[Annonce] Zotte Tout Mette Commentaire Fete Belzik Ici - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 12/04/2005, 20h56
Super Fan RM

Citation:
Posté par Mary@
Salut salut tout le monde, merci beaucoup pour votre acceuil je me suis très bien amusé et j'espère qu'on se verra encore pour faire la fête ensemble !! Je me suis aussi très bien amusé au concert d'Alain Ramanisum, il est vraiment sympatique et très talentueux !! Je vous fait de très gros bisouXxxx et à bientot j'espère.
L'ambience était au top !!

Merci à Sab, Marcel, Isla, Segaman, Dina, Blakka, Bisous, Rovy, Kinsou, Tina, Zahool, Shezad et sans oublier le petit Sebastien et aussi bisou à maman !!

RoSaLiE !! (K)
Bonsoir fille.

tres tres heureux de faire ta connaisance... enfin t sympa super cool et tu dance vraiment bien

n`oublie pas de participer a la prochaine miss radiomoris 2005
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 12/04/2005, 21h34
Fan RM

A DREAM COME TRUE...

A DREAM COME TRUE...

En ces 4 mots, je résume ce week-end formidable qu'on a passé ensemble. Et comme je vous l'ai dit, pour moi, nou sommes beaucoup plus que des amis, nous sommes une famille! Vous êtes tous dans mon coeur. ops:

ZahoOL et ShEhZu, l'animation que vous avez assuré samedi était au top, tous les gens étaient sur la piste, dans les hooo, zot ine leve radiomoris la hooo Big Up à mes deux acteurs

Bisous, Dina, Mary, Rosalie, sab, Tina, Blakka, Marcel, Sega, Shehzu, ZahoOL, j'ai vécu un moment unique avec vous, un moment que je n'oublirai jamais de toute ma vie, un moment où je me suis sentie comme étant la petite soeur de tout le monde et ce sentiment, je l'ai toujours au fond de moi, et c'est un sentiment qui sera toujours là. Ce sentiment là, je l'ai ressenti dès que je vous ai vu. Ce bonheur serait encore plus complet si mon BB et mon prince étaient des nôtres mais sinon, j'espère qu'on aura pleines d'autres occasions pour se revoir comme promis.

Grand merci à eddytamby qui a contribuer à la réalisation de ce rêve, et félicitation à eddytamby pour la réussite de sa soirée, soirée où nou ine bien roule matak, zépoler, sacouiller, embas embas, mette la faya ziska matin-gra, soirée innoubliable, rêve innoubliable...
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 13/04/2005, 09h04
Fan RM

Citation:
Posté par Dj El_Syd
Mo remercie tout bann RadioMorisiens ki ti alle sa fete Belzik samedi dernier la, sirtou bann ki ti amize en plis pou bann RadioMorisiens ki pa ti réssi alle dan soirée là...

Prochaine destinasyon, Rendez-vous TOUTS BANN RADIOMORISIENS à Londres, UK pou deuxieme aniversaire RadioMoris en Aout 2005...
Pas casse la tete nous ine pense zot bcp banne camarade ki pas ine cpv vini(Dj El_Syd,carizako,tibo,sissi,DAVID,Dj Ally,DJ Mr,Dj Ryan,Le Chef..........)Mo espere ki la prochaine pou ena zot.BIg up a tous.
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 13/04/2005, 20h25
Foreman

JAYSSEE ANNONCE:

Coucou Shehzu ek Zahool!!! ... Ki fer zot finn dire mwa "cozéééééééééééééééé"?? Hey...mais mo pas prete encore pou koz kréol bien... Mo p rappel zot ki mo'nn coumensé aprann dépi septam sélman!! ops: Plis fasil kozé lor chat que pendant soirée avec zot tout... Mo'nn envie dire zot ki mo'nn bien kontan trouv zot tout! Mo lékèr presk éclaté kan Zahool finn kozé dimans aswar... mari "émouvant"!!!! Merci zot tout pou bann moments inoubliables et sory pou mo kréol... (je fais encore des fautes mais j'espère que tout ce que je viens d'écrire est compréhensible!) Et c'est grâce à chacun de vous si j'arrive à faire quelques phrases maintenant!! MERCIIIIIII ... Mo mari kontan zot!! Gros bisous à tous les deux!
Réponse avec citation
  #15 (permalink)  
Vieux 21/04/2005, 14h38
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
bonjour zot tout...depi ine kit soiree la belgique pane gagne le tan vine guet zot...grand merci a Eddy...et les animateurs (trice)...mone mari contan ine zouene tou sa bane chateur la ti ene grand fami extra...souvenir plin la tete,plin le ker....prochaine fois en suisse...hummmmm pe move pou sa...
Shezu ki mo capave dir toi be to place zane la pas facile garder sa mo garcon...pa fer narien mo pou touzour estime toi couma mo zane mem pa traca toi....Zahool alors mo tane dir tone done fifi to nimero perso tou ....bon mo pou vine guet zot le 28 mai zot èpou pres kot mo rester et nou pe met ene ti projet en route avec eddy pou juin ..devine ki sane la pou organiser.....comment mo gagne confirmation la salle mo fer zot cone....bisou a tous mo pa dir nom tention mo blier kikene....
je vous envoie un peu de mes rayons pour cette journee.
Réponse avec citation
  #16 (permalink)  
Vieux 21/04/2005, 18h56
Super Fan RM

Citation:
Posté par soleil62
Shezu ki mo capave dir toi be to place zane la pas facile garder sa mo garcon...pa fer narien mo pou touzour estime toi couma mo zane mem pa traca toi....Zahool alors mo tane dir tone done fifi to nimero perso tou
Soleil En plase sa Sois zahool sois moi tout les 2 meme zaffaire sa nous 2 frere nous.
Réponse avec citation
  #17 (permalink)  
Vieux 23/04/2005, 15h40
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
Citation:
Posté par SheHzaD555
Citation:
Posté par soleil62
Shezu ki mo capave dir toi be to place zane la pas facile garder sa mo garcon...pa fer narien mo pou touzour estime toi couma mo zane mem pa traca toi....Zahool alors mo tane dir tone done fifi to nimero perso tou
Soleil En plase sa Sois zahool sois moi tout les 2 meme zaffaire sa nous 2 frere nous.
lol mone trouve ki zot mem to di to et en plis to pe pa vo mo re.....coma dir dir ki fler fatak ki fler cane persone pa cone lol..
Réponse avec citation
Réponse

Tags
annonce, belzik, commentaire, fete, ici, mette, tout, zotte

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages