EXTORSION A LA POST DANS TIZIL - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
Vieux 23/04/2005, 09h09
Fan RM

EXTORSION A LA POST DANS TIZIL

Moi mo kontan bwar mo dite tizil tou le dimanz pendan ki mo lire mo la gazet, mo dire 1 mo bane rélasyon dan tizil avoy moi in paket dite 3 pavions et li fine bizin paye Rs.864.00 pou poster in ti paket dite Rs.60. 1 lot fwa li ti poster mwa in video kaset li ti bizin paye Rs192.00 et si li ti met 1 ti mot dans sa levlop la, li ti pou bizin paye Rs.285.00. Bann aksessoir kouma boite ek lenvlop especial na pa vender moris

Kombyen fwa mo fin avoy la money Moris , zote gayne levlop san la money, kouma dire 1 cerkeil pe anterer san le kor. Tou le tan zote gaine zote lenvlop épé, la post ouvert li apres zot met in ti message “lenvlop ti endomager”

C ki pli zoli kan bane dimun agé u byen dimun handikapé alle serse zote parcel la post Port Louis, zot bizin fer sport zot bizin monte trwa letage akoz nou guvernman la perna la monaie pou build 1 lasansere. Ninport ki ti kitsoz to avoy zote, zote bizin paye 1 tax pou fer dimun la gayne la per pou tirer, et bane Postmaster la zot kirier ,zot uver to parcel et zot envie koner ki tone gayner sorti déor. Et sa nou ti kapow dire akoz sékirité tizil u byen akoz la drog,mais la drog la pe rentrer tou les zour par tonn dans moris.Enfin ki to pou fer to bizin laisse zot passe diber pou ki to moustasse pousser kot pa bizin pousser non.Mersi pou zot entensyon.L.N.
Réponse avec citation
Google
Vieux 23/04/2005, 09h43
Lou

Hello Lewis,
This is also my experience. The reputation of Mauritius overseas is slowly deteriorating. We are getting the reputation of being an arrogant nation. Because so many tourists visit Mauritius it thinks
that the world needs it! The prices keep going up until the tourists will say: ' I can get better value
somewhere else.'
What I do is give the parcel/money to a friend who is going there. I give him the name and the address and he goes and deliver on arrival. He/she must be someone you can trust! If my relatives
have something to give me this person will take it and deliver it to me on arrival. And when I visit
I do the same thing for my friend. However I always make sure
that everthing is above board ... nothing in the parcel that is not allowed.
Radio stations can be arrogant too. They think that their listeners need them!!
Réponse avec citation
Vieux 23/04/2005, 09h45
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
Loo met ene poser lombo , franc tout .. Si to pas content to conner ki bisin fer pas vine amene role chiaw dans mine ici
Réponse avec citation
Vieux 23/04/2005, 10h07
Lou

ZahoOl,
RadioMoris is open to the world. It must be courageous enough to face ALL points of view. If it is
a private club it should not be on the Web. I thought we had progressed to be more open minded.
The wall is still there and when someone comes along and points it out instead of breaking it down
it is being fortified. Let us open all the doors and windows of the forum and allow the fresh sea breeze
in and RadioMoris will benefit by attracting more visitors mauritian or not. I am challenging the mauritian mind, to make it reveal itself even if it is afraid to what is revealed.

Lou
Réponse avec citation
Vieux 23/04/2005, 10h10
DeeJay

Ouvert a tout le monde yups , mais pas dimoune ki fer conte dans fim , conte si ena ler cose bon coser. Toi to madire ene concentrer penser negatif to pe deboule to em. Fer impe la priere , pooja , namaz , Change to mentaliter loo
Réponse avec citation
Vieux 23/04/2005, 10h43
Lou

zahoOl,
It is YOUR interpretation of what I write about. Shall I change and 'go with the flow' as Dj Syd
suggested? Will we progress that way? Is not it time that we shake the tree? The old leaves will fall
and new ones will grow! Does RadioMoris want new blood in its forum? Does it want the members not
to rock the boat? Are the members afraid to express themselves just in case they might be banned?
If someone is banned let everybody know why. I think it is extremely foolish and a lack of maturity
to bann somebody simply because he/she expresses a DIFFERENT point of view whether it is positive
of negative. Positive and negative are relative There is no positive without negative.
I can see that my eMail has been posted. Thank you. The topic is locked again!! This shows a total lack of fairness. The other members who is reading all this will make their own mind!!!
Lou
Réponse avec citation
Vieux 23/04/2005, 10h46
DeeJay

Patati patata , tialani tialana Loo met ene poser do
Réponse avec citation
Vieux 23/04/2005, 11h01
mtv mtv est déconnecté
Foreman

Citation:
Posté par ZahoOL
Patati patata , tialani tialana Loo met ene poser do
é zahool ki role lou pé améné ki li morisien ou pa li pa cone coze kréol a li kontent pilingué.il péte plus o ke ses fesses ou c moi ki komprends mal
Réponse avec citation
Vieux 23/04/2005, 11h24
Fan RM

pa ouvert la bouche pour ne rien dire!

Citation:
Posté par Lou
Radio stations can be arrogant too.
Radio stations qui arrogant ou toi qui arrogant

Beaucoup dimounes ici fer de zot mieux pou qui radiomoris.com avancer, mais éna 2 dimounes surtout, Za ek BB ki pas dormi, nette travail pou fer nou radio bouge de l'avant. To mentalité la Lou, c'est ene mentalité mauricienne tipic sa, nette bon pou critiquer, jamais trouve nanier bon, radio la gratuit, zamais ine demane personne ene sou pou sa, la aussi pé critiquer meme, si li ti payant ki ti pou éna sa

Citation:
Posté par Lou
They think that their listeners need them!!
Concernant radiomoris.com, jamais personne ici ine risse dimoune par zot collé ine dire zot vini. Et jamais ici mone trouve ene dimoune dire seki toi to pé avancer la: Qui comme quoi nou penser dimoune bisin nou! Réfléchis avant coser! C'est clair qui ici, nou ouvert à toutes sortes de discussion, mais si discussion la pena fondement, pa ouvert la bouche pour ne rien dire
Réponse avec citation
Vieux 23/04/2005, 12h12
Lou

Zotte croire qui mo pan cause creole. Is this not proof enough? I understand everything that you write down whether it is in French or creole. When ZahoOl cannot post an intelligent reply he goes
'patata patati' like a child. I am revealing the mauritian mind ! Don't be fooled. It is not as free as you think. All of us are the capital of RadioMoris. It will not exist without us the listeners
and members. Do you think advertisers will use RadioMoris if it had a tiny number of visitors? I am not limited by this site but as I am a mauritian and concerned about my homeland I come here to discuss with you all. Remember it is an election year in Mauritius and we probably all have relatives
there and they will vote to determine the fate of the island for 4 years (I think). What we write here
and what we tell them privately can influence them to vote for the right people
'Reflechi avant causer' I told DJ Syd that I gave up thinking a long time ago. I dig deeper. And obviously what I am finding is disturbing you all. I don't think any of you has been challenged the way
I am challenging you. We must learn together until that elusive happiness which we are all searching
is firmly established in our hearts.
Lou
Réponse avec citation
Réponse

Tags
dans, extorsion, post, tizil

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages