Raconter ki bane dezord to ti fer lekol...........anou rier - Page 3 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #21 (permalink)  
Vieux 13/05/2005, 09h17
Super Fan RM

Moi l'école maternelle, mo fine bien traumatiser avec miss mo ti alle lécole la rue canal port-louis si to pas acheté gateau avec miss zote mettre toi dans lacave dans noir avec lérat...l'école primaire dernier l'année ene garçon commence galoupé derriére moi mo ti alle l'école immaculée port -louis li faire moi faire ene détour mettre 1 heure temps pour rentre lacaze l'heur déjeuner gagne crier avec mama collége et lycée c'était encore pire mo ti alle collége eden port-louis tjr même garçon contigner suivre moi c'était ene vraie sadique ene jour li pé marche derriére moi ,sa lépoque la uniforme ti court et transparent mo tane li dire "hé to culotte fin rentre dans to joint fesse ops: : :remarque mo ti capave fine invente lamode string vue qui mo meilleur copine ti lycée beau bassin mo fine change collége pou alle lycée beau-bassin depuis nous faire laroute ensemble et garçon la fine arrete suivre moi, mo expéré qui la pas faire partie radiomoricien :evil
Réponse avec citation
Google
  #22 (permalink)  
Vieux 13/05/2005, 09h21
Fan RM

Dan lepok bolom ramgoulam zenfant primaire ti gagne soulier cadeau.(Tanga,boka).Kan to met sa dan to lipied ek sa soleil midi moris la.Papa ouadirai pé marsé lipied dan four,lipied ciut ek sa caoutchou la Mé training shoes ti ene mot inconito pou mwa.Mo tanga ti mo soulier football pendant recreation. Retoune dan classe mo rod montré mo mam kouma mone met mo goal.Ek chaler tanga ine trop mou.sap dan mo lipied envole lor latete miss et retom lor so la table.Pas koné kot pou bouré,pa gagne accuse persone kestion mo tou sel ena zis ene koté soulier.Mone ale ran mo miss souvent visite kan mone kit lekole et sak fwa mo check so front si tou korek
Réponse avec citation
  #23 (permalink)  
Vieux 13/05/2005, 09h27
Super Fan RM

mo rappelle moi aussi soulier tanga nous ti faire pariage avec bane copine qui sana pou envoye soulier pli loin, ene jour mo ti rentre avec ene coté soulier parce qui lautre coté ti reste coincé dans pied coco.
Réponse avec citation
  #24 (permalink)  
Vieux 13/05/2005, 09h37
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
dir encore do monica :P
Réponse avec citation
  #25 (permalink)  
Vieux 13/05/2005, 12h04
Jaz Jaz est déconnecté
Foreman

Citation:
Posté par tipima
eta danny! to pe traite moi de la cuisse poule la??! lol! tention to perdi to poste mbc la!!
Wi tipima...to ena raison
Danny La cuisse gagner dan KFC...sa ...
Xplik ene cou mo cav avoye client ek twa pou fer bane lifting....

p.s Danny mo fek lire to zistwar tanga la., mari comik sa man...mone mari rier mo pe lire sa ek ban cam la, zot pe rier zot si...cool.,,,contigne raconter,,mosi mo pou lor base bientot la
Réponse avec citation
  #26 (permalink)  
Vieux 13/05/2005, 12h05
Enflé

Jaz, dire pu toi, nu caav riye encore en p...
Réponse avec citation
  #27 (permalink)  
Vieux 13/05/2005, 12h16
Jaz Jaz est déconnecté
Foreman

wi bientot..mo ehper busy la....
pa tracsser mo pou fer zot rier....laisse mo garde ehper pou apres,,

Contigne met dialogue'/
Réponse avec citation
  #28 (permalink)  
Vieux 11/06/2005, 17h23
Couper Cannes

Lorsque j'étais en 4ième secondaire, ce qu'on faisait souvent c'était des courses de chaises ou on jouait de la musique avec les bancs,les lattes,tout ce qui nous tombait sous la main.notre prof de math a bien souffert.d'ailleurs,nous ne l'avons plus revu l'année suivante
Réponse avec citation
  #29 (permalink)  
Vieux 11/06/2005, 18h25
Super Fan RM

Lekole primaire... enfin ti bon garcon.. apart ti p zouer wrestling dans classe... kan dire zouer wrestling p fer tombstone tout ek banne les autres dimoune

sinon dans lecole secondaire

premier 3 ans ST- ANDREWS

la bas lors coumencement fer bon zanfant... apres lors form 2 vaga bon...
mo ti p alle boire du thé dans buro recteur assez souvent...
mo pas du jenre laisse dimoune domine moi... cause sa meme tout coup mo la guerre dans lekol apres lerla mo alle fer le tour cotte recteur... plis grand desorde ki mone fer c`est 1 fois kan ti ena inter college... enfin inter college pas cozer

sinon lerla form 4 mo desane islamic port louis cotte la bas mo ti plis content cause mo ti ena 1 tas mo camarade college pres ek la case... tiek banne fifi lorette la souvent ek osi sans oublier banne proffesseur ki perna zotte second>>> hats off

sinon dans islamic osi mone fer desorde... mais pas sa kantiter la .... cause pou moi sake kitechose ena so lepok... alors mo ti blier lepok st andrews cotte mo ti desorder...

sinon 1 banne one offs ki mone fer c`etait 1 fois kan nous ti a 1 corom 10 camoade... nous ti sover lekol enfin pas ti sover sa... nous ti prend nous prope congé nous ti alle outing ti alle dans gorge apres lerla ti perdi la bas...

sinon sa zour la mo ti mari content a cause ti ena 1 banne situation cotte mo finne cpv controle moi ....

enfin nous ti perdi dans gorge... ek nous ti reussi sorti a soir
Réponse avec citation
Réponse

Tags
bane, dezord, fer, lekolanou, raconter, rier

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages