Muchas Gracias Jayssee!!!!!! :) :) - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 01/03/2005, 17h25
Fan RM

Muchas Gracias Jayssee!!!!!! :) :)

je voulais juste dire un ti merci a Jayssee qui hier bravant le froid est venue jouer les infimieres a mon chevet!
Elle a été tres patiente avec moi, malgré monn faire mo capon ek bann médecine la!
merci enkor ma puce!
Bisous a toi!
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 01/03/2005, 17h39
Enflé

ops:
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 01/03/2005, 19h25
Foreman

Ma titiiiiii! J'ai fait ça pour toi, ma pupuce!!! Mo mari kontan twa, et tu le sais!! (wow, déclaration d'amitié là!)... Et puis, tu as toi aussi prouvé que tu m'aimais bien...(enfin, je crois, parce que tu me tapes souvent!! lollll) et tu connais l'expression : qui aime bien..... ....!! Bisou à toi ma puce!! et promis, dans 2 ans, on se retrouvera à Maurice car mwa mo envie conné to pei ek to Vacoas!! Pour le moment, je continuerai à t'embêter et à t'appeller pour qu'on se retrouve chez moi, dans un café ou ailleurs pour papoter!!!
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 02/03/2005, 13h38
Fan RM

Vré Pilchard? Glenryk inn alle zette lécorps tou? pas facile ca! Dire li kan mo rétourne moris mo pou rende li enn ti visite ds Brown Sequard ek mo pou ammene pommes zoranges pou li!

Kan a toi ma Jayssee, to conné ki to capav compte lor moi peu importe la situation! Mo bien content ki monn zoinne toi et meme si mo habitué tape tape toi, to conné toi!

Enfin, last but not least bizin dire enn ti merci radiomoris.com parski linn permett moi rencontre 2-3 dimounn vraiment valables!
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 02/03/2005, 13h47
Enflé

ops:
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 02/03/2005, 14h35
Fan RM

Glenryk inn vinn herbivore tou pou le coup! Bizin asté enn parc pou li Pilchard! Passe enn ti l'annonce pou ns faire enn collecte pou finance so parc!
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 02/03/2005, 18h33
Foreman

Citation:
Posté par Ticia
Vré Pilchard? Glenryk inn alle zette lécorps tou? pas facile ca! Dire li kan mo rétourne moris mo pou rende li enn ti visite ds Brown Sequard ek mo pou ammene pommes zoranges pou li!

Kan a toi ma Jayssee, to conné ki to capav compte lor moi peu importe la situation! Mo bien content ki monn zoinne toi et meme si mo habitué tape tape toi, to conné toi!

Enfin, last but not least bizin dire enn ti merci radiomoris.com parski linn permett moi rencontre 2-3 dimounn vraiment valables!
Cool ça!! Je suis "valable"!! lollllllllll... Ma titiiiiiiiiii, on s'aime en fait!! lol... (eh voilà comment faire croire à tous les radiomorisiens que nous avons une "relation particulière" avec Ticia...lollll) ... Merci à radiomoris.com aussi pour m'avoir permis de rencontrer ma titi... et d'autres....
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 02/03/2005, 21h51
Super Fan RM

Re: Muchas Gracias Jayssee!!!!!! :) :)

Citation:
Posté par Ticia
je voulais juste dire un ti merci a Jayssee qui hier bravant le froid est venue jouer les infimieres a mon chevet!
Elle a été tres patiente avec moi, malgré monn faire mo capon ek bann médecine la!
merci enkor ma puce!
Bisous a toi!
sa banne du sang mauritien la p rentre dans jaysee

1 seul le pep 1 seul nation
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 03/03/2005, 10h31
Fan RM

je confirme, Jayssee et moi on s'AIME!!!!!!!!! pas cav s'en passe l'une de l'autre!
Oui Shehzzu disang moricien la p rentre dans li, so créole inn extra amélioré et li manz pima pli boucou ki moi tou!
Pé attane meme kan li pou vinn vacances moris pou amène li popom ds ns zoli ti zil........
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 03/03/2005, 18h43
Foreman

Citation:
Posté par Ticia
je confirme, Jayssee et moi on s'AIME!!!!!!!!! pas cav s'en passe l'une de l'autre!
Oui Shehzzu disang moricien la p rentre dans li, so créole inn extra amélioré et li manz pima pli boucou ki moi tou!
Pé attane meme kan li pou vinn vacances moris pou amène li popom ds ns zoli ti zil........
heyyyy ma titiiiiii mo créole inn mari amélioré grace à toi, ma titi!! .... merci encore ma pupuceeee!!! ... pour le piment, j'adore ça depuis petite!! Mes parents m'ont initiée!!
Réponse avec citation
Réponse

Tags
gracias, jayssee, muchas

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages