|
|||||||
![]() |
|
|
Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
|||
|
L'ETE PE RENTRER ET NA PA TRAMPE DANS CA BANNE LA SAUCE LA!!
L’ÉTÉ PÉ RENTRER, NA PA TRAMPE DANS ZOTE LA SAUCE!!!
Combien parmi nou inn gaine ca banne lettres de felicitations ki dire nou ki nou fine gaine enn loto, enn enciclopédi, enn vacance gratuit, enn vila et plisire dote chose. Tous ca la banne mensonge ca, ena enn catch deriere la et nou pou piégé. Deux ans de cela, moi avec enn camarade ti gaine enn vacance cado (tous payé) a San Antonio-Ibiza par enn l’agence immobilier. Grand gaillard, nou allé avec nou ti la mal!!!, et ossitot ki nou rente dans coach de l’aéroport juska nou lotel, 2 nanas bien sexy dans coach avec zote clipboard rempli d’annonce avec foto banne jolie vila en vente. De la, zote commence mette pression lor tou banne victime de vacance gratuity la. Nou arrive dans lotel la, A l’introduction, encore meme zafaire, zote montré banne video clips de banne clients ki fine bien satisfé avec zote achats de villa. Le soir dans dancer, meme zafaire encore, banne nanas commence drague tou banne mecs present et zote continuer mette pression pou acheter Timeshares. Trois jours fine allé comme ca juska zote commence vine aggressif et intimide banne victims la, mais zote pas conner ki Rocco toujours ena so banne ammunitions lor li. Zote faire moi rempli enn forme et mo rempli li sans hesitation; Questions: Nom : Rocco. L’Age : ??? L’Adresse : ??? Occupation : Chomeur Quand c’etait ton dernier emploie : 8 ans de cela. Ki fere to pa fine travaille pendant tou ca temps? Parceki mo trop pareses et mo vive lor securiter Sociale. To fine deja gaine zafaire la police? Oui Pou ki raison? GBH (Grievous Bodily harm) mo ti batte enn courtier dans Majorca. acose li ti tro force moi pou acheter enn villa laba. Compte de banque: juste mo nom tousel ladans apart de ca, rien. Référence : Mo Probation Officer, Mo fine rempli forme la, mo donne li mamzel la, li lire li et li gette moi ek enn figire ca, si getter ti capave touiller , kite foi mo pa ti pou la pou partage ca l’experience la avec zote. Depi ca zote laisse moi trankil et continuer harcele les zote victims. Pas honter, servi ca tactic la et jouir ca banne vacances gratuity la. Rocco |
|
|||
|
So nom Rocco éne gran cervo
Top net sa bane zistoire la. Sa faire vraiment plaisir, bane zistoire la bien original. Couma mo trouver Rocco éne acteur sa, li zouer dan beaucoup film Merçi à toi Rocco. |
![]() |
| Tags |
| banne, dans, lete, rentrer, sauce, trampe |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| RANNE NOU NOU LA PLAGE!!! | Rocco | Discussions Générales | 17 | 23/01/2009 12h51 |
| Une Blague Africaine | Rocco | Discussions Générales | 22 | 16/10/2006 12h54 |
| Nou la langue créole! | tipima | Discussions Générales | 26 | 22/05/2005 16h50 |
| SAINT ROCCO??? | Pepita | Discussions Générales | 10 | 17/05/2005 09h11 |
| Chappe dans poilon, tombe dans du feu: | Rocco | Discussions Générales | 4 | 24/03/2005 12h19 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 00h31.

Mode linéaire