Raconter ki bane dezord to ti fer lekol...........anou rier - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 26/04/2005, 19h54
Jaz Jaz est déconnecté
Foreman

Raconter ki bane dezord to ti fer lekol...........anou rier

MO sir ki zot ena bane gran moment zot tou ki zot ine passer dan lekol, fer dezord, fer messanceter, prend sani,,,gg dentetion etc.....dan lekol ,collez ou uni.....laisse nou partaz ehper sa bane moment inoubliable la.....
mo laisse zot la parol.....
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 26/04/2005, 20h07
Couper Cannes

moi pou mo premier zour l'ecole maternel mone case la tet ene ti camouade maser fer moi retoune la caze une heur apret mone mari peur sa jour la ler ine arrive le soir so papa ti garcon ine vine rode moi ler guet moi mone boureé chachiet enba lili mo maman rentre mone gnane mo reince sa ayooooooo pa bizin dire zote fesse ine bien marke ar sa rotin privet la
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 26/04/2005, 20h33
Zaa Zaa est déconnecté
Fan RM

heeheh....top net sa jazmeen!!!....moissi mo pou prepare mo ti recit..ena telman pou raconter..mo pou bin filter sa...parski si mo dir zot ki fraca mone fer...zot pa pou rode coir ki mo ene fifi!lol....
en attendant,mo ti a bien content coner ki dezord Rocco in fer moi!!!!haha......mo pou prend ene maaaari plaisir lir so zistoir!
donc...a biento...tres tres biento
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 26/04/2005, 20h41
Jaz Jaz est déconnecté
Foreman

wi do Zaa

mosi bizin pa zisse filter mais censurer tou......sinon mo ti a bien envie conner ki Danny , Lewis Nadal , Dj El Syd, 16ou etc...........ine fer
sinon ecrire zot .....anou rier................
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 26/04/2005, 21h27
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Desorde ki ti fere dans lecole,

Zaa, to ti a content conner ki desorde mo ti faire dans lecole, mo capave dire toi ki mo ti enn zeleve examplaire!!! To croire ca? Mo mem ti chef de la Mafia ops: Tou ti peur moi inclu Miss, mo poche toule temp ti plein ek balle la fouche et mo sure ki banne pfofesseur la encore ena cicatriste lor zote ledos. Mo ti habituer faire homework banne zeleves coillon pou la monaie ek zote dipain et si zote pa payer, zote maron. Ceki ti paye pli tard, mo ti habituer charge zote literet. Souvent mo ti cappe lecole et letemp mo retourne lecole le lendemain, toule temp mo ti ena enn excuse, mo ti alle lenterrement, mo croire 12 fois mone alle lenterrement mo papa ek mo mama, 3 fois mo finn alle marche lor difer, 2 fois mo ti dans Goon pou pik ratif, en route pou lecole, mo ti gaine diarer et mo ti besoin retourne la caze pou change moi. Letemp mo ti ena 5 a 6 ans 4 fois mo tine alle tire le dent sagesse. Raison mo ti cappe lecole C acose mo ti ena enn ti bizness reparation, Tou les soire dans noire, mo ti habituer casse barage banne dimoune et le lendemain zote ti habituer vinn gette moi acose mo mem ti pli grand brocolleur de la region. Ti enn mari ti bizness ca, ziska proffesseur ti habituer prend largent pretter are moi lor linteret. Mo ti habituer en charge enn site dans classe, souvent mo pa ti paye zote kand zote tour et mo pa conner ki faire zote pa ti ena le courage pou vinn demanne moi. Mo ti habituer cole enn ti la glasse lor mo souiller pou gette enba jupe banne tifi. Dans l'heure dejuener, mo ti habituer alle derrier Majestic pou trape machine du lait banne fam sana calson pou 10 sous, Zaa, mo sure ki mo finn deja trouve toi laba. To rapel enn jou zote ti pe tire deriere toi et zote dire voleur L...
Lecole pou moi ti enn mari lexperience ca, si mo ti capave retourne lecole encore, demain mem mo fere mo valise mo aller. Telma mo ti malin, tou les ans mo ti gaine 4 A,
1 A pou Arrogance,
1 A pou Absent
1 A pou Arrierer
1 A+ pou Amerdant.

Rocco
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 27/04/2005, 06h32
Fan RM

Plitard mo raconté koma mo ti ene bon zenfant mé mo pli desagréable experience ti en plein dictée. Miss (ki ti asé good looking)don moi permission pou ale toilet.Mam, mousse zone rentre dan mo ti sort kaki.Mo retourne en classe dan douler, pas capave deranze persone.Mo lamé biensure dan calson et aparament lekpresion lor mo figire pa ti please miss la.Deza depi sa zour la innosaman mo gagne mo reputation pervers
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 27/04/2005, 16h50
Jaz Jaz est déconnecté
Foreman

Citation:
Posté par danny
Plitard mo raconté koma mo ti ene bon zenfant mé mo pli desagréable experience ti en plein dictée. Miss (ki ti asé good looking)don moi permission pou ale toilet.Mam, mousse zone rentre dan mo ti sort kaki.Mo retourne en classe dan douler, pas capave deranze persone.Mo lamé biensure dan calson et aparament lekpresion lor mo figire pa ti please miss la.Deza depi sa zour la innosaman mo gagne mo reputation pervers
be Danny to ti bizin dir miss kine arrive twa. mo sire miss ti pou simpatiz ek twa...ti pu fer 1 ti gater ek twa :P
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 28/04/2005, 04h10
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Raconte les aventures de l'ecole

Hey Jaz, Avec to sence d'humour la, mo sure ki to ena enn tone pou raconter, pas hesiter man, faire nou rie un peu. Banne larmer ki fere rier la coter? mo pe attane zote avec impatience.
Rocco
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 28/04/2005, 06h06
Fan RM

Kan nou koz lor mo prof la mo pa coné kifer zazaluv vine dan mo lesprit. Puisque ena plusieur enseignants lor RM zot osi ti capave raconte impé ki zot ban zeleve ine fer ki zot ti bizin declare encoler en classe mé apré rié tou sel ou entre colegue .Mwa sa mem mo pas pou koz plis lor mo miss kestion pengar ene camuade zazaluv sa :P
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 28/04/2005, 12h21
Jaz Jaz est déconnecté
Foreman

Citation:
Posté par danny
Kan nou koz lor mo prof la mo pa coné kifer zazaluv vine dan mo lesprit. Puisque ena plusieur enseignants lor RM zot osi ti capave raconte impé ki zot ban zeleve ine fer ki zot ti bizin declare encoler en classe mé apré rié tou sel ou entre colegue .Mwa sa mem mo pas pou koz plis lor mo miss kestion pengar ene camuade zazaluv sa :P
Danny partaz rier la do....servi pseudo to raconter ...kan ta mwa mo pa pe gg les temps la,mais mo pou raconter coum amo lexamen fini...

lewis pa tende twa???
Réponse avec citation
Réponse

Tags
bane, dezord, fer, lekolanou, raconter, rier

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages