ETRE VOUS FIER D"ETRE MAURICIEN COMME MOI??? - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 28/04/2005, 20h01
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
ETRE VOUS FIER D"ETRE MAURICIEN COMME MOI???

Être vous fier d’être Mauricien comme moi?

Dans ca kelke jours la mo ti croire ki mo pé révé kand mo apprane comma certain Mauriciens critic nou pays natal, mais C zote choix ca, C la democracie et la liberté d’expression. Mo croire ki Maurice fine vinn enn vitime de so propre succé, combien l’île dans l’océan Indien finn atteindre ceki nou ti lile finn accompli Y compri Madagascar?
Nou succé finn arrivé sans transition, considéré que nous sommes des ilois, et Maurice place bien dans enn rang favorable a traver le monde come enn pays stable politiquement, socialement et industriellement.
Cote ena du bien ena du mal, mais ces elements la projecté plu bocoup du mal que du bien lor Maurice. Mo pas dire ki na pena du mal dans nou ti lile mo pou embette moi meme si mo croire ca, mais nou tou conner comma le media sensationalise les choses et li chaginant ki ena dimoune croire en ca banne palabres la. Les raciness de ces problems C ki ena moriciens compare zote nouvo pays d’adoption avec nou ti moris, mais moi mo dire ki li imcomparable. Na pena rien ou personne ki inutile lor ca la terre la, tou ena enn la force et enn faiblesse, mais nou besoin construire lor ca la force et supporte nou pays fierment pou reduire ca faiblesse. Travaillons en équipe.

Moi mo fier d’être moricien et le progré ki lile moris finn faire, mo felicite la population entiere pou zote contribution pou fere morice arrive a ce stage la. Et nou encore pé progrésser avec banne vision en cour. Si moris ti enn lenfere comma ena decrire, étrangers pa ti pou mette la que pou vinn investire dans moris.

Rapelle ca banne sensacion ki nou gainer kand nou desanne Plaisance, kand nou pe visite ca banne nouvel grande surfaces la, nou assise deriere ordinateur nou fami pou contacter a lexterieur, nou gette television lor satellite ou internet, nou voyage lor lotoroute kine remplace banne santiers, nou casse enn pose dans Caudan, nou visite nou nouvo bazaar central, nou visite nou banne la plage manifik en fami, comma nou jouir banne plats exotic moricien ki nou pas capave cui a l’etranger, comma nou jouir ca banne fruits tropical moris la. Mo capave cite plusuire de choses encore et comma nou chagrin kand nou pe kit nou pays pou reprend nou avion pou retourne dans nou pays adoptif.

Alors banne lecteur, si vraiment zote fier de zote pays, mo pa demanne zote grand chose, lek ecrire 2 mots dans zote reaction, “Mo content morice et mo fier de so succé” et si zote envi ajoute les autres zafaire C serai mieux. Na pa hésiter, faire ca banne tete brulé la conné comma nou bléssé avec ca banne remark dégradant la lor nou ti lile morice.
Merci et vive
Rocco
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 28/04/2005, 20h12
Fan RM

moi aussi mo fière!

rocco, comme d'habitude to bane sujet sok terrib!! Merci!! Moi aussi kuma toi mo touché kan bane morisiens critiquent nou pays et ki zot ose dir li haut et fort! Moi mo fière mo pays. c sure ki pays la pas parfait mais ki pays parfait dans ça le monde là??? tou pays ena so probleme!! après ça bane dimoun ki critik maurice là zot pas réalizer ki c'est zot "motherland" et ki zis la bas zot pou vrai meme kot zot! Aster ena ene lot problem parmi bane étudiants mauriciens ki à l'étranger. Ene ti anecdote: 2 mauriciens étudiants en france pe met ene dialog, M1 et M2:

M1: ki to pe pense pou fer kan to fini to l'étude?
M2: Moi pe rentre dans tizil ta! 8 ans mone ici pe fer l'études! Aster mo alle gété ki kapav fer pou ti pays là!
M1: eta! to malade toi! avec to diplome to pou mari bien ici, ki to pe alle fer dans ça espéce trou perdi là?
M2:Mo pays ine donne moi beaucoup, mo envie rane li, kisanla capav empeche moi?
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 28/04/2005, 20h40
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Etre vous fier d'etre Mauricien comme moi?

Tipima dou, merci pou ca anecdote la, li bien originel et dans quoi, ena enn moral.

Merci.
Rocco
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 28/04/2005, 21h56
Enflé

moi rocco mo bien content mo pays de toute façon ena juste dans mo pays qui mo capave alle reprend lénergie quand li finne epuisé dans mo pays adoptif.C'est la terre mama couma nous dire.Et trés fière quand mo dire qui mo pays c 'est maurice.
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 29/04/2005, 06h23
Manev

mo fier mo enn mauricienne
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 29/04/2005, 06h37
Fan RM

Moi mo contan mo pays, fier mo éne mauricienne. Nou bizin dire kan mem ki moris tou dimoune vivre en harmonie, c éne gran richesse sa.

"dehor zot dir qui mauritius full of generosité
plenty saler,et maximum de beauté
anou confirme zot banne pensé
nou ene sel fami,enn sel patri,
l'ile maurice,sa nou pei
ene sel lepep oui nou dir enn sel nation
Ouah,chante are moi toute la population"
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 29/04/2005, 07h30
Enflé

Envoyer un message via Yahoo à keyshia
Moi mo dire n grand OUI mo fier mo n MAURITIENNE

Nous rest moritien pou la vi zis k nous dernier souffle

Vive île maurice

bisou keyyyyyyyyyyy
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 29/04/2005, 09h23
Fan RM

Moi, mo fière mo mauricienne et mo fière nou pays.

Citation:
Posté par Nou Coco
Rapelle ca banne sensacion ki nou gainer kand nou desanne Plaisance, kand nou pe visite ca banne nouvel grande surfaces la, nou assise deriere ordinateur nou fami pou contacter a lexterieur, nou gette television lor satellite ou internet, nou voyage lor lotoroute kine remplace banne santiers, nou casse enn pose dans Caudan, nou visite nou nouvo bazaar central, nou visite nou banne la plage manifik en fami, comma nou jouir banne plats exotic moricien ki nou pas capave cui a l’etranger, comma nou jouir ca banne fruits tropical moris la. Mo capave cite plusuire de choses encore et comma nou chagrin kand nou pe kit nou pays pou reprend nou avion pou retourne dans nou pays adoptif.
Rocco, to pé fer mo nostalgie monter la, ene chance dans moins qui ene mois, mo pou dans maurice sa l'heure là

Sinon, mo tout à fait d'accord ek seki tone dire, surtout seki tone écrire dans le premier paragraphe. Nou conner qui dans maurice, éna ene tas problèmes, mais na pena ene sel pays dans le monde cotte pena problemes, ici en france et dans bannes les autres pays, partout éna problèmes. C'est triste ki quand éna coser, c'est un peu couma dire zot pé dire ki bisin raye maurice depuis la carte du monde, c'est triste trouve dimounes réfléchi coume ça, zot nepli senti zot mauricien, zot senti zot plus européan, australien, etc...

Moi, mo fière mo mauricienne et mo fière nou pays. Ici, kan mo dire dimounes ki mo ène mauricienne, zot tout dire moi ki zot ine tanne que de bonnes choses lor maurice, et maurice surtout reputer pou so l'accueil envers bannes étrangers. Souvent ici, dans bannes jeux télévisés, quand demane bannes dimounes ki gagner ki zot envie fer ek sa l'argent la, zot dire ki zot envie alle l'ile maurice. Ça fer moi trop plaisir quand mo tanne sa.

Nou pays ine bien developper couma tone dire dans sa partie seki tone écrire et ki mone quote là. Eski zot ine deja trouve ene l'endroit plis joli ki caudan kite part dans le monde Moi mo dire, si ene dimoune ena bien moyens, mauritius would be the best country in the world to live in for him

Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 29/04/2005, 12h31
Super Fan RM

" mo content maurice et mo fiére mo ene mauricienne, mo tout a fait d'accord avec seki rocco fine écrire et aussi seki Nathalia fine écrire moi aussi mo tane dimoune ici dire que du bien de nous tizil, seki fine gagne l'occasion visite nous tizil dire qui zote envie retourné " les mauriciens sont toujours souriant et accueillant" voilà ce qu'ils disent de nous .
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 29/04/2005, 15h16
Enflé

Envoyer un message via MSN à lamour_moris
Mo pas ene moricienne... mais mo mari kontan moris!!!
Réponse avec citation
Réponse

Tags
comme, etre vous fier detre, mauricien, moi

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages