Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Discussions Générales (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/)
-   -   COMMENT ZOTE TI A CONTENT TANNE MOI RACONTE ZISTOIRE? (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/2074-comment-zote-ti-content-tanne-moi-raconte-zistoire.html)

Rocco 02/06/2005 12h30

COMMENT ZOTE TI A CONTENT TANNE MOI RACONTE ZISTOIRE?

COMMENT ESKI ZOTE CONTENT TANNE ZIZTOIRE???

Mo ena enn perception ki ena dimoune napa content mo banne zistoires, ena dire banne zistoires la tro long, alors dire moi coma zote ti a preferer mo raconte banne zistoires la.

Tou banne zistoires toujour courte, mai moi des le commencement mo content applik banne noms et situation humouristique pou faire dimoun ryer et faire zote envi lire plus, après en dernier mo larg bomb la. Et souvent des fois mo implik mo meme dans banne situation comic.

Alors dire moi si zote daccord ek mo style present ou mo besoin change mo style de raconte banne zistoire la.

Rocco. :lol: :lol: :lol:

Vaani 02/06/2005 12h55

mo penser ki ban zistoire la korek la... li prend un p letemps pu lire... mais zistoires top... meme dimoun 80 bananer riyer kan tan sa ban zistoires la...
keep it up...

bisous 02/06/2005 13h03

Hey Rocco to style racconte zistoire bon net,
to fer nous mort de rier continue coume sa mem,
pou moi mari top la 8) 8) 8) Cote to gagne sa banne zistoire la pou racconte?????Pas cpv dire sa, pas vrais??? :wink: :wink:

zazaluv 02/06/2005 14h21

Long pas long li prennant... moi mo fan :wink:

Mary@ 02/06/2005 14h28

Li long oui, mais ça vaut l'détour :) :) :)

Merçi à toi et continier met to nissa Rocco coco :wink: :)

_phi_ 02/06/2005 14h33

To ban zistoire bien comik, but it would be great if you could break them into shorter
paragraphs. It tires the eyes after going one whole junk of words.

But like others, it is always a real pleasure to read your jokes, Keep them flowing.

cheers mate,
root

monica__95 02/06/2005 14h49

:moris: :-D pas change to bane zistoire même li longue li pli captivant si to racourci li pou faire moin rier, si to ti capave raconte ene tous les jours :lol: :lol: :lol: :wink:

mirella 02/06/2005 14h59

:-D moi mo content tou to bane zistoire longue courte li fer moi mari riyé wi pas change nanier to style raconte zistoire c top net continuer fer nous riyé to met la joie dans mo les coeur :lol:

merci rocco pour tou to bane zoli zistoire :lol:

tipima 02/06/2005 15h47

Pas change narien coco!!!! Meme longue courte tout nou pou lire et nou pou ryer nou!! :lol: Merci pou to bane zistoire!!

Zaa 05/06/2005 22h29

wa rocco!mo prend ene mari plaisir pou lire to banes zistoirs!!!
mo fer vision couma dir dan lepok cyclon, pena courant, lalamp petrol alimer, p assiz emba, gran tonton p racont zistoir..tou banes ti zanfan p assizer la bouss gran ouver p atane la suite!....ek ene mari style raconter sa.
sa style la, to ena li rocco!alors pa sanz narien :wink:
merci encor to partaz to talents avec nou rocco dou! :lol:

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 12h38.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com