Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Discussions Générales (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/)
-   -   Lire et rente dans l'arene pou donne to mots. (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/1801-lire-et-rente-dans-larene-pou-donne-mots.html)

Rocco 26/04/2005 08h09

Lire et rente dans l'arene pou donne to mots.

Na pas juste lire, rier, tire cheveux lor la tete, jette zote dans l'arene et donne zote mots.
Mo surpris ki a ce jours nou ena 3949 membres lor RM et juste enn poigner dimoune(Les reguliers) ki donne zote mots. Dapres mo lobservation, nou ena bocou lecteurs ki lire nou lartik tou les jours et ki zote pa reagire pou donne nou zote penser. Mo sure ki nou capave apprendre bocoup de choses de ces lecteures, et ki zote ena bocou a contribuer. Na pa gaine pere, pa besoin timide, get moi, mo timide moi mais mo fere enn ti zefort.

Allez, allez banne membres, rente lor la piste et donne zote boute, mo sure ki zote ena enn richesse a partager avec nou tou, pa besoin intimider. Faire moi preuve ki mo finn confondue avec zote sentiments.
Merci d'avance.
Rocco 8)

danny 26/04/2005 09h17

Si Rocco timide bé mwa mo souhaité ki zis seki timide ki vine done zot boute :-D :-D la nuit lizour pou bizin rest devan sa lecran la :-D

mirella 26/04/2005 11h49

:moris: :lol: Nous bizin pas peur ni timide pou exprime nous nous ena n forum Rm cote nous capave exprime nous demande de bonne actuces et de bonne conseils sur bane sujets ki nous tien a coeur echange les bons plan ou donne to avis alors pas hésité vine met n dialogue :lol: :lol:

nabz 26/04/2005 16h22

Merci pou to post rocco. Mo ena ene reponse personnel a ca. Par exemple mwa, mo vine visite radiomoris 3 ou 4 fois par zours mais mo pas participer autant ki mo ti pu envi. Ena ene explikation simple a ca. Mo ena 19 ans, mo ene etudiant, mo l'examen derriere la porte, sitant ena pu apprane mo dormi zis 4 heures de temps par zours, dans week-end bizin alle travaille pu k-pav gagne ene ti kass pu k-pav paye rent la fin du mois sinon pu bizin dormi dans lari. Chak fois mo visiter, mo trouve ene sujet, mo gagne envi contribuer mo l'opinion lor la mais mo pas gagne courage, mo preferre retourne lakaz vite apres cours pu mo k-pav gagne letemps cuit ene ti zaffaire vite pu manzer avant continer apprane. Banne habitues pu konner dans letemps mo ti pe vine assez souvent lor chat etc mais la pas ine trouve mwa depuis plusieurs mois. Zis ene ti explikation pu mo banne concitoyens radiomoris kifaire mone disparaitre net. Avek imper chance kikfois bientot mo k-pav vine zoine zot plis souvent lor chat.

Mais mo sir ki ena parmi nu 3000 et quelque membres ki pe faire timide et ki pe envi zoine nu lor forum, pas faire timide, suivre l'exemple rocco.

cheers
-nabz

tipima 26/04/2005 17h01

Touchant!

Nabz, to ti mot ine touche moi terrible et mo sir moi aussi ki ena ene tas ti zeness pas gagne letems pou participe à chat ou forum. pas tou ki ena internet la kaz et ena aussi ki pena kas pu met dans cyber café. Mais nou ena ene pensée pou tou ça bane camouade là!! nou koner ki tou sacrifice, nou gagne so récompense ene zour! aller couraz à tou bane étudiant kuma mo meme ki pe trace nou ti la vie!!

Rocco 26/04/2005 18h36

Contribuer lor Forum ek Chat.

Nabz ek tipima doux, zote reaction touche moi bocoup, moi ossi mone passe dans ca souffrance ek sacrifice la, mo conner ki zote pe cose avec zote le coeur et sentiment. Li pa facile faire enn parcour a l'uni, parfois to besoin tini to lizier ouvert avec baton zalumette pou to la gerre conte someil la. Gra matin letemp to lever, to lili plein avec live ek cahier de referrence. Prend courage mes amis parceki l'education C enn investissement ca, comment tipima doux dire " Cki to semmer ojoudui to pou recolter li plutard.
Nabz, coma to dire, to besoin tracer par ici par laba to make the ends meet. prend courage mon ami car ca C enn bon formation pou to future,
Entre temp, jette enn ti coup d'oeil lor nou Forum kand to gaine letemp.
Bon courage et bonne reussite.Mes pensers a tou les etudiants.
Rocco 8)

nabz 26/04/2005 21h14

ala mone ale faire zot tout chagrin mwa tout la. pena tracas zot, tout ce ki konne mwa konne ki mo assez dans bien et mo pas pe mort de faim narien. Haha, tantion morpa alle guette ca li donne mwa 2 coutes rotin bazar li dire, ki to alle faire zot tout kroire mo pas aide toi ek kass ditout ! :-D

En tous cas mo messaz c'est ki ena parmi nous ki envi zoine pli bokou dans forum mais ki pas pe gagne letemps, pe essaye tracer meme mais ena fois pas ressi.

Tantion kan mo debarque dans mauritian party ek mo bottes timberland ek mo vetements designer zot ale dire piti la declarer li pena kass mais li ena bien. Mo pas misere narien !

Bon, kuma mone save imper kass mo mette internet lakaz ek lerla zot pu dire mwa arrete koser nabz, to pe flood forum ek posts.

cheers
-nabz

Nathalia 26/04/2005 21h27

Unir ensam pou mette la faya

Rocco, merci de partager ton expérience sur le forum et d'encourager les autres à participer plus activement au forum. N'oubliez pas que nous avons aussi notre chat cotte nou zouaine presque tous les jours pour beaucoup parmi nous et cotte nou mette encore plis la faya pendant les lives :wink:

C'est quelque chose de formidable que des mauriciens se trouvant dans les quatre coins du monde puissent partager ce qu'ils vivent dans leurs pays d'adoption tout en se resourçant à travers notre musique mauricienne via Radio Moris. Reveillez-vous les timides :P

"Unir ensam pou mette la faya"

Lewis Nadal 27/04/2005 10h03

ala mone ale faire zot tout chagrin mwa tout la. pena tracas zot, tout ce ki konne mwa konne ki mo assez dans bien et mo pas pe mort de faim narien. Haha, tantion morpa alle guette ca li donne mwa 2 coutes rotin bazar li dire, ki to alle faire zot tout kroire mo pas aide toi ek kass ditout !
Hi Nabz la verité c pas 1 offanz,sa meme simin ki tou bane étidian bizin pasé pou arive o but,li pa facile et kuma Rocco dire sémer apré récolté,mo souaites twa et tou bane étidians étidiantes bon kuraz et bone sanz dan zot létide.L.N.

nabz 27/04/2005 13h49

Citation:

Posté par Lewis Nadal
ala mone ale faire zot tout chagrin mwa tout la. pena tracas zot, tout ce ki konne mwa konne ki mo assez dans bien et mo pas pe mort de faim narien. Haha, tantion morpa alle guette ca li donne mwa 2 coutes rotin bazar li dire, ki to alle faire zot tout kroire mo pas aide toi ek kass ditout !
Hi Nabz la verité c pas 1 offanz,sa meme simin ki tou bane étidian bizin pasé pou arive o but,li pa facile et kuma Rocco dire sémer apré récolté,mo souaites twa et tou bane étidians étidiantes bon kuraz et bone sanz dan zot létide.L.N.

Thanks
cheers
-nabz

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 16h44.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com