La Violence Conjugal - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 04/05/2005, 18h33
Fan RM

pas baté!

Moi mone pane konne aukene homme battu mais mone kone 2 femmes battues! Seki mo kapav dire seki ça bane femme la, pou touzour ena bane séquelle de ça violence là: séquelle physique et morale! Meme si zot ine kit zot mari! Alors eski bane femmes bisin abaisse zot réagir pareil, alle bate bane zom! Mo dakor pou l'égalité entre hommes et femmes, mais ça veut pas dire fer bane meme betises ki certains zom ine fer! Kot nou pe aller?!
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 05/05/2005, 17h11
Foreman

Citation:
Posté par chinaw
Moi mo penser ki kan ene zom ek ene fam decide pou vive ensam c parski ene l'amour entre sa 2 dimounes la.Le jour ou l'homme ou la femme leve la main lor zot partenaire c ene grand erer ki zot pe fer.Le moment ou zot senti zot envi bat zot partenaire c le moment de s'en aller,de separer.Enfin moi mone gagne ene ledication coume sa.Dans mo fami zamais mo papa ou mo mama fin bat zot camarade et mo pense exactement couma zot.
La violence conjugale (homme ou femme) ne devrait pas exister dans nos sociétés! Seul le droit d'aimer doit régner dans un couple Je suis entièrement d'accord avec chinaw ("Moi mo penser ki kan ene zom ek ene fam decide pou vive ensam c parski ene l'amour entre sa 2 dimounes la.Le jour ou l'homme ou la femme leve la main lor zot partenaire c ene grand erer ki zot pe fer.Le moment ou zot senti zot envi bat zot partenaire c le moment de s'en aller,de separer.")... On devrait pouvoir vivre avec la personne que l'on aime sans même que l'idée de lever la main sur lui n'effleure l'un ou l'autre partenaire
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 06/05/2005, 09h25
Fan RM

Moi mone pane konne aukene homme battu
Ayo Tipima to pa conner ki to pé dire twa ,mwa je suis 1 parmi c 3% la,mon coeur a été abattu par kelkune avek une fleche empoisonante,d' etre 1 homme c pa facile sa et sirtou si gayne 1 35 kuma Zaazou mo krwar ki to gayne tou sorte kalité kuler r peintirer.L.N
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 12/06/2005, 07h46
Couper Cannes

La violence n'est pas seulement physique,elle peut etre morale aussi!J'ai vécu ca avec mon ex petit ami.
Les maux du corps se guérissent plus vite que ceux de l'ame.
Réponse avec citation
  #15 (permalink)  
Vieux 12/06/2005, 07h53
Fan RM

MarieV, t'as eu le courage de partir et ça beacoup de femmes ne trouvent pas le courage de le faire...Je suis sûre que tu trouveras quelqu'un qui va aussi t'aider à guérir ton âme Bonne continuation!!
Réponse avec citation
  #16 (permalink)  
Vieux 12/06/2005, 16h55
Couper Cannes

Merci bcp tipima!Je ne peux dire merci qu'à mon fils car sans lui je crois que je serai tjs sous son emprise.
Réponse avec citation
  #17 (permalink)  
Vieux 13/06/2005, 13h06
Couper Cannes

moi pêrso jamais un garçon ne levera la main sur moi si il veut pas se retrouvé a l'hosto lol
Réponse avec citation
  #18 (permalink)  
Vieux 13/06/2005, 13h28
Couper Cannes

Merci bcp tipima!j'espère aussi...Mais encore une fois je dis merci à mon fils!
Réponse avec citation
  #19 (permalink)  
Vieux 14/06/2005, 15h01
Enflé

Mo gra mere rakonte mwa ki mo gran pere ti habitié batte li ena bien lontan de séla. Li rentré sou, li nek baté mem. Li dir mwa ene zour sa kouma mo gran pere trape li pou baté koume sa, li debate. Ala li done li ene koute pied dan so "zafer". Kozé mo dir ou, gran pere bizin al fer l'operation, dépi sa FINI, ARRETE baté. Ala ene bon l'exemple pou bane zom ki enkor bate zot fam ou vice versa.

La violence pena so place dan la vie. Dan foyer, dan la ri, dan lekol, la violence li engendré la violence ek souffrance.

NU VIVE DAN L'AMOUR EK LA PAIX
Réponse avec citation
  #20 (permalink)  
Vieux 15/06/2005, 14h08
Fan RM

Monica et Marie, bisin pas évident partage ça bane moments la avec nou mais c'est bien ki zot pe dir li , kapav ena bane lot radiomorisiennes ki gagne ene courage kan lire zot bane message... Bon courage pour la suite Monica, en espérant qu'une toute nouvelle vie va reprendre pour toi!!
Réponse avec citation
Réponse

Tags
conjugal, violence

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages