SOMMES NOUS EN COMPETITION SUR RADIOMORIS??? - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 08/05/2005, 14h57
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
SOMMES NOUS EN COMPETITION SUR RADIOMORIS???

SOMMES NOUS EN COMPÉTITION SUR RADIO MORIS???

C’est avec beaucoup de regret ki mo transmette ca message la, pas pou moi personellement mais pou les autres. Sous mo l’observation, mo fine remarké ki ena beaucoup membres de RM ki prend zot lestemps et zote passion pou écrire ou soumettre enn lartik lor Forum. Mais aussito ki issue la paraite, ena enn 2 membres ki sotte dans licou auteur la pour des raisons banal et parfois avec des remarques blessant. Nou faire nou mieux possible pou encourage dimoune contribuer zote lexperience, témoinage, conéssance etc. Mais si caculture la continuer comme ca, nou banne membres pou intimider pou poster zote lartik

Tank a moi mo capave dire ki na pena persone ki capave intimide moi lor Forum car mo ena suffisament de resource et ammunition pour s’occuper de ces gens, mais mo pense banne nouvo recrues ki timide pou contribuer zote lartik. Ca 2-3 trois jours la mone trouvé ki ena, réclame copyright et tire laille lor banne points bete. Nou ici pou informe et annime le Forum et non pas en competition. Banne ceki fine bien établis lor Radiomoris, bonne chance à vous et personne pa pou dethrone zote mais encourage les novices pou nou gaigne plu bocoup de contributions.
Si ca culture la continuer comme ca, mo préfère retire moi de RM parceki mo détester l’injustice, et mo connais ki mo départ pas pou enn grande perte pou RM mais au moin les zote capave gaigne enn chance pou exprime zote pensées.

Merci

Rocco
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 08/05/2005, 15h21
Fan RM

Si ca culture la continuer comme ca, mo préfère retire moi de RM parceki mo détester l’injustice, et mo connais ki mo départ pas pou enn grande perte pou RM mais au moin les zote capave gaigne enn chance pou exprime zote pensées.

Éta Rocco pa kumanz fer to mamzel r nou la mam,mo koner ki éna dimun pou atak mwa r mo réponz,mais mo kapav dire twa ki to bizin endirsi twa r sa bane nouvel la man,le monde pa pou tourne en lenver man.
Rocco dan 1 la main sak les doit pa meme longer et sa osi sakaine lor forum éna so pensé et pa pran sa o serié man.
Kuma to dire to meme ki nou la pou partaz nou sentiman ek nou lamour avek les otes.
Si to aler man nou pou perdi nou Rocco lor forum é pou éna plizir dimun pou ploré kuma mwa ,mo fer twa par ki mo byen sensib,akoz sa meme ki mo pa kapow kit mo RM ek so tou lékipaz,
Rocco pran sa movais lesprit la zet li dan dezbin et kasse 2 koko tanto dan la kroizé,apre mo sire to pou senti twa éré.L.N.
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 08/05/2005, 15h22
Fan RM

Re: SOMMES NOUS EN COMPETITION SUR RADIOMORIS???

Citation:
Posté par Rocco
Tank a moi mo capave dire ki na pena persone ki capave intimide moi lor Forum car mo ena suffisament de resource et ammunition pour s’occuper de ces gens

Rocco
Rocco mo tou a fait dacor ek toi et moi aussi mo fine remark dés trois attack mais ki to pou fer dan le monde éna tou kalité dimoune, bizin vivre avec, partou cotte to pou aller to pou trouve dimoune avek different manière de voir les choses. Mem si to décide pou arrete participe dan forum et retire toi, mo pas croire ki to pas pou zoin dimoune coume sa dan to lentouraz. To bizin pense bane coté positif des choses, beaucoup dimoune bien contan toi ici et contan tou sa ki to écrire, mo éne parmi.
Si to decide pou retire toi a cose éne bane dimoune pas fort intelligent donc c sa bane dimoune la ki mo penser pou envahir forum la, li bien triste.
C'est à toi seul ki pou pren to décision c'est ki mo esperer ki to reste parmi nou sincèrement
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 08/05/2005, 15h32
Zaa Zaa est déconnecté
Fan RM

Citation:
Rocco, couma mary ek lewis in dir la haut, banes figir la pou ena meme sa.toi to bzin filter c ki to ler tander.ek pa dir ki pa pou mank toi ta..kisisa?!?!?!....tone blier to fan club ki?!
to coner ki nou bien apprecier to banes zistoir,to banes jokes, to banes dialogues seryer ek to banes points de vues lors divers sujets.
nou la pou met nou ti nissa, pou nou partaz c ki nou ena, dan la bonne humeur.persone pena pou vine fer mari r personne.
rocco...tone BATI SUR LE ROCK toi man.
ek pa blier...rocco-kanf, moi ,nath ek tipima cont lor toi!..lewis-3dents si ein!bien sur, danny-mbc si

Rocco, mo espere ki to messaz in passer [/quote]
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 08/05/2005, 15h43
Foreman

Liberté d'expression

Salut Rocco
Mo croire qui to ava éna tord si to quitte forum la dans sa sens la.
Parcequi couma nous dire Liberté d'expression bizin existé, mais çé mem liberté d'expression la li aina double tranchant couma tout l'avantage aina so désavantage.
Quand aine fine dire qui li quitchoses blessantes, lerla mem qui to liberté d'expression pou fer toi lévé ek crié.
Kan to na pas d'accord to bizin dire nous qui fer.
Mo bien connai qui moi mo écrire beaucoup, c'est qui mo essaye mette maximum arguments ek feeling dans mo déclaration pou ki dimoun qui senti li le moins concerné kapav quand même comprend sens mo démarches, ce qui ouvert dialogue ek alimente débat.
Na pas bizin zis guet l'énervement , mais pensé qui ça ava force beaucoup dimoun réfléchir sur le sujet ek mem si au départ zot na pas ti aina l'opinion, ça pou quitfois éveil quitchose en zot.
Ala qui mo ti cite aine dire JFK dernière fois, ala qui li appliqué enkor ici.
Si to croise lébras to pou trahir to propre convictions mo pensé, alors quand to lévé ek to causé ek to apporte to ban arguments to apé met en pratique ceci :-
Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country
To ava apé amène to bloc toi aussi dans consolidation ça nation ek société Mauricienne là.
Mo pou dire zot kan mo ti plis jeune, mo grand lagueule fine fer moi gagne beaucoup problèmes mais mo fine arrivé dans 90% des cas exprime mo pensées quand même ...
Mem si seulement 10 dimoun lors 100 fine tend moi, c'est déjà ça de bien que j'aurai pu apporter ...
Cheers à vous tous ...
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 08/05/2005, 16h11
Fan RM

Reste Rocco!!!

Rocco, en tant qui présidente to fan club, laisse moi dire toi ki mo conner qui beaucoup dimounes bien content toi ici et qui si vraimeme to décider pou aller, nou pou bien bien triste

To ene des membres les plus actifs de RM, to souvent créer bannes nouveaux posts avec bannes l'idées intelligentes et interessantes et suivant les sujets, chaque dimoune éna ene l'opinion différent, ça nou pas pou capave changer sa. Mais c'est vrai qui éna dimounes, qui ene l'idée bon, qui ene l'idée pas bon, zot là pou tire l'ail, pou critiquer Ça qualité dimoune là, pou toujours éna ça, partout dans la vie éna ça malheureusement Dimoune qui penser qui zot même plis bon qui tou, dimoune qui penser zot toussel éna raison! Mais to bisin reste fort et ferme Rocco.

Ça bannes dimounes ki la juste pou tire l'ail là, c'est ene minorité ça, ici, la plupart dimounes bien content toi et couma mone déjà dire toi, lor chat, souvent nou rode nou, souvent nou cose lor toi en bien biensur!!! Nou pé toujours garde nou la bougie rouge allumé dans l'espoir trouve toi percer ene jour!

Rocco nou coco, blier sa l'idée d'abandonner RM là, to pou fer leker bcp dimounes femal si to fer sa Franchement, nou bien content toi, pense a tes fans! Et pense à mes 2 consoeurs et à moi-même qui pou bisin toi pou nou campagne électorale!

Reste Rocco!!!
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 08/05/2005, 16h56
Fan RM

roccoooooooooo!!!

Rocco!! Nou nou la pou contribuer à sa forum la, pou dire seki nou penser, pou met ene ti nissa! Aster si ena ene bane kasser nissa, pas kapav fer narien narien mais dir toi ki partout ena ça bane kalité dimoun la! Lor ene pié ena pomme ki pourri, mais ena bane pomme ki zoli et ki bien sucré! Toi zis kasse bane zoli pomme la, bane seki pourri la, zotte pou tombe depi pié la tot ou tard par zot mem! Hé, kuma zaa et nath ine dir toi, nou pe compte lor toi man!! Pas laisse nou tomber! Pli personellement mo ti envie zis dir ene zafer: mo d'accord ki la loi de la démocratie dire ki tout dimoune ena droit à so l'opinion mais dir to l'opinion pas empeche toi respecter to prochain! Nou kapav pas d'accord are ene dimoun mais nous pas bisin agresse li pou ça! Merci à zot!
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 08/05/2005, 17h07
Foreman

Merci

Rocco

Ne pars pas Rocco, on a besoin de toi, de ta bonne humeur et de tes blagues!!! Tu manquerais à toute la communauté radiomorisienne! Ne nous fais pas ça Rocco, ce serait dommage, non?? Bien sûr si c'est ton choix, je pense que chacun d'entre nous acceptera (difficilement) cette décision! ... Mais resteeeeeeee
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 08/05/2005, 17h21
Fan RM

Eeeeeeeh... Pa faire sa do Rocco... Nou byen kontan twa nou... To bann dialog ek to bann lidé mari seryé... Et kuman enn dé bann mam inn dire: "Parfwa bizin conn ferme lizié"... Ziska Bondié tou conne ferme so lizié parfwa...

Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 08/05/2005, 17h31
Fan RM

Hé zotte mo croire ki Rocco inn fini rentre dan bus
Arreteeeeeeeeeeeer soferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr éne dimoune bizin dessan la pese sonette kiken
Réponse avec citation
Réponse

Tags
competition, nous, radiomoris, sommes, sur

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages