Ki zot panser lor homosekswaliter. - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 20/05/2005, 08h17
Manev

Ki zot panser lor homosekswaliter.

Mo 1 homo de 25 ans et mo pa vante mo homosekswaliter kouma boukou homo fere, mo la vi bien priver et mo ena mo kopin ki nou fine enssame depi 4 ans. Mo lire forum souvan et mo trouv li mari enteresan ek sa banne sizet ki zot diskiter la.
Mais zamais mo pa trouv zote diskit lor sizet homo, moris c 1 sizet tabou ca, mo fami ek mo bann kamouade fine donn mwa coute piet dans F... acoze mo sekswaliter. Mwa ek mo kopin noun bizin kit nou landroi po nou ale rest 4Bornes. Asoir mo plorer kose mo fine perdi mo fami ek mo bann kamouade, mais mo bien herer ek mo kopin.
Kifer nou bizin soufert koumsa ek kifer sociter rezete nou coumsa, nou pa fer person ditor et nou viv nou lavi trankil.
Monn envi ouver mo leker ek zot.

bolero
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 20/05/2005, 09h01
Enflé

Envoyer un message via Yahoo à keyshia
Merci pour ton courage de témoigner ton homosexuallité car c'est pas facile dans notre société

Moi je pense que l'homosexuallité est contre la nature et ce n'est pas galant du tout de se désintéreser des demoiselles :P Mais bon c'est leur choix et ca ne veut pas dire pour autant que ce sont des gens anormaux ils ont la capacité d'aimer comme nous tous et de vivre leur vie

kis keyshia :P
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 20/05/2005, 09h08
Labourer

L'homosexualite ine touzours considerer couma ene problem. Dans lepok Adolph Hitler, se pa zis ban juif, slav ou ban patient mental ki ti pe touyer, mais aussi ban homosexuel. Dans certaine partie l'amerique ek l'europe ou mem Canada, li considerer couma ene zaffaire normale. Mem ban marriage homo legale.

Mais a maurice, li touzours ene sijet difficile. Meme si mo penser li pe augmenter maurice- mo tende dir dan ban colleges etc, enan de plus en plus homosexuels- combat zot problem li bien difficile. Bizin change facon penser ban dimoune- ene zaffaire ki presque impossible. Deja dan sa pays la, enan boucou ki enan la foi en dieu ek la plupart pu ecoute seki ti pe dire J Paul 2- Dimoune pa gagne droit vine homosexuel. En plis, dimoune gette zot ene lot facon. Mo conner li difficile mais bizin vive avec. Solution pu vini avec development dan mentaliter.
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 20/05/2005, 09h48
Fan RM

A une certaine époque à Maurice j'étais amie avec des homosexuels... Il y en a qui sont connus mais qui ne veulent pas le faire savoir à cause du boulot... Mais pour beaucoup c'est aussi un effet de mode ou juste pour avoir une expérience... Mais c'est sur que pour les vrais, la vie de tous les jours est nettement plus difficile! Mais il y en a quand même qui le vivent bien, qui assument et qui s'affichent... Le pire c'est la réaction de certains zhommes qui se disent machos, des mecs purs et durs... Ils ont peur (et deviennent même violents) dès qu'un homosexuel s'approche d'eux de peur de se faire draguer avec du recul je me dis qu'ils avaient peur de succomber à la tentation

Le seul truc à déplorer chez les homosexuels (je l'ai constaté) c'est que beaucoup pense d'abord à l'acte, ensuite les couples durent difficilement (il y en a mais c'est peu) et malheureusement ils sont obligés de se fermer en clique (euhh se regrouper entre eux et faire une communauté à part) pour se protéger!

par contre ce sont des gens qui savent faire la fête et qui sont d'une gentillesse formidable mais faut savoir les prendre et les accepter tels qu'ils sont!

Une dernière chose, si tes amis t'ont rejeté c'est qu'ils n'étaient pas de vrais amis...
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 20/05/2005, 10h09
Fan RM

Moris éna boku bann zom ki sipozé droite mais si ti garçon verse devant zott zott pa réfizé... Et monn tann sa ek mo propp zoreye... Mais mo ti a envi conné si kikenn capav témoigne sa enn cou...

Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 20/05/2005, 10h21
Fan RM

Moi je trouve que les homo cést un déshonneur pour la société un homme doit aller avec une femme je trouve que les pratiques qui font et tres dégueulace désolé c'est mo avis

mirella :P
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 20/05/2005, 10h22
Manev

Bolero, mo félicite twa pou sa gran couraze qui tone éna pou ouvert to léker ek nou, lors forum.

mo espéré qui to GROS sagrin pou passé ene zour... tous cé qui mo capave dire twa c couraze, é vive to la vie, si to senti twa bien coume sa.
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 20/05/2005, 10h29
Manev

Citation:
Posté par DJ El-Syd
Moris éna boku bann zom ki sipozé droite mais si ti garçon verse devant zott zott pa réfizé... Et monn tann sa ek mo propp zoreye... Mais mo ti a envi conné si kikenn capav témoigne sa enn cou...

After having this post translated we think the author may know a lot
about it. Should not this person be kicked out from here?
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 20/05/2005, 10h48
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
Dung did someone asked u to give your comment?. Topic is about Homosexuality , not about rating or reviewing post.
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 20/05/2005, 10h54
Labourer

Citation:
Posté par mirella
Moi je trouve que les homo cést un déshonneur pour la société un homme doit aller avec une femme je trouve que les pratiques qui font et tres dégueulace désolé c'est mo avis

mirella :P
Si demain une de tes proches ou un de tes enfants vient te dire qu'il est homo. Tu fais quoi? Tu le traiteras de deguelace.
Réponse avec citation
Réponse

Tags
homosekswaliter, lor, panser, zot

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages