Manifestation degoutant au LCQB, elite intelectuel????? - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Discussion fermée

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 13/02/2005, 21h58
Labourer

Manifestation degoutant au LCQB, elite intelectuel?????

Did u guys read about the way boys from the RCC expressed the joy of having laureates at the LCQB and hindu girls?

Mo oussi mo ti collez,ti pe manifester, mais pas a ce point. Vraimem,mo dimane moi ki pe arrive moris. Si zot pa koner kine arriver, voici en bref- 200 pitis rcc dan 3 bus- ine dessane lcqb, la porte ti fermer ek ena gardien. Zot ine defonse laporte, saute murail. Ek ine terrorise bane tifis la, asperge banes tifis la de bouteille rempli..........d'urine. Ine casse dizef partou, fer grafiti lor tou mirail, mem mirail leglise (ek dessin obscene) rentre dan classe kot professeur ti pe enseigner pou zourer ek casse dizef, pe plaque tifis contre mirail contre zot gre(professeur ine bizin vine tirer). Finalement la police ine vini, zot ine sauver, ine arrete 4 parmi zot, ek ine largue zot kan parents ine vini. Mem zafer au hindu girls, gaetan raynal.

6 ans ki mone quitte collez, ti ena manifestation. si rectrice pa ti pe laisse rentrer, seye fer ene tracer, mais de la, a defonse laporte, rentre dan classe, galoupe deriere tifi ek boutteille rempli d'urine. Ena ene vrai probleme mentaliter aster. C'est degoutant. Mo pena narien contre le rcc, mo sire la plipart zeleves ena ene bon mentalite. Mais li bien triste sa kine arriver, li vraiment montrer kot moris pe dirige li.
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 13/02/2005, 23h45
DinaRobin
Guest

Not that I condone their attitude, but I personally feel that we should cut the RCC boys some slack...
  #3 (permalink)  
Vieux 13/02/2005, 23h57
Foreman

Citation:
Posté par DinaRobin
Not that I condone their attitude, but I personally feel that we should cut the RCC boys some slack...
Of course! That's the very least these RCC slackers deserve!
  #4 (permalink)  
Vieux 13/02/2005, 23h59
DinaRobin
Guest

Citation:
Posté par SegaMan
Citation:
Posté par DinaRobin
Of course! That's the very least these RCC slackers deserve!
As I keep saying to you, you are 1 funny guy
  #5 (permalink)  
Vieux 14/02/2005, 14h34
Fan RM

Pas facile ca bann zeness zordi zour la! franchement enna trop de laisser aller! Mo espéré ki pou prend d mesures contre ca bann garcons la, zott merite une bonne lecon! En tant k'ex LCQB je peux vs dire ke ca me touche vraiment, ca me degoute preske! Mais bon fo pas généraliser, mo espéré kil y a des gens ki savent enkor se tenir a Mce!
  #6 (permalink)  
Vieux 14/02/2005, 14h42
Manev

LET THE INTELLECTUAL ELITE FRY THEIR ONIONS AMONGST THEMSELVES.WHOM AM I TO JUDGE? FOR ILLEGAL ACTS THERE'S THE LAW.FOR IMMORAL ELITISM THERE ARE ??????? I DUNNO---HELP
  #7 (permalink)  
Vieux 14/02/2005, 15h13
Jaz Jaz est déconnecté
Foreman

Mo gagne ene feeling de dedain kan mo pense sa? Urine lot ban tifi, Ki pli degradant ki sa?

c;est de la vandalisme absolue........

Si ti ena law vrai meme., ti pou bizin ferme zot tou,,,,

,d;apres lord ene demon ine monte lor zot sa. Mo ti pou bien content si recteur RCC trappe Bis 60places x 3 , fer zot met la ligne.....prene en rotin peche,,,,,,,don zot tou ene bon fesser,,,,,,fer zot gage margue lor zot derriere,,,,,,,,,,zot meritr worst ki sa anyway......

Mo prefere pa imaziner ki mo ti pou fer si ene drop of urine vine lor moi.

bane bourik superexciters...

ayo mo mood ine gater .laisse moi aller doooooo

#8 (permalink)  
Vieux 14/02/2005, 16h16
DinaRobin
Guest

Citation:
Posté par kassepaker
LET THE INTELLECTUAL ELITE FRY THEIR ONIONS AMONGST THEMSELVES.WHOM AM I TO JUDGE?
Indeed...

Please, please, please, give us intellectual elite a break. Let us fry our onions in peace
  #9 (permalink)  
Vieux 14/02/2005, 16h55
Fan RM

ce n'est pas la première fois

Je pense aussi qu'on ne peut pas mettre tous les mecs du RCC dans le même panier (Je connais ici un ex RCC boy qui est un amour de mec, gentil comme tout, il se reconnaitra :P Il y a aussi notre sexy man de radiomoris, un ex RCPL qui est aussi un amour de mec) Mon frère est lui-même au RCPL est je ne pense pas qu'il aurait eu le courage d'être complice de tels actes! D'ailleurs, je le décourage tout le temps d'y aller, ayant été moi-même témoin de manifestations dans le genre Mais je trouve ça tout à fait normal que ceux qui ont des trucs pareils au LCQB le payent!

Eh oui, ce n'est pas la première fois qu'une telle chose se produit! C'est pas de la même ampleur mais c'était quand même choquant! J'suis une ex LCPL girl et je me souviens très bien qu'une fois, après l'annonce des résultats de la HSC, 2 ou 3 bus remplis de mecs de RCPL ont débarqué et on "décoré" le murs avec des grafitis, mais le truc le plus choquant c'est qu'ils avaient écrit sur le mur extérieur: "LoCa Port-Louis, RCPL to mari!" Ça nous avait vraiment tous choqué!... Ils faisaient du bruit, vidaient les poubelles par terre, etc

Comme quoi, on ne peut pas toujours associer l'instruction à l'éducation, les gens intélligents comme étant des gens ayant de bonnes manières, ...
  #10 (permalink)  
Vieux 14/02/2005, 17h19
Manev

Envoyer un message via MSN à dadou
RCC tradition en peril??

Salut
Comme ene ex-RCC, mo envi donne mo avis lor seki finne passer la semaine derniere au LCQB. Kan mo ti college, manifestation laureats (MANIF) ti ena tradition annuel. Ti ene mari excitation kan gagne laureats. Mo encore rapelle kan mo ti dan form 1 ek 2, kan ti gagne laureats, pas ti laisse nou alle manifester, ti trop tipti. Nou ti mari decu.
Mais apres dan form 3 ek 4, ti laisse nou aller. Nou ti alle plusieurs colleges, la plipart ti laisse nou rentrer, finne bien manifester, chanter, apres finne aller. Touzour ena banne la "tetes brulees" ti bizin fere plis (graffitti etc), mais mo capave dire ki la plipart d'entre nou ti content zis pou manifester
Ene l'annee, dernier etape manif (QEC), banne la pas ti laisse nou rentrer. Finne bien essaye convaincre rectrice, mais pas ti reussi. ti mari decu...
Dernier l'annee mo ti RCC, pas ti laisse nou fere manif. Ti encore ene deception, parseki chaque annee nou ti touzour attane avek impatience sa jour pou annonce laureats la.
Depuis 1997, manif ti presque disparait au RCC. Meme kan mo banne cams ti gagne results, pas ti laisse nou manifester (mo pas ti labas, mais mo ti mari decu kan meme)
Seki mo p rode dire, c ki Manif c ene l'occasion pou ki banne Royalistes (RCC en tou cas) montrer zot fiers de zot appartenance a zot colleges, pareil coumma St Esprit ek St Joseph montrer sa kan ena intercolleges.
En somme, mo pas ouler condonne seki finne passer la semaine derniere, mais mo ouler montrer kifer MANIF ti exister kan moi mo ti college, ek kifer chaque royaliste zamais pou blier sa experience MANIF la... Li chagrinant ki banne futurs Royalistes pas pou capave experience sa acoze "frustration gone overboard" sa l'annee la.

ROYAL POWER still lives (in my memory anyways)

Vythi
RCC 1992-97 (the best time of my life)
Discussion fermée

Tags
degoutant, elite, intelectuel, lcqb, manifestation

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages