coup de gueule! - Page 5 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #41 (permalink)  
Vieux 05/08/2005, 07h30
Couper Cannes

Envoyer un message via MSN à choisy
Citation:
Posté par soleil62
avant pa ti ena sa discrimination la...partout dimoune ti dir so camarade bonzour.
C developpement kine amene sa. Azordi to gagne tou kaliter stress- stress dan travail, stress lekol etc Tou dimoune presser lor simer ek pa conner ki zot pe penser.
Dimoune nepli gagne letemps dire bonjour zot camarade. Sacaine enan ene ti travail pu faire.

Concernant ban travailleur airport ki pa riyer, mo penser li a cause le fait ki securiter ine renforci. Rappel ti enan ene zoli mamzelle, lecorps mannequin vine maurice, mais en meme temps enan la drogue dan so soulier. Aster si ti gette figir ek riye ar tu dimoune, ti pu mari facile amene ladrogue dan maurice.

Mais l'accueil legendaire pou ban touriste dan ban place ki zot alle rester, li encor la. C pa zis nu sea, sun, sand ki attire touriste. Touriste pe vini oussi la cause zot content nou accueil.
Réponse avec citation
Google
  #42 (permalink)  
Vieux 05/08/2005, 14h08
Labourer

Envoyer un message via MSN à vandesiles
Comme Nathalia l'a souligné au début du post et d’autres aussi, on voit déjà la différence de comportement du personnel durant le trajet en direction de Maurice. Les hôtesses mauriciennes sont la plupart du temps exécrables avec les mauriciens : pas un sourire, pas un bonjour, quand vous leur demandez un verre d'eau, c'est comme si vous leur demandiez la lune... Mais pour les français, elles sont prêtes à se plier en quatre, n'hésite pas à vous demander de changer de place alors que vous êtes avec votre frère ou soeur, pour qu'un couple de français puissent être ensembles..., on vous donne du poulet alors que vous aviez demandé du poisson...vous êtes pas contents ! C’est comme ça y'en a plus !

J'avoue que quand j'ai économisé pendant 1 an pour me payer un billet aussi cher, recevoir un tel accueil m'énerve un peu !

Mais comme je suis ravie de retrouver mon île après un an d’absence, je ne me laisse pas démonter.

Arrivée, à l'aéroport, les douaniers pas très sympas mais passons...

Et pendant le séjour, quand vous allez faire vos courses, l'accueil laisse souvent à désirer : pas un bonjour, c'est du style "ki ou pé rodé ?"

Mais le lendemain, j'y retourne avec une copine française, et là, c'est changement d'attitude radical, la vendeuse nous sourit, nous dit bonjour, "zote reste la france ?" "cote ou resté la bas".

Ce genre de comportements ne m’agace pas plus que ça même si je trouve ça dommage, ça me fait plutôt sourire, parce que je suis plutôt du genre agaçante à faire un grand sourire à la personne qui ne me calcule pas quand je rentre dans son magasin, et à lui dire bonzour, s’il vous plaît, merci, bonne zourné, aurevoir. Lol

On sait tous que l’accueil est l’une des choses essentielles lorsqu’on a un commerce et de manière générale, c’est toujours agréable d’être accueilli par un sourire et un bonjour.

Un mauricien qui m'avait un peu "agressé" verbalement parce que je lui avais fait une réflexion sur son comportement, m'a sorti un truc du style :

« Dans pays arabe enan pétrole, dans la France enan fromage, dans l’Amérique enan casse, mais nu mauricien, même nou penan nanyé, nu fiere nu sovaze »

Que répondre à ça ?!
Réponse avec citation
  #43 (permalink)  
Vieux 08/08/2005, 07h21
Fan RM

Be moi to pas ler ryer are moi, mo pou ryer mem mwa!!!! Ki zot le mo fer!!! mo pays ca!!!! Meme si lot fois mone dir bonjour chauffeur bis et li get mwa, wadire mone zourer!!!! pov diable mo croire personne pas pense pou dir li bonzour! Mo penser c ki dommage c ki nou aussi nou pren labitid bouder des ki nou retourne ici!!! Mamzel pa dir bonzour, be redire li, tot ou tard, ene dimoun pou repone zot!!! Bisous zot tout!!et sirtout, gardez votre sourire dans tizil ou ailleurs!!!
Réponse avec citation
  #44 (permalink)  
Vieux 08/08/2005, 08h29
Couper Cannes

Ena enne santer "un bonjour, un salut, un signe de la main" par Enrico Macias - mo kroir bizin dimane sa santer souvent la lor ban radio dans moris koumsa ban Moricien ava rapel qui bizin etre zentil avec ban compatroite.

Qui zot penser si sac moricien ki dehors fer li enne devoir demane sa santer la lor nimporte enne radio quand li visite so pays natal et li offert li a ban moricien... nec telephoner ler disque a la demande et dire " mo dimane sa pou mo ban compatriote qui mo kontant mo pe retrouver apres xx années."

OK mo kompte lor zot
Réponse avec citation
  #45 (permalink)  
Vieux 08/08/2005, 11h08
Enflé

Envoyer un message via MSN à ST|NGER Envoyer un message via Yahoo à ST|NGER
Tou dimun ena zot problem, tou dimun ena zot tracas. Dans Moris zot tou pa dans bien, saken ramass so bezer, financier, familiale, etc.
Tout dimun ki p travail zot humeur pa pareil, alors si kiken wadir pa dir bonjour, ou etc... pena pu prend li negatif, zis pa kass 1 tete. De toute facon, Mauricien sovaz, lol... zot tou conner sa! Zot tou prend nissa, et zot tou met nissa, et zot tou mari traceur-coupeur! Nu mem culture ena pli boku zourés mo kwar!

Bon, mo pa p dir mo pa fier mo 1 Mauricien, mo pa envi wadir 15 dimuns vine la guerre r moi lor forum et dir "eh nu pa sovaz nu!" et "ki to p kozé ta p..." LOL!

Mone nk done mo modeste opinion lor sa sujet la!

Love You all!
Réponse avec citation
  #46 (permalink)  
Vieux 08/08/2005, 11h51
sab sab est déconnecté
Foreman

Citation:
Posté par ST|NGER
Tou dimun ena zot problem, tou dimun ena zot tracas. Dans Moris zot tou pa dans bien, saken ramass so bezer, financier, familiale, etc.
Tout dimun ki p travail zot humeur pa pareil, alors si kiken wadir pa dir bonjour, ou etc... pena pu prend li negatif, zis pa kass 1 tete. De toute facon, Mauricien sovaz, lol... zot tou conner sa! Zot tou prend nissa, et zot tou met nissa, et zot tou mari traceur-coupeur! Nu mem culture ena pli boku zourés mo kwar!

Bon, mo pa p dir mo pa fier mo 1 Mauricien, mo pa envi wadir 15 dimuns vine la guerre r moi lor forum et dir "eh nu pa sovaz nu!" et "ki to p kozé ta p..." LOL!

Mone nk done mo modeste opinion lor sa sujet la!

Love You all!
Mone parer ek mo sabre la
Réponse avec citation
  #47 (permalink)  
Vieux 08/08/2005, 12h31
Fan RM

Attane sab, mo pou vinn donne twa enn coutt main la! pou faire katnak la!
Réponse avec citation
  #48 (permalink)  
Vieux 08/08/2005, 13h07
Fan RM

Citation:
Posté par sab
Mone parer ek mo sabre la
Oui sab si to bizin dimoune pou ramass are la pelle pou met dan sac al kit board pas tracasser toi
Réponse avec citation
  #49 (permalink)  
Vieux 09/08/2005, 10h17
Enflé

Envoyer un message via MSN à ST|NGER Envoyer un message via Yahoo à ST|NGER
Guet sa bézé! Lor Moi la!!!!
Wadir ine lheure pu rod simé bourré la...

Réponse avec citation
  #50 (permalink)  
Vieux 09/08/2005, 16h27
Manev

mo pensé enna impé de nou faute oussi. si bannes ti vendeuses dan magasins pa dire bonjour c'est parski enna enne ta ti racaille ki alle fer galant ar zotte enne longeur la zournée. ki garçon kapav dire li panne al ,au moin enne fois fer galant ek bannes vendeuses dans orchard? c normal ki zotte plein apré. kan à bannes dimounes lor limmigration c vré ki zotte assez froid mé mo pensé ki zotte impé blazé par zotte travay ki pa enne travay trop rigolo. deryer enna oussi l'amertume trouvé ki enna dimoune ki p voyager et pa zotte parski zotte pa gagne assez l'argent
enfin c seki mo pensé
Réponse avec citation
Réponse

Tags
coup, gueule

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages