|
|||
|
bonsoir mo bien content qui kot zot est de retour ca faire longtemps qui mo ti pe atane merci
|
|
|||
|
bonjour a tous je suis à la recherche d'un vieux séga, comme c l'anniversaire de mon père dimanche je souhaite lui chanter cette chanson . si qqun arrive a trouver le chanteur et le titre avant vendredi cette personne est trop forte!!! je connais un peu les paroles et refrain: refrain merci pou tout kik zoz zot fer pou moi personnellement moi mo marie content mo conné qui zamé mo capav remboursé mé moua promette zot mo al rende ca mo enfant....
début parole: dé personnes qui fer grandir moi et ki fer moi vinne ene zome sa mo respecter c est mo mama ek mo papa/alle débrouillé la zot inkieté quand so piti reste sans manzer: belle b...zot fine ramassé zamé zot fine laiss moi tombé |
![]() |
| Tags |
| radiomoriscom |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Premier anniversaire de RadioMoris.Com | RadioMoris | Discussions Générales | 38 | 27/05/2009 20h42 |
| [PARTY] Party d'anniversaire de RadioMoris.Com @ Paris 30 juillet 2005 | kinsou | Soirées et Concerts | 84 | 04/07/2005 22h33 |
| Advertising on RadioMoris.Com. Publicité sur RadioMoris.Com | RadioMoris | Soirées et Concerts | 4 | 17/03/2005 19h37 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 17h08.

Mode linéaire