Election le 3 juillet 2005 a Maurice - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 01/05/2005, 10h22
Enflé

Election le 3 juillet 2005 a Maurice

ça y est, nouvel fek tombé, election le dimanche 3 juillet 2005, write down tout séki zot pensé, mo attane tou sorte kalité l'opinion, toujours dans la bonne humeur et le respect d'autrui, philosophie premiere de radiomoris, c'est pour ça ki mo content li. Je vous attends
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 01/05/2005, 13h27
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Election le 3 Julliet a Maurice

Election la 3 Julliet a Maurice.

Mikel, merci to fine annonce nou ca nouvel la, La politique c’est un jeu dans la main banne manipulateurs a travers le monde, enfin li bon ki morice enn pays democratisé tandis ki ena les ote pays pli grand ki nou tizil encore supréssé par banne regime militaire. Coma RM enn grand fami, nou tou ena nou point de vue politiquement. Moi mo enn parti politic mo meme, mo meme cole mo la fiche, mo fere mo meeting entre moi meme, mo electer mo meme et mo nomme mo meme premier ministe.
A moris, ki so pol Dérangé, ki so Rammer Goulam, Rammer Goulam nou pres pou arriver mo piti. Zote tou pareil, zote besoin ena continuité pou faire pays la avancer, zote besoin travaille en équipe pou l’intéret du peuple et besoin ena référendum cote ena enn nécessité.

Mo souhaiter ki election general la passe dans la tranquilité et mes meilleur voeux aux Mauriciens.
Merci.
Rocco
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 01/05/2005, 14h15
Enflé

Ok alors, mo ti encore pé hésité lor mo choix, abé la monne conné, voté ROCCO
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 01/05/2005, 19h25
Jaz Jaz est déconnecté
Foreman

Citation:
Posté par mikel
Ok alors, mo ti encore pé hésité lor mo choix, abé la monne conné, voté ROCCO
COT ZOT TROUVE SIMBOL COCO.....SA MEME SA.VOTE ROCCO
ENE SEL LE PEP ENE SEL NATION
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 01/05/2005, 21h28
Zaa Zaa est déconnecté
Fan RM

Re: Election le 3 Julliet a Maurice

Citation:
Posté par Rocco
Election la 3 Julliet a Maurice.

Mikel, merci to fine annonce nou ca nouvel la, La politique c’est un jeu dans la main banne manipulateurs a travers le monde, enfin li bon ki morice enn pays democratisé tandis ki ena les ote pays pli grand ki nou tizil encore supréssé par banne regime militaire. Coma RM enn grand fami, nou tou ena nou point de vue politiquement. Moi mo enn parti politic mo meme, mo meme cole mo la fiche, mo fere mo meeting entre moi meme, mo electer mo meme et mo nomme mo meme premier ministe.
A moris, ki so pol Dérangé, ki so Rammer Goulam, Rammer Goulam nou pres pou arriver mo piti. Zote tou pareil, zote besoin ena continuité pou faire pays la avancer, zote besoin travaille en équipe pou l’intéret du peuple et besoin ena référendum cote ena enn nécessité.

Mo souhaiter ki election general la passe dans la tranquilité et mes meilleur voeux aux Mauriciens.
Merci.
Rocco
abeh wii...votez rocco full force mo dir moi!
perso...mo pou moris en juillet....pou premier fois ki mo pou al votez....mo votez pa votez?votezzz li dir....parski ena dimoune ki fine fight pou ki nou gagne droit de vote.mais va bzin analyz situation avant prend decision ki coter pou al met tick...si pa la croix!
mais mais mais...si mo trouv rocco so nom, mo pa pou chek so agenda narien.....votez block

esperons ki sa prochain election la amen un bol d'air frais a nou pays et ki nou ressi tro sa sime lalimier ki kaya ti p dir la.
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 01/05/2005, 21h54
Fan RM

pas pou capave voter...

ZaZou, moi aussi mo pou toujours à maurice le 3 juillet mais mo mum ine dire moi ki commissaire électoral ine passer, et li panne prend mo nom parcequi line dire li pas capave prend nom ene dimoune ki pas vive dans pays malgré qui mo mauricienne et qui mo éna plus que 18 ans! Et moi, jamais mone voter pendant ene élection générale, mone juste déjà voter dans ene élection municipale, mo sagrin mo pas pou capave voter Rocco, to pou gagne ene vote en mois si mo pas voter!
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 03/05/2005, 14h25
Enflé

Beze rocco mo aussi jamais mo finne votez moris.Alors là moi moi dire passe ça par RM coume ça ce qui pas moris capave votez bloc.
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 03/05/2005, 14h41
Fan RM

élection!

Merci pour ça annonce la Mikel! Moi jamais mo pane voter, et ça l'année la pas sir mo pou maurice le 3 juillet! mo zis espéré ki certains mauriciens changent so bane habitude de vote, pas vote communalisme mais vote intelligemment! Moo espéré aussi ki ena bane nouveau dimoun avec bane vrais projets pou maurice ki poz zot candidature! Ine arriv ler pou ene nouveau souffle dans pays! Et Bien sûr si Rocco candidat, mo pe fer campagne pou li!! alors votez Rocco!!
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 04/05/2005, 10h33
Labourer

Elections 3 juillet

Ena ene possibiliter ki situation politik dan maurice changer. Si zamais mmm-msm gagner, apres 2ans edmi, Pravind Jugnauth pou vine Premier Ministre ek ene femme, pli sir Navarre Marie ou soi Francoise Labelle, pu vine Presidente. Mo pa penser dans ce cas precis, Paul berenger pu arret politik. Normalement, pu enan ene nouveau poste pou li-chief minister.
Réponse avec citation
Réponse

Tags
2005, election, juillet, maurice

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages