|
|||
|
2 Voleurs FRUITS
2 voleurs fruits.
En 1876 (dixhuite cents soixante seize) le temps mo ti ena 5 ans, lile moris ti encore vierge, nou pa ti ena la justice, pas de prisons, pas de juges, pas de force policière rien. Mais dans tou ti village ti ena enn chef du village (zote pe ecouter bien la banne zenfants???) alors si enn dimoune comette enn offence, C chef du village la ki juge li et condanne li. Ti ena 2 voleurs ki passe partou et cokin fruits dans vergers banne dimoune, 1 proprietaire la inn reussi attrape zote et amenne devant chef du village ki était bien sure mon père!!! Alors chef du village la demane proprietaire la ki finn arrivé? Li donne so declaration et li dire “ Chef Rocco senior, ca 2 voleurs la vinn cokin mo fruits tou les jours et zote alle vane bann fruits la ek tourists dans Caudan.” Chef du village la ecrire deposition la lor enn feuille banane avec enn janblon bien mure parceki pa ti ena l’encre ca lepok la. Papi dire 2 voleurs la “ enfin zote realisé ki zote finn comette enn offence, comme mo enn gentillehome et bien renomé de ca, mo pa pou puni zote séverement, chakenne prend enn panier, retourne dans verger la, plein panier la avec zote fruits préféré et ammenne zote ici.” Zote tou les 2 allé en souriant croyant ki zote finn tappe plein, chakenne plein zote panier avec pli gros fruits ki zote trouvé. Ceki pli gourmand la retourne pli vite avec enn panier gros bananes. Li dire chef Rocco “voila.” Acose fomalité mes amis, mo pa pou dire papi mais mo va refere li comme chef du village CDV, ok? Alors CDV demanne li si li content bananes, li reponne ( oh oui, je kiff pour les bananes” CDV dire correct, li dire so assistant ek so depute prepare li pou enn correction A32, pas demanne moi ki ca A32 la, ca banne code ki CDV ti servi longtemp. 2 personnels CDV la tire calson prisonier la, appuy li avec enn pied coco, CDV prend enn gros banane fonce dans so deriere, li crier “aahhhh” et 2 ti larme coulé dans so lizier, CDV fonce enn lote banane encore et l’homme commence faire enn ti sourire, CDV fonce enn troisieme banane et lome commence riyer, CDV dire li “Ki arrivé, to pé jouir ca? eceki to ca kalité zome ki mette robe so mama et sarrier kaba so soeur pou alle trainer la?” li dire “non, mo pa pd moi.” CDV demanne li “ki faire to pé riyé alor?”, li dire “mo pé pense mo camarade ki pé vini avec so panier zanana la.” Ouhhs!!! Mone arête mange banane avec zanana depui ca, zote pa blame moi non? Rocco. |
|
|||
|
2 voleur fruits
Keyshia, y me semble que tu ne travaille pas et que tu surf sur RM toute la journee, Joking!!!!!!!
A32 C enn punition rectal pou faire zote marche comma crab et arrette commett offence Rocco |
|
|||
|
Re: l
Citation:
|
|
|||
|
Voleur Fruit
Panicman et Mary, Caudan fine metter ladan deliberament pou reveille zote, C ca l'humour de Rocco, mo tine envie ajoute enn ti zepice ladan, pareil coma mo date de naissance.
Maintenant si zote envie enn A32, mo capave signale bonome la, li la meme la, li pe ronfler enba pier coco. Merci et a plitard. Rocco |
![]() |
| Tags |
| fruits, voleurs |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| RECETTES DE MAURICE !!!! | kinsou | Discussions Générales | 353 | 03/11/2011 11h54 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 15h39.

Mode linéaire