Zot Professeur lekol: Préféré, détestable, nickname etc - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 31/05/2005, 14h52
Enflé

Zot Professeur lekol: Préféré, détestable, nickname etc

Eski zot enkor rapel zot bane professeur lekol primaire ou secondaire. Mwa ena boucou professeur ki fine boukou influence mwa. Grace a mo professeur francais form 3 ( Mme. S M) mone koumence apprecier poesie; grace a mo professeur Physik form 3, (Missié P A) mone aprane raizoné avek bane mari bon ti methode. Mo rapel kan li ti explik mwa Diffusion. Li dir mwa : "kan to marché dan la ri, to senti ene bon loder cari poule. Ca vé dire ki loder cari poule la (bane particule la sauce la) ine diffize dan l'air ek ki line voyaze depi caraille, ziska to nez nez." Depi sa mone compren Diffusion net.

Apré ena bane professeur nou ti kontan pren nissa. Ene fois ene Miss so zipe ti tombé dan plein classe Maths. Mo kroir lastik ine kassé, pa koné mwa. Pauvre Miss ops: , sa kalité noune rier la.

Apres ti ena bane nickname pou professeur ek principal : lé dent lapin, rambo, ti nain, fouille nez nez etc

Ki zot bane souvenir bane radiomorisien/radiomorisienne?
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 31/05/2005, 17h19
Manev

Mo professèr préféré ti prof Anglais/Arabe! zamé mo pou blié li, mari comik mari

zentil et ti pé gagne mariiiiiii bon note hiii parmis zotte tout dans classe li ti plisse

content moi !!! seman ti bizin droite ek li, parfois simé ti pé déviré lerla ti pé gagne

kriyééé !!! Hérésment nou pa ti pé gagne coute la regle baaaap!!!

Mo professèr détesté ti ène prof Anglais aussi, sanla mo pa koné kote li sorti sa

madame la, si fer tome so la regle en bas nous gagne pou reste 1h temps ds

l'école comme pinition, sa ki ti ène folle sa!! la aussi ti bizin droite et ti pé fer

concurrence!!! sa ti bien comik!!
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 01/06/2005, 05h46
Couper Cannes

Je me rappelle d'un prof de francais qu'on appellait "Front National" car il était chauve avec un front énorme
Et un autre en économie qu'on appellait Jamblon et dont on n'arrêtait pas de se foutre de sa gueule en raison d'une histoire que nous avait raconté nos amis : Ils s'étaient rendus chez le prof en question pour des cours particuliers et en arrivant, ils tombent sur le fils du gars. Ils lui demandent "Ton papa est là" et le gosse leur répond "Papa pé caca"!!!!
Jusqu'à aujourd'hui quand je croise des gars de mon école, on en rigole encore
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 01/06/2005, 09h15
Fan RM

Moi mo prof ki mone détester c'est mo prof CPE!! li ti violent terrible!! so probleme li c'était ki tout dimoune bisin classer dans so classe! Et ça à n'importe kel prix!!! c'est vers ça l'épok la ki mone arete contan l'ekol!! mone coumence truv excuse po pas aller parski li ti pe kryer, bater! meme si mo ti pe gagne bon note, mo ti per li!! alors mo ventre fer mal avant mo alle l'ékol tous les matins!! Mo espéré nepli ena professeur kumça dans moris!! c'est sur ki line aide moi ressi cpe mais bon, relation humaine aussi important....
En chance, dans collège, mone gagne bane super prof kine donne moi envie vine prof moi meme!! En particulier mo prof français, Nathalie.A!! C'est elle kine donne moi envie faire etude de français!! Merci à toi Nathalie!!
Réponse avec citation
Réponse

Tags
détestable, lekol, nickname, preféré, professeur, zot

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages