Les femmes dans la politique? - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 05/05/2005, 17h36
Fan RM

super idée!

C'est une très bonne idée nathalia! nou pou alle fer tapaz dans l'assemblée ça! korek toi, nou met ça diboute! zoine toi lor chat! bye
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 05/05/2005, 19h38
Fan RM

Re: une seance au parlement?

Citation:
Posté par Nathalia
T'as raison tipima, faut tout d'abord se remettre dans le bain de la politique mauricienne avant de tenter le coup. Mais bien sûr que je voterai pour toi tipima Fonce ma fille, c'est bein que t'aies déjà cette idée la en tête. Moi, comme je disais, cela m'interessait également la politique, mais plus autant maintenant. C'est peut-être du au fait d'être "coupée" de la politique mauricienne, et la peur d'être trop à l'ouest si je décide de m'y mettre vraiment après. Enfin, j'ai aussi d'autres raisons personnelles qui vont avec! Mais tu sais quoi tipima, quand ZaZoU toi et moi nous serons à maurice, on pourrait un jour aller assister à une seance au parlement si possible, qu'en penses-tu?
Hé les hommes check sa,Nathalia, zazou ek tipima rouge dans parlement manaman mo pas oulé dan place ban deputé la papa Mone ale look sa trois la lor chat sa tapase la papaaaaa .Si jamais zot candidate ene zour mo disponible pou aide zot campagne avec Lewis ,rocco ek lezot .Les filles de RM en route pour le changement En tou cas mo capave flaté ki l'une ene super dj et tou létrwa ena de bonnes idees pour lunité nou pei et surtout tou lé trwa mari felone lor roule matak
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 05/05/2005, 20h10
Fan RM

Tahey Danny!

Tahey Danny, to vine lor chat to mette ene masque et to vine look nou tou To pa ti capave vini sans masque? Arrrr! :P Nou ti a capave mette ene ti dialogue ek toi ek vine roule ene coute to matak ek nou! En tout cas, to bisin vine dire moi to nick dans mo zoreille là

Sinon, mo d'accord qui nou fer ene tas tapaze! :P Pour se faire entendre dans la politique Danny, bisin comme fer tapaze meme sa! Et pas gagne tracas toi, si vraimeme nou rentre dans la politique, nou prend zot même pou fer nou campagne, colle lafiche, organisateurs meetings, etc...

Aller, Danny, Rocco et les autres la, na pas continuer gagne peur pou vine lor nou chat, et quand vini, pas mette masque, vini surtout quand éna live, zot pou trouve sa tamtam là ek zot pou tasse dans coltar mo dire zot! Et vini pou donne Zaa, tipima ek moi bannes conseils pou nou future carriere de politiciennes!

"Dire li Dagger:
Plis bon oui si to là,
mo content kan to avec moi,
mari bon oui si to là..."
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 06/05/2005, 01h35
Zaa Zaa est déconnecté
Fan RM

tipima ek nathalia, ki zot dir, anou trois nou monte ene mouvaman politik do!pa mouveman gro pois narien sa ein!
mais plu serieusement, tipima, mo soutenir toi a fond si vraimem to interesse toi a la politik .couma danny in mentione pli lahaut, in ena boucou fam kine met lipied dan politik a moris, zot in gagne impe dificulte o depart pour se faire entendre. mais bien vite zot ine ressi gagne zot place dan sa milieu la, ek zot p prouver tou les zours ki fam ena potentielle pou tini ene pays, ek calchoul dan ene lamain,baba dan godi ek mari pou nourri!
perso,mo pancor coner si mo pou met lipied dan politik...li bien tempting, mais mo banes ideologie politik pa assez fonder pour le moment.comment tipima in dir, bzin analiz la situation bien......la mo encor p analyser mem couma sa banes voleur molton la trafike zot job!hahaha

aster mo okip to k danny!!!hahah..to p fer to bhai looker r nou!!...to ena bien raison, si moi,tipima ek nath nou al assiz guet parlement, laiss mo bross toi ene picture la:
nou pou rode place dan premier loge(si non balcon mem, ousoi nou pouss speaker depi lor so sez!), nou paket pistass boui dan lamain.
premier depute ou minis ki fer so zess......nou avoye la po pistass!!! tention ein....tipima cone viser bien li!

couma seance is ajourned, nou branche radiomoris...ene voler roulaz de matak!....apre normal...nou pou gagne pousser....garde pou ferme nou...lerla rocco ek danny pou amen zoranz pou nou dan alcatraz

dernier ti messaz danny..(post la p vine long)...danny ek rocco, pa peur zot.galouper nene ouver zot vine lor chat,nou cav fer nou prop PNQ lerla!
PNQ=pena narien pou quachiet!!!
Réponse avec citation
  #15 (permalink)  
Vieux 06/05/2005, 07h45
Fan RM

zaaaaaaaaaaaaaaa!

wa zazou! Merci pour ton soutien! Pour moi, retourne maurice ça l'été la pou ene l'occasion geter ki position politique dans ti zil! Par contre, mo gagne sagrin sa bane dimoun dans l'assemblée la! To koner kan mo roule matack, li alle promener partout! Ena pou gagne kout matack! sirtout bane seki pas pe koz bon kozer!! Bon, bé nathalia et zazou, nou zoine devant l'assemblée nationale avec nou paquet pistache! Plus sérieusement, bane femme bisin pas per pou foncer kan zot ena ça bane l'ambition! Beaucoup gagne per zot délaisse zot mari ou zot zenfant, mais kuma zaa ine dir zot, ene tas pe débriyer avec baba dans godi, kalchoul dans la main et pays dans lot! merci!
Réponse avec citation
  #16 (permalink)  
Vieux 06/05/2005, 07h55
Fan RM

baye looké!

etaaaaaaaaa danny!! To fer baye looker!! Pas bon selman, mais en meme temps to pe fer pub pou chat la donc nou pas en vouloir ta! Mais nou ti pou extra contan koz are toi!! that's not fair! alors toi to get nou roule matack, fer felone, met nissa et nou nou baise sec!!! Bon mo ré-ré-ré dire: rocco, danny, LN... Nou pe atane zot lor chat!! Et Danny pas per nou pou envoye zot meme colle l'affiche pou nou bane meetings! Nathalia, zaa et tipima , le trio infernal???!
Réponse avec citation
  #17 (permalink)  
Vieux 06/05/2005, 08h11
Fan RM

PRF

Yes, mo trouver nou parti pé set up sérieusement la!
-------------------------------------------------------------------------

Description:

Nom: PRF (Parti Radiomorisiennes en Force)

Logo:

Couleur: Bleu (Couleur l'écriture RM)

Leader: tipima

PRO: Danny

Organisateur meetings: Rocco

Responsable Colleurs Laffiches: L.N.

------------------------------------------------------------------------

Seki envie vine jouaine nou pou participe dans sa campagne éléctorale la, na pa hésiter pou vine zouaine nou

Moi, à chaque fois mo ti pé passe devant l'assemblé nationale mo ti pé dire: "Ene jour mo pou ladan! :P ". Avec PRF, si tout radiomorisiens vote nou, mo rêve pou réaliser!
Réponse avec citation
  #18 (permalink)  
Vieux 06/05/2005, 09h31
Fan RM

Mo rémercie les fams ki ine soizir mwa responsab kome koler la fisse,et mwa sire zote ki zote tou pou byen protezer par mwa,parski mo éna 1 gro gabari kuma Gandi ,byen musklé,perna traka mo pou kole nou la fisse kot nou konkirenz koler et aster si 1 parmi zote vine Prime minister ,ki job mo pou gayner r zot kome rékonpenz.L.N.
Réponse avec citation
  #19 (permalink)  
Vieux 06/05/2005, 09h42
Fan RM

Bon mo ré-ré-ré dire: rocco, danny, LN... Nou pe atane zot lor chat!!
Tipima mo ti dire Zaazou la fwa derniere ki mo 1 garson tré byen timide et maniere ki mo pé lire lartik Zaazou par Danny mo krwar ki mo kilote pou désane otomatikman.L.N.
Réponse avec citation
  #20 (permalink)  
Vieux 06/05/2005, 11h34
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Les Femmes dans la Politique!!

Posted: 06 May 2005 à 15h25 Post subject: Les Femmes dans la politique!!!

--------------------------------------------------------------------------------

Tipima, voila enn compte rendue du progré du jour: Depuis ce matin, mo fine assume mes responsabilité d’organisateur et déja noune trouve enn ti lizour.
Comma l’assemblé fine deja dissoudre, mo na palé ki toi, Nathalia ek Zaa arrétté dans parlment comme squatteur parceki zote pou faire enn ti sejour comme Nelson Mandela.
Mo fine reussi ralier ca troupo politiciens la et mone reussi convaincre l’ex speaker ki ti pé faire meeting enba pier la fouche pou so prochain siege. La, session parlement pou reouvert pou zote arrivés.
Mo fine reussi contacté lotorité concerné pou créer banne enbouteillage monste pou facilite zote l’entré come coutume.

Mo warn zote ki come novices, zote besoin appranne banne protocole de l’assemblé:
Zote besoin apprane cone zourer.
Zote besoin apprane cone maltraite zote adversaries.
Zote besoin apprane cone bouffone zote adversaries.
Zote besoin apprane tape coute poing lor la table.
Zote besoin apprane cassekou en session.
Zote besoin apprane sover dans session pou atteindre zote propre business.
Zote besoin apprane walkout dans session comma leader de lopposition fere souvent.
Zote besoin apprane cone evite session Budget comma lopposition ti faire.
Zote besoin apprane cone menace zote adverssaire physiquement, “sorte dehors mo baise toi.”
Zote besoin alle suivre enn cour elocution pou cose Anglais comma politiciens.
Enfin, zote ena bocoup pou apprane et mo souhaite zote bonne chance. Apres election, Pa blier faire moi gaine enn bon place travail kand meme mo pa conne lire et ecrire.

Rocco.

Back to top

Display posts from previous: All Posts1 Day7 Days2 Weeks1 Month3 Months6 Months1 Year Oldest FirstNewest First

RadioMoris.Com -> Radio Moris Chat All times are GMT + 4 Hours

Page 1 of 1
Watch this topic for replies
Réponse avec citation
Réponse

Tags
dans, femmes, les, politique

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages