Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Discussions Générales (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/)
-   -   Les femmes dans la politique? (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/1881-les-femmes-dans-la-politique.html)

tipima 25/05/2005 09h29

:moris: Nou rappel à nou bane lecteurs ki bientot nou pou ena ene meeting dans tizil avec bane membres nou parti et nou pou fixer nou bane objectifs!!Bien sur nou pou tenir zot au courant de ça bane meeting la!! La lutte continue!! Camouade mikel parait ine affaibli, pas tane li ditout!! zot trouver c'est la victoire de la droiture, de l'honneteté et de l'ambition!! :lol: Vive PRF!! et pas blier alle voter!!

mikel 25/05/2005 12h40

vu dans l'express du jour

Le leader du RRM a convoqué la presse d'urgence pour faire taire certaines rumeur, à l'effet que son parti a entrepris des démarches en vue de faire une alliance avec le PRF, le leader a lancé que "nous pa faire l'alliance are tou lariaze" et surtout "avec banne corrompu et sexistes", il a rappelé que le RRM est le premier parti de Radiomoris, que 40 pour cent de l'électorat font confiance a son parti et que PRF "bizin rente dans calesse cassé, pou réssi gagne éne semblant wagon" et d'espérer d'obtenir 35 pour cent des votes. il a rapelé que lors du jour J, PRF "pou gagne sok samachar", et "ki zamé zotte ine gagne sa kalité batté la". Le leader a dénoncé certaines pratiques d'intimidation de ces adversaires auprès des ces partisans, car des colleurs d'affiches du RRM a été blessé a coup de sabre, samedi soir. Il a agité un dossier de 60 pages, qu'il dit « contient des choses compromettantes » sur le PRF, qu'il rendra public le contenu de ce dossier très bientôt. D'après les sources de l'express, les membres du PRF, fume du ganjah, "pays pa pou capave dirizé par banne drogué", c'est ce que le leader a laissé entendre, hors caméra, le doute plane sur cette affaire, le PRF a fait une déposition a ce sujet, pour diffamation.

Il a déploré l’attitude de son adversaire principal « qui apé aceté membres, wadiré pé aceté gato pima ». Il a aussi aussi annoncé qu’il fera une déposition contre Zaa pour diffamation, et pour piratage de pseudo sur forum pour lui faire dire des choses comme « après couma mo prend pouvoir mo faire tire twa, ok sa carizako. Bon to faire livré sa are lédent l'or dans cité la bas, li pou dispatch li bien, so pourcentaze korek, so doze par zour, ok sa. ». Son adversaire utilise des moyens malhonnêtes a-t-il lancé, il a rajouté qu’ils ne sont pas fair-play.Il a donné rendez vous a ces partisans pour le grand meeting de la victoire, qui aura lieu, sur la place dit « lor baze ».

carizako 25/05/2005 17h31

Hey mo pe trouve mo nom pe servi tou .Taler pou ena pou dire ki mo ti dire coupe piognee intel tout.Kan zot ti dire moi livrer ca are ledent lor mo ti croire(couma zot ti dire moi) ki mo pe livrer la poud Everyday moi, mo pas conne nanien ladans moi. Kot mo ti conner ki ca la poud la ti fer are dilait banne vaches ki finne nourri are Marizann.

tipima 26/05/2005 06h12

eta carizako, ki kalité membre toi!! ala to pe kit nou a terre tout!! Mikel, mone dir to bane menace pas faire nou per!! et mone dir toi ki nou parti pas pou abaisse li et servi to bane méthode honteuse!! :x ene coup mo ti alcolic, alla aster pe gagne zafer are marizann!! Mo fer toi konner ki mo bane consoeur et moi meme, nou bane ardent défenseur de la santé et nou pe lutte contre la cigarette et bane lot substance nocif lor RM!! Ene bon candidat suive campagne so adversaire de près mo camouade, ça meme mo kapav dir ou!!! Merci!!

kinsou 26/05/2005 12h49

comme je suis convaincu que les femmes dans la politiques a maurice est un must.

P'etre nathalia comme presidente et Kinsou comme ministre ...

:moris:

Nathalia 26/05/2005 22h03

on vous tiendra au courant de toutes les évolutions :)

Dans presqu'un mois, les élections auront lieu! Tipima, Zaa et moi-même, nou pé parer fort fort pou alle fer nou bannes meetings à :moris: . Nou demane tout nou bannes agents paré sur place. Danny et Rocco, na pa laisse nou à terre la! La victoire est au bout des doigts! Camarade mikel capave dire seki li content, la force électorale PRF na pa pou diminuer :!:

Citation:

Posté par Zaa
attention please: LE PETIT ROCCO EST ATTENDU SUR LE FORUM DE RM PAR ENE COROM KI P MANK LI TERRIB, LE PETIT ROCCO.MERCI.

Rocco et Danny, nou pé compte lor zot plus que jamais la! :wink:

Zaa et moi serons donc à :moris: le mois précédent ces élections. Ensemble avec tout ceux se trouvant à maurice, on vous tiendra au courant de toutes les évolutions :)

Zaa 27/05/2005 04h16

Re: on vous tiendra au courant de toutes les évolutions :)

eheh, cher compatriotes, banes mam ek banes ti jo....couma mo consoeur fin annoncer...campagne p donne bal, ek parti PRF p al ver ene la victoire a la 60-0....nou consey camwad mikel rent lacaz ek boire ene tass dilait so ek 2 panadol :lol:
tipima ek nath, restons motiver couma depi le depar.avec soutien danny ,rocco ek carizako,syd ek tou banes ki p epaule nou......nou assir zot ki nou pou fer tou c ki en nou pouvoir pou leve RADIOMORIS la oooooooooooo, leve MORIS la ooooooo
merci pou zot lattention,
a tres biento.
:moris: PRF, c ca ki est la verite :moris:

danny 27/05/2005 20h29

les filles zot campagne pé porte so fruit :!: Phi ine met posé are tabac :!: Pas per Mikel ,zone tan so nom gaté :?: :P La victoire pou nou :!: Viva Tipima,zaa et Nathalia :wink:

tipima 28/05/2005 09h29

Merci!

Danny, merci mais mo croire merite la reviens à phi li meme!! c ene mari décision!! Sinon nou pe continié manze are li, deux ti mamzel pe alle dans tizil bientot, et moi mo pou la ziska juillet pou faire le link!! Nou tenir zot au courant de bane fracas nou pe fer dans pays!! :-D Merci!!!

Nathalia 15/07/2005 10h11

12 femmes

Juste pour vous faire savoir que parmi les 60 candidats élu lors des élections du 3 juillet, 12 sont des femmes. Pour plus de détails, lisez cet article de l'express: http://www.servihoo.com/channels/kin...&CategoryID=25
Rode bien, éna nom Tipima, Zazou et moi-même mo nom là-dans ;) :razz:

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 06h44.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com