Mission pou Princesse Nathalia! - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 30/04/2005, 08h31
Fan RM

Mission pou Princesse Nathalia!

Nathalia puiske to pé ale moris bientot,apart concert OSB et fer tam tam dan moris .Kan to remarké ki la famille commence fatigé ek to ban zistoire Serye trouve ene ti letan ale fer ene letour Ferney et a ton retour to donne nou ene raport complé ki situation sure place.Dan ene sense mo pé oblize twa travail mem en vacance mé mo croire sé tellement ene zoli place ki to pou pran plaisir Sinon amuses twa o maksimum Nou bonjours a tou ban artiste morisien et suretout a tes parents pour nous avoir donnaient une si agreable petite fille O nom de tous ban radiomorisien
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 30/04/2005, 09h19
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Mission pou pricesse Nathalia.

Hey Danny, kand Nath pou trouve Ferney li pou trouve enn boter innoubliable, si li debarke dans lotel du gouvernement, so boter meme pou asser pou faire gouvernement change zote plan. Dany, to ena le coeur dire toi, pas fere li travaille et laisse li ammuse li dans so vacance.

Amuse toi bien Nathalia et pas oublier dessane Radio 1 pou to promote nou lexistance.

Rocco
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 30/04/2005, 09h39
Sirdar

Amize twa bien nathalia !!!
hav a gr8 time ***
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 30/04/2005, 10h02
Fan RM

Oui Nathalia, to pou mank nou boucoup mais ki pou fer to bizin al resource toi et revini en plein forme pou éne "Ah han" bien ensoleiyé :P
Dan vendredi nou pou bien mazine toi, enfin pour le moment to encore ek nou
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 30/04/2005, 12h48
Fan RM

Longue vie à Radio Moris

Danny, merci pou to message et pas peur toi, mission la pas pou éne problème pou moi ça. Au contraire, moi, mo ène dimoune qui bien content la nature et ce sera ene vrai plaisir pour moi pou alle sur place à Ferney si l'endroit la pou toujours accessible au public et mo promette zotte pou pou tire photos pou mette lor Radio Moris. Si pendant mo vacances mo capave fer kitchose qui fer bannes membres radiomoris plaisir, mo pou fer li Sinon, merci pour tes mots Danny, ils sont très très touchants ops:

Mary, Lonisha, et tous les autres membres, suis toujours là pour le moment, et même quand mo pou maurice, mo pou la même sur le forum promis zot pou continuer gagne mo nouvelles

Rocco, très bonne proposition concernant la promotion de notre radio mais la triste vérité est qu'une radio m'acceptera jamais de promouvoir une autre radio, surtout si cette radio diffuse également sur le net. Mais en tout cas, si je peux faire quelque chose pour promouvoir l'image de Radio Moris quand je serai à maurice, je le ferai, bien sur avec l'accord de notre Big Boss pour qui j'ai un grand respect car si nous sommes tous ici aujourd'hui, c'est grâce à lui. Pour le moment, un des seuls moyens que j'ai pour promouvoir l'image de Radio Moris à Maurice, c'est de porter fièrement mon t-shirt Radio Moris là où je vais, et d'en parler aux maximum de gens possible, de faire passer le mot...

Longue vie à Radio Moris
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 01/05/2005, 02h42
Enflé

Envoyer un message via MSN à ST|NGER Envoyer un message via Yahoo à ST|NGER
Hey Banne Zenes ki Fer zotte dire coumsa pas finne fer sa!Ti Deja faire 1 zour dimanche lors sound radio dans show Mr J sa li ti ena comme inviter ShEhZu Ek ShEhZu Ti Cause lors RadioMoris.Grand Merci A Mr J
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 01/05/2005, 05h19
Fan RM

Salut Princesse Nathalia,

Passe de tres bonne vacances. Comme beaucoup de tes fans, ce sera dur ce mois car on manquera tes emissions les vendredis. Sans Nathalia, il n'y aura pas de Friday Faya.

Mais mo croire bien to bien bizin reposer, pour nous reserver beaucoup de suprises et d'ahaans a ton retour.

Gros bisous et repose toi princesse,
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 01/05/2005, 06h45
sab sab est déconnecté
Foreman

La Nath kan to dan moris pas blier 'done li mamaaaaaaaaaaaaaaaaa' pou nu ene cou ek pas blier 'casser li direeeeeeeeeeeee'

Amise toi bien et nu atane toi bras ouvert parmi nu
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 01/05/2005, 10h38
Fan RM

Nath,amuze toi tres bien,sans blie nous lor radiomoris

Mo souhaite toi un bonne vacance,relax toi bien,nana bien(mangue,lyches...)Toi ki dans bien sellement.....
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 15/07/2005, 09h49
Fan RM

On y était ce mat

Hey, comme promis, j'ai demandé à mon papa de m'emmener à Ferney pour voir ce qui ce passe là-bas, j'allais aussi prendre des photos mais le site est inaccessible au public . (On y était ce mat )

Le govt actuel avait fait comme promesse électorale de cesser les travaux qui ont débuté à Ferney afin de préserver la flore et la faune indigène qui s'y trouve mais jusqu'ici, rien n'a été dit concernant ce qui se passera à Ferney. Si avant 88 jours quelque chose est dite concernant Ferney, j'espère qu'on en aura des nouvelles (88 car à ce qu'il parrait, d'ici là, ce nouveau govt changera la vie des mauriciens; pour le meilleur ou pour le pire, ça, l'avenir nous le dira )
Réponse avec citation
Réponse

Tags
mission, nathalia, pou, princesse

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages