FAIRE LE TOUR MAURICE A BICYCLETTE!!! - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 30/04/2005, 09h03
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
FAIRE LE TOUR MAURICE A BICYCLETTE!!!

Faire le tour Maurice a bicyclette:
Le temp mo ti ena 15 ans, enn camarade avec moi ti decide pou faire le tour Maurice a bicyclette, ca ti enne experience innoubliable.
Nou ti commence par Port Louis a Bain Des Dames cote nous ti pou trace nous trajet mais nous perdi nou concentration par gette banne madame baigné, nou monte Baie Du Tombeau pou casse enn coco pou apporte nou bonne chance epui nou arête Solitude cote ti faire trankil pou nous capave concentrer lor nou plan. Nous kitte la, nous monte Cap Malhereux pou faire enn ti donation épuis nou dirige vers Trou Aux Biches pou plein nous sac avec sandwich la viande cerf, nou continuer la route juska Fond Du Sac, la nou realisé ki nou besoin dévide nou sac acose nou plan enba dans so fond, nou fini tire nou plan et nou continuer nou la route juska St. Francois cote nou arêté pou mo faire enn ti la prière. Nou monte Rivière Du Rampart et casse enn pose pou gette dans so ravins, nou kitte la, nou monte Trou D’Eau Douce pou prend inpé de lo comma banne cyclists professionels faire pou nou tarjet. Nou arête 4 Cocos pou mo casse inpé accessoire travail, après nou continuer la route juska Rivière Sèche pou prend enn bain!!!! Nou fini prend nou bain, nous passe Beau Champ pou ramasse inpé Zananas pou CDV pou nou pas subire enn A32.
La,nou continué nou la route et nou évite Camp Sabres pou pa bléssé. Nou désanne 2 Frères 4 Soeurs pou mo visite mo banne fami et écoute inpé palabres, de la, nou désanne Bois Des Amourettes pou gette banne juenesses dragé et faire fosse promesse. Nou arête Belle Vue pou gaine enn bon vue panoramic et recharge nou l’énergie pou continuer nou la route. Nou pik vers Le Bouchon pou rode kitchose pou bouche nou bouteil de lo ki ti pé coulé. Nou arête enn bord la mer pou prend bain soleil, lere nou sorte la noune vine gris gris mais pas bronzer, Nou désanne Le Souffleur cote nou écoute la musique sans l’instrument. De la nou obligé désanne Camp Diable cose mo ti éna enn ti travail pou faire, fini casse coco et alime camfe et mette zégui nimero 1 dans limon. Nous désanne Rivière Des Créoles pou rente dans la faya, fini chanté et dance séga, nou passe Tamarin pou ramasse inpé fruits pou faire conpote et mette dans cari. Nou passe Grand Bassin pou mo camarade Rajen faire enn ti la prière et casse 2 coco. Épui nou dirige vers Plaine Champagne pou ramasse 2-3 goyave de chines, nou arête Vacoas pou casse 2-3 feuilles pou faire enn tente pou nou mette nou banne zafaire ladan. Nou dirige vers La Golette pou casse 2-3 batons pou la pêche. Nous arête Flic en Flac pou casse enn pose mais ti ena trop bocou la police dans de lo laba, lere la nou retourne la caze bien épuisé.

Ca ti enn mari chak ca, mo pou refere li lanné prochaine, eski kikenne intéressé pou vine avec moi? Mette zote noms lor la liste.
Rocco
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 30/04/2005, 12h27
Fan RM

Souvenir souvenir...

Wai Rocco, quelle imagination! Tu deviens poétique et tout...

Les endroits que t'as mentionné et que je connais, en ayant déjà visité ou en ayant passé via cet endroit pour aller rejoindre un autre sont:
Bain des Dames = Les pauvres pecheurs n'y gagnent plus leur vie
Baie du Tombeau = Big up à mes chères copines qui y habitent
Cap malheureux = Très belle Chapelle s'y trouve, dont la photo figure souvent dans les magasines touristiques ici
Troux aux Biches = Très belle plage
St François = Xavier ou D'Assise?
Rivière du Rempart = Big up à mes cousins les Daltons qui y habitent
Trou d'eau douce = En route vers Ile-aux-Cerfs
Rivière Sèche = L'église du Saint Esprit, j'connais bien
Beau Champs = Propriété sucrière
2 frères 4 soeurs = J'connais également, m'en souviendrai mon père ayant 4 soeurs et 1 frère
Le Bouchon = Belle Plage
Gris Gris = La roche qui pleure...
Le Souffleur = Danger Danger, mais paysage magnifique
Tamarin = Dariel, tu y vis toujours?
Grand Bassin = Un des endroits publics, sinon, l'endroit publics le plus pieux de maurice
Plaine Champagne = Hmm, les goyaves de chine
Vacoas = Belle ville, mais QB, ma ville de naissance is the best town to live in
La Gaulette = En route vers ma plage préférée, Le Morne
Flic en Flac = Plage que j'adore également, souvenir souvenir...
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 30/04/2005, 13h21
Enflé

Envoyer un message via Yahoo à keyshia
Mo croire la prochaine fois ki mo ale morice mo pou ale faire les Tour Maurice à biciclette avec Rocco

encore n histoire o top merci Rocco

keyshiaaaaa :P
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 30/04/2005, 13h54
Super Fan RM

Le tour Maurice a bicyclette.

Keyshia, to sure nou pou fini nou parcourt?

Rocco
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 30/04/2005, 13h59
Fan RM

Bois Des Amourettes

Moi, je pense que vous aller vous arreter au niveau de "Bois Des Amourettes" :P Vous n'aurez franchement pas le temps de terminer votre parcours!
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 30/04/2005, 14h17
Enflé

Envoyer un message via Yahoo à keyshia
lol NaThalia mo croire Rocco bizin refer tout so parcourt parce ki sane parcourt la pas vine penser
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 30/04/2005, 14h24
Super Fan RM

Nathalia, to sure nou pa pou ena le temps pou fini parcour la ou l'energie?

Rocco.
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 30/04/2005, 14h52
Fan RM

Rocco ,Nathalia pé rentre dan tizil ,to ti kapow ale serce li lor to tandem ek fer 1 ti tour morice à 2,ki to dire pa 1 bon lidé sa.
Zote 2 kapow visite Ferney ,twa to kondiré ,pédalé et li li tire bane foto pou montrer tou bane mam lor forum,ki to dire Rocco pan 1 bon lidé sa.L.N.
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 30/04/2005, 14h59
Fan RM

etaaaaaaaaa!

Rocco: ene sel remarque: to pane blié fer to bane travail dans camp diable!!!!!! :P toujours fidèle mo trouver!!!
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 30/04/2005, 16h12
Enflé

Rocco nous pas capave alle lors motocyclette.Mari tchack ça.
Réponse avec citation
Réponse

Tags
bicyclette, faire, maurice, tour

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages