Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Discussions Générales (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/)
-   -   Les femmes dans la politique? (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/1881-les-femmes-dans-la-politique.html)

tipima 05/05/2005 08h19

Les femmes dans la politique?

Salut zot tou! Kuma zot konné bientôt élection dans ti zil (le 3 juillet)! Si mone bien compran, Paul bérenger pe propose pou ene femme vine présidente si li élu (dire moi si mone pas bien compran hein!) Bon, moi mo ti envie konner si bane mauriciens prets pou accepter bane femmes politiciennes à part entière dans société la! Pas bane femmes politiciennes pou fer discrimination positive! Pas bane femmes pou fer zoli lor photos ou dans journal! Mais eski bane zom politiciens accepte bane femme kuma bane vrais politiciens ki kapav apporte beaucoup à développement pays! Et aussi, eski selon zot, nou ine gagne bane femmes politiciennes qui vaut la peine et ki ine contribué à développement ti zil! Mo atane zot contribution et zot bane explication! Comme dit mikel, dans le respect de chacun et de ses opinions! byeeeeeeeee!

Rocco 05/05/2005 08h50

La femme dans la politique

Pli grand politiciens sont des femmes, ki senla ki roule enn la caze, so budget et so entretiens? C la fam. Mais la perception ki fam pa capave vine bonne politicienne c’est toujours banne macho ki pense koumsa et ena enn element d’insecurité de zote part kand zote trouve fam capave faire meme zafaire ki zote et peu-etre mieux.

La, gétté combien zome politicians dans zote ti souillier kand zote trouve fam pe rente dans la politik, avant zote ti dire ki fam pa capave et pa conne voter, la démocracie fine faire prevue ca mauvaise perception la. Toule temps zom dire ki fam amani, zot pa amani zote, simplement zote demande enn standart convenable et acceptable..

Moi mo dire fam fonce dans la politik et montrer nou zote la force cacher et suppréssé, si besoin aide pou faire meeting, mo la meme moi.

Tipima, bon sujet et continuer C banne topic comme ca la ki nou besoin souvent.

Rocco 8)

danny 05/05/2005 09h18

Nous ena bokou lexample politicienne dan moris pa zis pou zoli lor foto.Shirri n Aumeerudy-Ziffra,mo rapel car li ene exdeputee mo base!Vidula nabaphsing,seenyen,Gislaine henrry et bokou dautre encore :!: Oui zom morisien li pré et line toujour accepté fam dan politik si fam la reussi prouve so capacité.Malheureusement fam bizin fer plis travay pou prouve zot viabilité ki zom,sé pas parseki zom trop macho,nou bizin rapel kouma nou pei encore jeune et toute ene kiltir pa sanzé du jour au lendemain :!: Mo preske sir ki moris pré pou gagne ene Presidente par example,mé eski ban fam ki vréman ena capacité la vréman envie rente dan politik ou zot prefer fer carier dan dotre domaine kot ena moins violence psycologik :!: Remark ki mwa mone fer ziska zordi 98% politicien ki li zom ou fam zot abuse lor zot pouvoir pou enrichir zot mem lor ledo ban mauricien, en plus sé pareil dan tou lezot pei dailleur :!: Si envie aide pei li pas oblikatoirman bizin passe par fer de la politik,parski pou mwa politicien=menter=division=la haine :!: .Alor ban fam reflesi bien avan zot met zot néné dan sa saleté la :!:

nuvin_joy 05/05/2005 10h31

femme en politique

Renseignement ki mo enan c soi Navarre Marie ou soi Francoise Labelle ki capav vine presidente- si Berenger elu. C une bonne chose. Mais mo ti preferer ki enan ene Premier Ministre Femme plitot qui ene presidente. President dans Maurice li pa faire aucaine politik active. Li nek zouen ban ambassadeur ou ambassadrice lezot pays dans State House. Mem si zot faire lezot zaffaire aussi, mo pa penser li pli important ki travail PM. Ban issue couma la justice, le sport, la santer, signer des traites-plis travail ban ministre sa.

Si nou compare Ajagnath Pm et A jagnath president enan ene difference. Le premier ti plis actif et le second gagne l'impression line prend retraite. Mais quoi qu'il en soit certaines polticiennes ont bacler du bon travail.

laplage18 05/05/2005 10h42

Je pense que les femmes seraient peut-etre un solution pour avancer les choses a l'ile maurice. la ou les hommes ont peut-etre echoue! je ne dis pas ca pour de la discrimination!!! mais je duis d'accord ausi qu'il y aurait plus de changement si c'eteit le premier ministre puisque le president c vrai qu'il n'est pas actif!!

danny 05/05/2005 10h54

President dan moris capave zouer ene role mari importan suretout a moris.Rapel fevrier 99 :( Si nou pa ti ena sance ki president ti Cassam Uteem,ene politicien incomparabe :!: ,nou ti pou dan bel gaffe.Nek zis ene fam ki ti pou capave fer osi bien ki li :) Donc, et PM et president fam ki zot dire pas ti pou mal pou ene tizil comme la notre :moris:

Nathalia 05/05/2005 17h13

les femmes peuvent apporter beacoup de changements

Je pense que les femmes peuvent apporter beaucoup de changements au niveau de la politique à l'ile maurice et qu'elles ont vraiment leurs places concernant des postes importantes comme être présidente de la république! Je pense que de plus en plus de femmes doivent s'interesser à la politique, faut pas avoir peur de faire bouger ce pays. Dans les cas très délicâts à traiter, les paroles d'une femme passeront mieux et seront mieux respectées que celles d'un homme. (Pour les hommes qui savent respecter les femmes!)

Personnellement, quand j'étais toujours au collège, je m'interessais beaucoup à la politique, je voulais même en faire mais maintenant, j'ai d'autres rêves, d'autres buts. Mais si un jour un cousine ou une amie à moi aimerait faire de la politique et me demandais mon avis, je lui conseillerai de foncer car plus de femmes dans la politique serait quelque chose de très très positive pour notre pays!

Merci à Danny, Rocco et les autres pour leurs points de vues très encourageants concernant les femmes dans la politiques.

tipima 05/05/2005 17h20

Merci!

Merci pour zot bane l'avis! extra intéressant! Moi aussi mo penser ki bane femmes bisin pas hésiter pou foncer! Nou bisin femmes pou change certains zafer dans ça pays la! Moi, je m'interesse de plus en plus à la politique de mon pays et si l'occasion présenter, mo penser ki mo pou tente le coup! Mais avant mo penser ki c'est important vive tizil inpé l'année pou compran tou bane changement ki pe opérer! kan nou à l'étranger, nou kan meme inpé coupé de certaines réalité, sirtout ki bane zafer pe évoluer telman vite dans pays! Nathalia, to pou vote pou moi???! Continié donne zot la vie bane zene!

jayssee 05/05/2005 17h27

:moris: Permettez que je poste aussi mon avis même si je ne suis pas concernée... Voilà, je pense que les femmes sont importantes dans la politique actuelle (peu importe le pays ou les croyances). En effet, les femmes ont une qualité qui n'échappe à personne : elles sont beaucoup plus "médiatrice" que les hommes, je pense. Une femme évaluera peut-être plus les conséquence d'une décision (sur du long terme), non?? Attention, je ne suis pas entrain de dire que les hommes ne sont pa réfléchis, je dis simplement que le côté féminin d'une femme est plus posée et réfléchi. Evidemment, c'est discutable et j'attends des réactions... :moris:

Nathalia 05/05/2005 17h32

une seance au parlement?

T'as raison tipima, faut tout d'abord se remettre dans le bain de la politique mauricienne avant de tenter le coup. Mais bien sûr que je voterai pour toi tipima :wink: Fonce ma fille, c'est bein que t'aies déjà cette idée la en tête. Moi, comme je disais, cela m'interessait également la politique, mais plus autant maintenant. C'est peut-être du au fait d'être "coupée" de la politique mauricienne, et la peur d'être trop à l'ouest si je décide de m'y mettre vraiment après. Enfin, j'ai aussi d'autres raisons personnelles qui vont avec! Mais tu sais quoi tipima, quand ZaZoU toi et moi nous serons à maurice, on pourrait un jour aller assister à une seance au parlement si possible, qu'en penses-tu? :wink:

tipima 05/05/2005 17h36

super idée!

C'est une très bonne idée nathalia! nou pou alle fer tapaz dans l'assemblée ça! korek toi, nou met ça diboute! zoine toi lor chat! bye

danny 05/05/2005 19h38

Re: une seance au parlement?

Citation:

Posté par Nathalia
T'as raison tipima, faut tout d'abord se remettre dans le bain de la politique mauricienne avant de tenter le coup. Mais bien sûr que je voterai pour toi tipima :wink: Fonce ma fille, c'est bein que t'aies déjà cette idée la en tête. Moi, comme je disais, cela m'interessait également la politique, mais plus autant maintenant. C'est peut-être du au fait d'être "coupée" de la politique mauricienne, et la peur d'être trop à l'ouest si je décide de m'y mettre vraiment après. Enfin, j'ai aussi d'autres raisons personnelles qui vont avec! Mais tu sais quoi tipima, quand ZaZoU toi et moi nous serons à maurice, on pourrait un jour aller assister à une seance au parlement si possible, qu'en penses-tu? :wink:

Hé les hommes check sa,Nathalia, zazou ek tipima rouge dans parlement :-D manaman mo pas oulé dan place ban deputé la papa :-D :-D Mone ale look sa trois la lor chat sa tapase la papaaaaa :-D :-D :-D :-D .Si jamais zot candidate ene zour mo disponible pou aide zot campagne avec Lewis ,rocco ek lezot .Les filles de RM en route pour le changement :!: En tou cas mo capave flaté ki l'une ene super dj et tou létrwa ena de bonnes idees pour lunité nou pei et surtout tou lé trwa mari felone lor roule matak :wink:

Nathalia 05/05/2005 20h10

Tahey Danny!

Tahey Danny, to vine lor chat to mette ene masque et to vine look nou tou :?: To pa ti capave vini sans masque? Arrrr! :P Nou ti a capave mette ene ti dialogue ek toi ek vine roule ene coute to matak ek nou! :wink: En tout cas, to bisin vine dire moi to nick dans mo zoreille là :wink:

Sinon, mo d'accord qui nou fer ene tas tapaze! :P Pour se faire entendre dans la politique Danny, bisin comme fer tapaze meme sa! :wink: Et pas gagne tracas toi, si vraimeme nou rentre dans la politique, nou prend zot même pou fer nou campagne, colle lafiche, organisateurs meetings, etc...

Aller, Danny, Rocco et les autres la, na pas continuer gagne peur pou vine lor nou chat, et quand vini, pas mette masque, vini surtout quand éna live, zot pou trouve sa tamtam là ek zot pou tasse dans coltar mo dire zot! :wink: Et vini pou donne Zaa, tipima ek moi bannes conseils pou nou future carriere de politiciennes! :wink:

"Dire li Dagger:
Plis bon oui si to là,
mo content kan to avec moi,
mari bon oui si to là..."

Zaa 06/05/2005 01h35

tipima ek nathalia, ki zot dir, anou trois nou monte ene mouvaman politik do!pa mouveman gro pois narien sa ein! :lol:
mais plu serieusement, tipima, mo soutenir toi a fond si vraimem to interesse toi a la politik .couma danny in mentione pli lahaut, in ena boucou fam kine met lipied dan politik a moris, zot in gagne impe dificulte o depart pour se faire entendre. mais bien vite zot ine ressi gagne zot place dan sa milieu la, ek zot p prouver tou les zours ki fam ena potentielle pou tini ene pays, ek calchoul dan ene lamain,baba dan godi ek mari pou nourri! :wink:
perso,mo pancor coner si mo pou met lipied dan politik...li bien tempting, mais mo banes ideologie politik pa assez fonder pour le moment.comment tipima in dir, bzin analiz la situation bien......la mo encor p analyser mem couma sa banes voleur molton la trafike zot job!hahaha :lol: :lol:

aster mo okip to k danny!!!hahah..to p fer to bhai looker r nou!!...to ena bien raison, si moi,tipima ek nath nou al assiz guet parlement, laiss mo bross toi ene picture la:
nou pou rode place dan premier loge(si non balcon mem, ousoi nou pouss speaker depi lor so sez!), nou paket pistass boui dan lamain.
premier depute ou minis ki fer so zess......nou avoye la po pistass!!! :wink: tention ein....tipima cone viser bien li! :lol:

couma seance is ajourned, nou branche radiomoris...ene voler roulaz de matak!....apre normal...nou pou gagne pousser....garde pou ferme nou...lerla rocco ek danny pou amen zoranz pou nou dan alcatraz :lol: :lol:

dernier ti messaz danny..(post la p vine long)...danny ek rocco, pa peur zot.galouper nene ouver zot vine lor chat,nou cav fer nou prop PNQ lerla!
PNQ=pena narien pou quachiet!!! :wink:
:moris: :moris: :moris: :moris:

tipima 06/05/2005 07h45

zaaaaaaaaaaaaaaa!

wa zazou! Merci pour ton soutien! Pour moi, retourne maurice ça l'été la pou ene l'occasion geter ki position politique dans ti zil! Par contre, mo gagne sagrin sa bane dimoun dans l'assemblée la! To koner kan mo roule matack, li alle promener partout! Ena pou gagne kout matack! sirtout bane seki pas pe koz bon kozer!! Bon, bé nathalia et zazou, nou zoine devant l'assemblée nationale avec nou paquet pistache! Plus sérieusement, bane femme bisin pas per pou foncer kan zot ena ça bane l'ambition! Beaucoup gagne per zot délaisse zot mari ou zot zenfant, mais kuma zaa ine dir zot, ene tas pe débriyer avec baba dans godi, kalchoul dans la main et pays dans lot! merci!

tipima 06/05/2005 07h55

baye looké!

etaaaaaaaaa danny!! To fer baye looker!! Pas bon selman, mais en meme temps to pe fer pub pou chat la donc nou pas en vouloir ta! Mais nou ti pou extra contan koz are toi!! that's not fair! alors toi to get nou roule matack, fer felone, met nissa et nou nou baise sec!!! Bon mo ré-ré-ré dire: rocco, danny, LN... Nou pe atane zot lor chat!! Et Danny pas per nou pou envoye zot meme colle l'affiche pou nou bane meetings! Nathalia, zaa et tipima :lol: , le trio infernal???!

Nathalia 06/05/2005 08h11

PRF

Yes, mo trouver nou parti pé set up sérieusement la! :wink:
-------------------------------------------------------------------------

Description:

Nom: PRF (Parti Radiomorisiennes en Force)

Logo:
http://www.radiomoris.com/rm/photos/2122.jpg

Couleur: Bleu (Couleur l'écriture RM)

Leader: tipima

PRO: Danny

Organisateur meetings: Rocco

Responsable Colleurs Laffiches: L.N.

------------------------------------------------------------------------

Seki envie vine jouaine nou pou participe dans sa campagne éléctorale la, na pa hésiter pou vine zouaine nou :idea:

Moi, à chaque fois mo ti pé passe devant l'assemblé nationale mo ti pé dire: "Ene jour mo pou ladan! :P ". Avec PRF, si tout radiomorisiens vote nou, mo rêve pou réaliser! :wink:

Lewis Nadal 06/05/2005 09h31

Mo rémercie les fams ki ine soizir mwa responsab kome koler la fisse,et mwa sire zote ki zote tou pou byen protezer par mwa,parski mo éna 1 gro gabari kuma Gandi ,byen musklé,perna traka mo pou kole nou la fisse kot nou konkirenz koler et aster si 1 parmi zote vine Prime minister ,ki job mo pou gayner r zot kome rékonpenz.L.N.

Lewis Nadal 06/05/2005 09h42

Bon mo ré-ré-ré dire: rocco, danny, LN... Nou pe atane zot lor chat!!
Tipima mo ti dire Zaazou la fwa derniere ki mo 1 garson tré byen timide et maniere ki mo pé lire lartik Zaazou par Danny mo krwar ki mo kilote pou désane otomatikman.L.N.

Rocco 06/05/2005 11h34

Les Femmes dans la Politique!!

Posted: 06 May 2005 à 15h25 Post subject: Les Femmes dans la politique!!!

--------------------------------------------------------------------------------

Tipima, voila enn compte rendue du progré du jour: Depuis ce matin, mo fine assume mes responsabilité d’organisateur et déja noune trouve enn ti lizour.
Comma l’assemblé fine deja dissoudre, mo na palé ki toi, Nathalia ek Zaa arrétté dans parlment comme squatteur parceki zote pou faire enn ti sejour comme Nelson Mandela.
Mo fine reussi ralier ca troupo politiciens la et mone reussi convaincre l’ex speaker ki ti pé faire meeting enba pier la fouche pou so prochain siege. La, session parlement pou reouvert pou zote arrivés.
Mo fine reussi contacté lotorité concerné pou créer banne enbouteillage monste pou facilite zote l’entré come coutume.

Mo warn zote ki come novices, zote besoin appranne banne protocole de l’assemblé:
Zote besoin apprane cone zourer.
Zote besoin apprane cone maltraite zote adversaries.
Zote besoin apprane cone bouffone zote adversaries.
Zote besoin apprane tape coute poing lor la table.
Zote besoin apprane cassekou en session.
Zote besoin apprane sover dans session pou atteindre zote propre business.
Zote besoin apprane walkout dans session comma leader de lopposition fere souvent.
Zote besoin apprane cone evite session Budget comma lopposition ti faire.
Zote besoin apprane cone menace zote adverssaire physiquement, “sorte dehors mo baise toi.”
Zote besoin alle suivre enn cour elocution pou cose Anglais comma politiciens.
Enfin, zote ena bocoup pou apprane et mo souhaite zote bonne chance. Apres election, Pa blier faire moi gaine enn bon place travail kand meme mo pa conne lire et ecrire.

Rocco.

Back to top

Display posts from previous: All Posts1 Day7 Days2 Weeks1 Month3 Months6 Months1 Year Oldest FirstNewest First

RadioMoris.Com -> Radio Moris Chat All times are GMT + 4 Hours

Page 1 of 1
Watch this topic for replies

Lewis Nadal 06/05/2005 12h17

Rocco beize r twa la emplace ki to done nou bane fitire politisyene des bon xampes,to done zot bane point sensibe kot 1 zur nou étan d'etre homme kot nou soz pou serer dan léto man.
Sa osi mo pa ti koner ki nou bane Politisyen dan tizil éna bon maniere kumsa, et sa osi Rocco to 2ieme la penkor né sa man ,to vraiman 1 species rare.L.N.

Nathalia 06/05/2005 12h47

60/0

Rocco, mo trouver to pé commence prend to travail au sérieux, merci beaucoup, mais sa bannes conseils to pé donne nou là, ena la-dan mo pas croire nou pou cav appliquer ça! Enfin, mo a va check sa ek mo 2 consoeurs :wink:

Zote besoin apprane cone zourer. No, sa mo pas cav appliquer sa moi!
Zote besoin apprane cone maltraite zote adversaries. Yes, dépend dans ki sens
Zote besoin apprane cone bouffone zote adversaries. Yes, sa aussi depanne dans ki sens
Zote besoin apprane tape coute poing lor la table. Yes, sa facile sa!
Zote besoin apprane cassekou en session. Yes, sa aussi facile sa!
Zote besoin apprane sover dans session pou atteindre zote propre business. Yes, facile, surtout si propre business la concerne ene prince!
Zote besoin apprane walkout dans session comma leader de lopposition fere souvent. Yes, ek mo caractère, pas pou kitchose de difficile pou moi sa!
Zote besoin apprane cone evite session Budget comma lopposition ti faire. No, sanla, mo croire ki au contraire, bisin check sa de pres
Zote besoin apprane cone menace zote adverssaire physiquement, “sorte dehors mo baise toi.” No, sa mo pas croire nou pou assez solide physiquement pou fer sa Rocco
Zote besoin alle suivre enn cour elocution pou cose Anglais comma politiciens. Yes Rocco, tipima ek moi dans la france, nou anglais pé prend la rouille meme la!

Eh oui, campagne la ine commencer fort fort la, a nou mette la main ensam dans la pate pou qui PRF gagne ene govt 60/0!!!! :P

P.S. Le PRO est demandé d'urgence svp!!!

tipima 06/05/2005 13h05

voter!

ouais nathalia, parti la top net! mo sir nou pou élu, mo bien confiant! Selman anglais la pas zis la rouille pe pren, anglais la pe vine potisse terrib! Rocco, merci pou to bane conseil, mo trouve toi dévoué terrible! Mo promet toi (to koner politicien bisin fer ene tas promesse ki zot pas tenir) ki mo fer toi vine mo conseiller si mo élu premier ministre!! Par contre, pour certains to bane conseils c'est bane zom politiciens zot bane habitudes ça, nathalia, zaa et moi, nou envie faire bane zafer évoluer, donc ça bane vié l'habitide la (zourer, walk out...) nou laisse tomber. Nou nou programme résume en ene ti phrase: ROULE MATACK!!! ça meme pou nou attack, ça meme nou défense!!! En touts cas, LN, Danny et Rocco, merci pour zot soutien!! Mo trouver zot ena entière confiance en la gent féminine et zot pas sous estime nou!! ça c'est ene vraie qualité!!! Mo laisse la parole mo bane consoeurs Zaa et nathalia!! pas blier alle voter!

tipima 06/05/2005 13h09

LEWIS!

Lewis, danny pe pran nissa are nou!! pas per toi, nou bane tifi bien sympa, bien contan kozer badiner mais si zot pas lé vini pas kapav obliz zot, mais to konner, campagne électorale la pas pou kapav continier préparer virtuellement, tot ou tard pou bisin zoine! Si to lé nou parti gagner, to pou bisin ena ene role pli actif!!! :-D Alors mo re-re-re-re donne zot rendez-vous, toi , rocco et Danny lor chat!! Nou pas pou laisse tomber! :moris:

danny 06/05/2005 13h13

Salut les filles :!: Mo croire pou ban poste ki zot ine donne nou la ena problem ladan :) Pro, lor small talk mo zero laké,zis long speech mem :wink: sa mem mo pa vine lor chat :wink: Par conte Rocco bizin pran tou sa ban fonction la.Lor met lakol li ene terib :-D mo pa sire aster si li kone kolé :lol: mé zot remarké koma li fer so travay koma bizin :) Mwa mo capave avec lewis fer sa role taper la :Ppena lekor mé nou kone fer per are nou regard :shock: A cause sa mem zamé mo servi mo lizié pou flirté.tous seki mo gété sové :shock:.Donc rocco l'homme a tous faire,mwa ek lewis nou nek deboute devan san linet soleil 8) Ps:Mone toujour revé vine direkter mbc,pas blié fer ene zessse pou ban militant coltar :!:

tipima 06/05/2005 13h18

ala zot pe rode kit rocco à terre, danny!! pauvre diable!! to pe lé nou fer toi vine direkter mbc zis parski tone diboute tone get rocco travay!! Enfin, nou ena nou l'intégrité, nou pas ça quantité corrompu la! ENFIN! Ki zot dire mo bane ti mamzel?! Enfin danny, par contre, dialogue regard la touyé net!! Madire bane 35 get coute fisil are regard kan get toi, terrib ça!! :P

danny 06/05/2005 13h20

tipima rouge ala ene bonne idée pou slogan Rm :Roule matack radio moris atack :-D Kifer to pas ti envoye sa :?: Fini choisir gagnant :?: Si non presse twa :-D :!:

tipima 06/05/2005 13h23

aster la to dire ça danny! hier ti date limite pou envoye slogan, to trouver to ti kapav gagner tout avec ça slogan la! :idea:

danny 06/05/2005 13h39

:-D :-D :-D Mo kokin to lidé pa fer nanié kan mem date limit ine fini alé mo ena mo propre gagnant :) :) Mo drwa sa kestion mo ena camarade ki bientot pou o pouvoir donc mo fer seki mo envie :) mem pou choi slogan RM :!: :P

Nathalia 06/05/2005 13h41

Re: PRF

Citation:

Posté par Nathalia
Description:

Nom: PRF (Parti Radiomorisiennes en Force)

Logo:
http://www.radiomoris.com/rm/photos/2122.jpg

Couleur: Bleu (Couleur l'écriture RM)

Slogan: Roule matak, Radio Moris attack! (Added)

Leader: tipima

PRO: Danny

Organisateur meetings: Rocco

Responsable Colleurs Laffiches: L.N.

Lewis Nadal 06/05/2005 13h51

A cause sa mem zamé mo servi mo lizié pou flirté.tous seki mo gété sové
B mwa ki to pou dire Danny avek mo 3 dent la mo lek éna uver mo la bouche sa meme asser.Mais avek mo lekor misklé kuma Gandi mo tia kontan gayne 1 ti job kome Body guard kome rékompenz et mo sire nimport ki difikilté zot pou été mo la pou aider ,non ki to dire Danny pas 1 bon bargain sa.L.N.[/b]

Zaa 06/05/2005 13h55

memennnnn!!!gguet sa response la vou zot! :wink:
hey tipima dou ek nath, mone motivite a blok la!!!....rocco, sa banes guidelines tone doner la, ti mama cav suiv sa...mais zourer la nou garde li a porter de main, mais nou pa pou servi li :wink: ..pa bon zourer.nou pou servi diplomatie, lapo pistass,couvertir dekti,rever calchoul, tipima pou done cout matak,nathalia pou tape cout ahaaaaann.....ek moi mo pou retrouss mo lamans cannson!hihiihihi :lol:
politik la ene mari challenge sa, mais mo penser si kiken coir fermement dans so banes principes,ek si li ena ene sense de patriotisme ek li envi trouve so pays avancer dan bon direction, a beh bzin fer le premier pas ek pas hesitez . parski sinon,li tro facile nek pou assizer lamain dan poche, blok r colonne CEB, nek critiker! si ou envi trouve sanzman, ou bzin remuer le matak!
ein...mone gagne ene lot zarmes: si nou dir zot trape tipima,apre met lamain dan lizier... :lol: :lol: .mari briller sa!!!hehehe
rocco, toi to pare to limon,to kanf,to paket carte, ek to coco.....dir CDV tini lor stand-by lissi! :lol:
danny ek lewis...kave sa?pou fer role globe meme!?non,mo pa dacor, sois zot accepter mars ensam r nou, ousoi zot belo farata pou nou :wink:

en tou k mo bien content pou trouve sa lenthusiasme la.....ek en ce ki concerne coz anglais la, nathalia ek tipima, pa traca zot......mo lamem...mais lhr in arriv pou regler compte, pena meyer ki nou creole!ehhehe :moris: ..sa na pa guet divan deryer sa! :lol:

danny 06/05/2005 14h04

Pas casse tete lewis,koma mo vine direkter mbc si ban jeune filles la ine blié twa(aparament zot ine fini aprane fer fosse promesse koma vré politicien :wink: )to capave vine protez mwa parski lor mbc radio pou tan zis life in direct depi studio RM et personel forest side pou bizin diminué kestion problem finnance.(Tou casse dan nou poss).Et lor Tv pou ena ziss radiomorisienne,tokoné twa,mamzel crapo et tou lezot mamzel :wink: .Mo pou bien bizin ene gard corp :!: :)

panikman 06/05/2005 14h04

w

pou moi mem si zazou,nathalia,tipima,mary,tina,crapo etc........................
tro bocoup ena.si tout sa bane femme la vini minis mo pou mari contan mais pas sa long moustas madire take boite siraz paul berange la.

sa ene gran harami sa, pran konter bane zanfan

Nathalia 06/05/2005 14h47

Bannes Postes

Hey les filles sérieusement, tout ça pé fer moi recommence interesse moi à la politique là! Mais nou PRF là, coumla tipima ine dire, nou là pou apporte chanzement, et non pa prend l'exemple bannes anciens politiciens qui nette cose bcp mais pas apporte aucune progression! Nou atout principale bisin nou patriotisme avant tout, pareil couma li exister lor radiomoris. Danny, même to déboute ek to guette Rocco travail, mo d'accord pou fer to-même vine directeur mbc moi parceki to bannes ideas very very good man! :wink:

Citation:

Posté par danny
lor mbc radio pou tan zis life in direct depi studio RM et personel forest side pou bizin diminué kestion problem finnance.(Tou casse dan nou poss).Et lor Tv pou ena ziss radiomorisienne,tokoné twa,mamzel crapo et tou lezot mamzel .Mo pou bien bizin ene gard corp

De plus danny, ene dimoune qui éna ene regard revolver, c'est ene dimoune coumesa même qui nou pou bisin a la tete de la mbc là! En dimoune ferme, ki pas bisin cose beaucoup pou fer comprend so bannes l'idées :wink:

Wai L.N., nou pou bisin ene bon garde du corps même là et nou esperer nou pou capave compte lor toi pou sa! Pas grave si to éna juste 3 le dents, même ek 3 le dents capave morde dimounes si éna dimounes pas comporte zot bien envers nou 3! :lol:

Rocco nou Rocco, nou homme à tout faire, to même pou nou conseiller personnel Rocco, qui to dire de ça? :-D

Zaa 06/05/2005 15h11

Re: Bannes Postes

Citation:

Posté par Nathalia
Pas grave si to éna juste 3 le dents, même ek 3 le dents capave morde dimounes si éna dimounes pas comporte zot bien envers nou 3! :lol:

et wi! le compte est bon!!!!!!

Rocco 06/05/2005 20h07

Tipima, sorry mo fine alle press newtopic enplace postreply pou contribuer dans to casier, mo pa ti ouler reouvert to lartik la, mo esperer ki to comprend la confusion.

Merci.

Rocco

P.S. Transplanted Message:

Tipima, voila enn compte rendue du progré du jour: Depuis ce matin, mo fine assume mes responsabilité d’organisateur et déja noune trouve enn ti lizour.
Comma l’assemblé fine deja dissoudre, mo na palé ki toi, Nathalia ek Zaa arrétté dans parlment comme squatteur parceki zote pou faire enn ti sejour comme Nelson Mandela.
Mo fine reussi ralier ca troupo politiciens la et mone reussi convaincre l’ex speaker ki ti pé faire meeting enba pier la fouche pou so prochain siege. La, session parlement pou reouvert pou zote arrivés.
Mo fine reussi contacté lotorité concerné pou créer banne enbouteillage monste pou facilite zote l’entré come coutume.

Mo warn zote ki come novices, zote besoin appranne banne protocole de l’assemblé:
Zote besoin apprane cone zourer.
Zote besoin apprane cone maltraite zote adversaries.
Zote besoin apprane cone bouffone zote adversaries.
Zote besoin apprane tape coute poing lor la table.
Zote besoin apprane cassekou en session.
Zote besoin apprane sover dans session pou atteindre zote propre business.
Zote besoin apprane walkout dans session comma leader de lopposition fere souvent.
Zote besoin apprane cone evite session Budget comma lopposition ti faire.
Zote besoin apprane cone menace zote adverssaire physiquement, “sorte dehors mo baise toi.”
Zote besoin alle suivre enn cour elocution pou cose Anglais comma politiciens.
Enfin, zote ena bocoup pou apprane et mo souhaite zote bonne chance. Apres election, Pa blier faire moi gaine enn bon place travail kand meme mo pa conne lire et ecrire.

Rocco. :roll: :roll: :roll:

Rocco 06/05/2005 20h17

Les femmes dans la Politique.

Nathalia,

Rocco nou Rocco, nou homme à tout faire, to même pou nou conseiller personnel Rocco, qui to dire de ça?
Pourai-je avoir ca en ecrit car jen-ai pas de confiance en des politiciens/enes avant ou apres les elections.

Merci

Rocco :lol: :lol: :lol:

Zaa 06/05/2005 21h19

Re: Les femmes dans la Politique.

Citation:

Posté par Rocco
Nathalia,

Rocco nou Rocco, nou homme à tout faire, to même pou nou conseiller personnel Rocco, qui to dire de ça?
Pourai-je avoir ca en ecrit car jen-ai pas de confiance en des politiciens/enes avant ou apres les elections.

Merci

Rocco :lol: :lol: :lol:

heyttaaa rocco pa dir sa garson!..ek nath,tipima dou ek moi, pa pou ena zess...il est vrai ki ziska lhr, tou c kine vini, in coz zot menti, il fer 3ptits tours et puis s'en von....mais ek PRF, na pa pou ena kata kata :lol:

hey vou zot...nou p badiner, mais nath ek tipima, kan nou zouen moris...nou diskit sa seryer seryer otour ene bon alouda pillay ek 1 pair dalpuri ein!mo ti a bien content partaz banes idees avec zot.biensur rocco ,lewis ek danny sont les bienvenues pou vine tini nou compagnie ek azout commentaires!

BTW....eski danny ek rocco ti vine fer bhai looker encore ce soir lor chat?!?! :twisted: :lol: :lol:

Rocco 06/05/2005 22h23

Zaa, Rocco pa looker li man, si li besoin rente dans sega, li passe par la porte devant ek derriere tou li. Mo encore trop novice pou faire le tour Chat, laisse mo gaigne grandere la cour impe, apres mo a perce lor Chat. Pou le moment, amuse toi juska mo rentrer enn soir.

Rocco

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 12h27.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com