Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Discussions Générales (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/)
-   -   La mode, fashion, bataz!! (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/2048-la-mode-fashion-bataz.html)

tipima 31/05/2005 12h42

La mode, fashion, bataz!!

Salut!! ça thread lor piercing la ine fer moi penser ki de plis en plis nou bane victime de la mode! Aster bane zenfant refiz habiller are linze ki pena marque, bisin ena zot lecteur mp3, bisin ene bane soulier ni..., ad.., etc!!! Zot pas penser bane jeunes accorde trop l'importance l'apparence et ki ça pe faire au dépens de bane vraies valeurs!! Eski fauder pas décourage ça bane comportement la!! Dans télévision, gagne ene emission, montrer ene mama et so tifi alle faire shopping! tifi la ena 8 ans, li habiller kuma dir britney spears, li lé makillaz, li lé string...zot trouve ça normal? Mo atane zot l'opinion!! Merci!!!

mirella 31/05/2005 13h58

:moris: Moi mo dire ena n limite la mode c vrai aster la bane zenfants les la marque moi mo acheté la marque kan ena solde et apres li dure assé longtemps li tres difficile pou pas donne la marque bane zenfants aster kan zote trouve zote bane ti camarade met la marque li pas facile pou pas donne zot la marque mais ena n limite la mode zordi trop sexy Meme pou bane petite filles bizin fer tres attention mais par contre bizin montré zot la valeur des chose :moris: :lol: :lol:

Mimi :lol:

malkin 31/05/2005 17h11

Astère ena trop linze sexy couma dir boute la toile lor lé corps!!! linze ena trou tout astère ki la mode sa?? habille simple li bocou pli mieu non?? Garson content banne tifi simple en plisse hiii alors restez simple!!

Rocco 06/06/2005 20h00

La Mode, Fashion, Battaze.

Tipima, depuis des siècles et des siècles banne ados fine toule temps cherche enn identité ki pa compatible avec zote parents, mo fine passe ladan, to fine passe ladan et nou tou fine pass ladan. Mais seulment asterela banne zenfants plu assurés avec evolution et zote develop plu vite physiquement et mentallement.
Mo meme mo ti ena enn crise d’identité ki mo parent et mo l’entourage na pa ti accepté, ca banne mark ki to fine mentioné la, ca C vrai ca, zote ouler met mark ki compatible avec zote camarade mais parents ki besoin mette la main dans poche.
Moi mo admire banne ados d’aujourd’hui pou zote courage et audacité, fodrer pas nou oublier limpak ki The Beetles and the Rolling stones tine faire dans les années 60, pa tigit parent fine gagne crise kand zote ti trouve zote garcon garde long cheveux.
Enfin ca mon avis.
En tou K C enn bon sujet.
Merci.

Rocco. 8)

ST|NGER 06/06/2005 23h13

Oye, si mo met nike c pa parski la mode, c parski li zoli et li comfortable, ki zot dir, mo ti bizin met 1 savate bata, 1 tshirt la foire, et pa met gel... parski tou sa, c la mode? et c commercial?

Non, c pa 1 kestion la mode ou pas, c ene kestion EVOLUTION!!!!!!!!!!!!!!!
EVOLUTION, ena dimuns bizin evoluer et laisse zot lesprit et facon de penser evoluer!

Et dailleurs mo pa 1 fashion victim, mo habille avec ban zafr ki al bien lor moi!!!!
UN POINT c tout... :D

SheHzaD555 07/06/2005 21h22

Citation:

Posté par ST|NGER
Oye, si mo met nike c pa parski la mode, c parski li zoli et li comfortable, ki zot dir, mo ti bizin met 1 savate bata, 1 tshirt la foire, et pa met gel... parski tou sa, c la mode? et c commercial?

Non, c pa 1 kestion la mode ou pas, c ene kestion EVOLUTION!!!!!!!!!!!!!!!
EVOLUTION, ena dimuns bizin evoluer et laisse zot lesprit et facon de penser evoluer!

Et dailleurs mo pa 1 fashion victim, mo habille avec ban zafr ki al bien lor moi!!!!
UN POINT c tout... :D

coter savatte bata ek tshirt la foire la mo comprend... mais mo pas croire toi stinger to cpv vivre sans to loreal remix lol

sinon check romon so lhabillement... romon li mette so banne jeans depuis cotte bhye said ek jeans la pou mari rentrer tout lors li...

vanessa.a 08/06/2005 12h07

la mode c fashion style

chinaw 08/06/2005 13h09

You've got style or you haven't!!!
Zot capve met D&G ou GUCCI ou PRADA,si zot pena style li pou paraitre coumadir zot fin acheter li dans la foire a £1 everything.
Par contre,si zot ena classe,n'importe koi pu paraitre $1 million lor zot.
Li simple sa.

Lewis Nadal 08/06/2005 14h00

ki kapow pli zoli ki mo languti,li pa Gucci mais c Languti.L.N.

Jaz 09/06/2005 12h38

Citation:

Posté par Lewis Nadal
ki kapow pli zoli ki mo languti,li pa Gucci mais c Languti.L.N.

montrer languti la matelot ,,sinon nou pa pou cav approver..lol

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 12h37.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com