#1 (permalink)  
Vieux 19/05/2005, 16h19
Fan RM

Pour ou Contre l'uniforme à l'école

POUR OU CONTRE LUNIFORME A LECOLE

La France zenfants pas met l'uniforme pour ale l'école mais dans morice li obligatoire

l'uniformes pour moi ca enleve un peu n part de ta personalité car avec

uniformes tes comme tout le monde mais en meme temps li bien car

coume ca bane zenfants pas compare zote vetements de marques ou

zote chausure

Avant tou l'école ine fer pou apran

Dire moi ki zote penser lor l'uniforme a l'école

merci mirella
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 19/05/2005, 17h00
Manev

Uniforme li mari bon sa!ti bizin ena sa la france pas ti pou gagne

probleme ds lecole!astere zotte faire ravaze ek la mark et surtout banne

fashion victim pli pire encore!moi mo ti a content ki zotte mette sa la

franc emais bon ki sanla astere pou envi mette sa ek sa banne zenfant

zordi zour la??personne!plitot morice meme!

Hey banne mauriciens dans maurice, contignent mette uniforme, de plus

zotte banne linze la zoli zoli surtout banne tifi en mini zip hiiiiiiiiiiii zotte

faire moi gagne riyé quand garson galoupe deriere zotte la zotte bien

content

Aller byebye!![/list]
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 19/05/2005, 17h01
BB

Mo penser uniforme bon pou zenfan ek parents.
Personnalité? Bannes zeleve contan copier so camarade. Envi mem linze, mem soulier.. En fin de compte, zot habille pareil... couma uniforme sauf ki ena etiquette Nike, Reebok, Lacoste...
Pou parents, zot depense moins avec uniformes
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 19/05/2005, 17h03
Foreman

Pour mais dans la tolérance

Mo pour l'uniforme car li empêche barrière des discriminations sociales. Parcequi to na pas bizin fer faizère avec to Cardin, gucchi ek autre vis à vis ban lezot kamarad qui aina inpé moins les moyens ek porte linze ordinaire. Sa pou met tout ban zélèves lor mem niveau chemises blanc ek jeans ou bien pantalon gris ou noir mo rappel mo lépok. Only T-Shirts avec l'impression collez ti accepted, mais des fois du moment t_shirt la aina aine fond blanc li ti tolérer, Paul Bancilhon alias Totol la Giraffe ti apé control ça raide li looké depi tout ti trou dans la fenêtre qui sanlà na pas aina l'uniforme ayo. Mais des fois quend li ti dans so droite li fer couma dire li na pas trouvé
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 19/05/2005, 17h07
Fan RM

Mirella, merci pour ça sujet là! Moi je reste persuadée que l'uniforme est une très bonne chose! La plupart d'entre nou ine porte uniforme à l'école et mo pas croire ça ine afekter nou personnalité. Kan mo ti jeune, mo ti pe envié bane zenfant ki pas mette uniforme pou alle l'école, surtout dans bane film!! Depuis ki mo en France, mo trouve bane dérive ki ena, mo dir moi ene chance ti ena uniforme dans maurice! Get par exemple, la question du voile en france (pou bane seki pane suive: depuis ça l'année la, pas gagne droit met voile dans bane l'école française). Si ti ena uniforme, pas ti pou ena problem! Si dans nou pays, ena autant religion pe cohabiter, kifer nou pas gagne ça bane problem la: uniforme!! Tou dimoun pareil! Mo ti ena bane camarade musulmane, ti pe met zot voile kan zot sorti dans la cour l'école, voilà, c simple! Ine met la loi pou voile, kifer pas met ene loi dir ça bane jeune fille 12- 13 ans, arete makillet kuma dir ine met la peinture mauvilac!! Mo pas trouve ça normal, ene zenfant pe alle l'école pe met ene tas makillage, ene jupe ki pas pe cachiete narien, ou bien pe habiller si pas "punk" ou "gothic"!! En dehors, l'école zot habille kuma zot lé, mais l'école, c'est le respect de soi et le respect des autres! Voilà, merci!!
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 19/05/2005, 17h07
Manev

Oué zotte ena raison baaaap zotte ena l'inspiration zotte fouffff moi mo prefere luniforme coulere plé la li pli zoli, gris la li fer couma dir vié vié
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 19/05/2005, 17h13
Foreman

Badge kollez

Badge kollez la li coudre lors poche chemise la alors si ou fine bouré bonheur depi kollez pou alle casse poz lors lagare ou bien fer aine ti létour arcades, vite vite ban la fine trace ou ek lendimain report ou bien lacaz mama fine gagne news ayoooooo
Mo espérer maman na pas apé lire forum sinon ... ops:
Attention li dire qui mo enkor toujours si Ti Garçon 42 bananés
Mo aine vié zenfant moi
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 19/05/2005, 17h13
Fan RM

oui!! Mone blier dir zot!! Nou ti bien cocasse ek nou uniforme! dans forme 1, uniforme en bas genou!! kan arrive upper, mo gagne honter dir zot kott uniforme la ti pe arriver!! ops: Après ti ene mari sentiment appartenance ça!! bane tifi lorette mette serviette dipain, bane QEC, cateau vert... après mone blier ki ti ena!! Ayo, zot pe fer moi gagne nostalgie l'école!!
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 19/05/2005, 17h16
Manev

Tout sa la ti ena maurice??foufff, ena mari l'ambiance dans lékole maurice!!
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 19/05/2005, 17h28
Enflé

Envoyer un message via Yahoo à keyshia
Il faut porter l'uniforme pour une seul raison tout le monde à égalité Et c'est ca le plus important dans notre monde (liberté, égalité ,fraternité)Ensuite les éleves pourront évoluer sans être indifférent par rapport aux autres :P

keyshia
Réponse avec citation
Réponse

Tags
contre, lécole, luniforme, pour

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages