Ki plis grand gaff zot ine fer dans zot la vie? - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 31/05/2005, 21h43
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Ki plis grand gaff zot ine fer dans zot la vie?

KI PLI GRAND GAFF ZOTE FINE DEJA FAIRE DANS ZOTE LA VIE???

De temps à autres nou tou fine deja fere enn gaff dans nou la vie, raconte nou inpé ki gaff ki zote rapel et pa besoin embarassé.

Jamais mo pa pou oublier ca, enn fois dans mo pe presente enn projet dans classe cote mo ti dire “Dans ca circoncision la, nou besoin applik plan B” O lieu mo dire circonstance, mone alle dire circoncision et tou present ti rye moi.

Telma mo tine embarassé, coupe moi na pena disang!!!

Rocco. ops: ops: ops:
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 01/06/2005, 05h30
Labourer

Envoyer un message via MSN à Elenaclaire
Bonne idée ton post mais pour l'instant je me souviens plus. Je vais réfléchir
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 01/06/2005, 05h38
Couper Cannes

Quand j'étais au collège - dire à un gars en voyant une fille passer : "oh qu'elle est bonne!!!" alors que c'était sa copine
Dans le même genre - dire à un élève de ma classe : "la nouvelle prof de math, elle est trop conne..." alors que c'était sa tante
Au moins ca m'a aprris à réfléchir un peu plus avant d'ouvrir ma grande gueule
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 01/06/2005, 08h06
Enflé

Envoyer un message via Yahoo à keyshia
Dalut a tous

je voulais vous faire part de la mésaventure qui m'est arrivé un soir (la nuit) qui est banale en soit Il faisait nuit je suis partie courir dans la rue de ma ville Alors au depart ca ne fait que descendre et apres il faut tout remonté...donc j'etais super contente de ma progression car de moins en moins dur a remonter et tout à coup j'ai mis le pied dans un trou(que je n'ai pas vu bien sur) et paf le pied gauche plié ops: , je me suis retrouvé par terre ( je crois que javais l'air ridicules)le genou bien acroché et bien sûre une vive douleur au pied ops: Je suis rentré tant bien que de mal chez moi je n'etais plus q'ua une centaine de metre de la maison ; balloté quand meme mon copain ma énméné chez le medecin et entorce du pied avec déchirure des ligaments , donc immobilisation du pied pendant 15 jour avec port d'un orthése et déplacement avec béquilles Bref , snif et resnif je me suis privé de sport pendant au moin 3 semaines et apres jai fais de la réeducation Alors soyer vigilant zot quand zot ale galoupé la nuit car ca arrive quand on s'y attend le moin Voila et néanmoins je reste active ki lidé mone gagné sa zour la ale galoupé la nuit :P

keyshia
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 01/06/2005, 08h38
Fan RM

LOL keyshia ale galoupé dans la nuit la nuit ine fer pou dodo

Moi kan mo ti college mo ti en form 1 bin tous mo bane copine ti ena gros doudou moi mo pas ti ena pour moi ti encore tipti a chaque fois kan mo guete moi dans la glass mo dire c pas normal ki fer moi mo perna gros doudou alors n zour ki mone fer mone prend soutien gorge mo zer mo met n tas chifon la dans n zel coup mo doudou ine vine gros dire ou apres mone ale l'école moi touzour mo tia rive lécole en retard la cloche tine fini soné koument mone rentre dans classe ala zote tout p coumence riyé meme prof p riyé mone fine gagne honté ops: la honte de ma vi ops: mo bane copine dire moi ki coume ca to doudou ine pousé dans n zour zamais pas pou bliyé ca zour la

MIMI
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 01/06/2005, 09h03
Fan RM

ha!ha!ha! mirella mari komik ça!!! Moi moment pli embaraasant mo la vie, mo ti ena 14 ans par la, après l'école mo ti bisin prend bus pou alle Rose-hill. Mo pane envie prend bus l'école, mo dir si mo prend bus public pou kapav get ti garçon!!! Alors, quand la cloche sonner l'école, mo alle toilette, paeigne cheveux, remette ene tigit déodorant, après grand manière mo alle lor arret bus!! Pas bisin dir ou, pe fer grand noir avec ça uniforme à carreau la!! Bis vini, mo rentrer, mo trouv ena ene tas garçon deryer net, mo envie alle assiz derryer!! aster zot konner ça bane bis la parfois kasse kasser, ala ti ena ene boute ferail, mo pane trouver, mo maille ladans, mo tombe tou mo longueur devant ça bane ti garçon la!! Mo sac ti lor mo le dos, mo uniforme maille la dans, et tipoum dehors!!!! ops: ops: ops: fouf!! depi lerla kuma mo rentre dans bis, mo chek bie partout et mo tini mo zip!!
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 01/06/2005, 09h15
Super Fan RM

Mirella, mo pou garde to secret et mo pa pou dire persone, li juste entre nou deux ca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tipima doux, le temps mo ti dans bus mo ti ramasse enn boute uniform a caro, mo pa ti conner ki ti pou toi ca, asterela mo pou garde li comme enn relik.
Mone bien ryer avec zote laventure la.
Continuer.
Rocco
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 01/06/2005, 09h17
Fan RM

ha!ha!ha! rocco!!! tout ça l'année la tone garde ça boute uniforme la!!!
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 01/06/2005, 09h20
Super Fan RM

Tipima doux,
Enn grand valere sentimental pou mou ca, le soir mo servi li comme mo doudou pou moi gagne someil
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 01/06/2005, 09h24
Fan RM

Ohhhh! Rocco!!!!! ops: ops: ops: hi!hi!hi!!! ene boute uniforme lorette!!
Réponse avec citation
Réponse

Tags
dans, fer, gaff, grand, ine, plis, vie, zot

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages