[Party] Samedi 9 April , (Ferriere) Belgique par Eddy Tamby - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Discussion fermée

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 31/01/2005, 19h03
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
[Party] Samedi 9 April , (Ferriere) Belgique par Eddy Tamby

Google
  #2 (permalink)  
Vieux 31/01/2005, 19h38
Labourer

Envoyer un message via AIM à MEVIN Envoyer un message via MSN à MEVIN Envoyer un message via Yahoo à MEVIN

check it man, koumien radiomorisiens pu perser? ben larmers nu perse belgic fer lafaya

check it man MEVIN
  #3 (permalink)  
Vieux 01/02/2005, 17h04
Enflé

edddy tamby

pou reservation voici tou cordoné la banque
DEXIA BANQUE
BOULEVARD PACHECO
44 BRUSSELS
IBAN-BE23 0529 0064 6991 -BIC: GKCCBEBB
NUMERO COMPTE 083-8838318-69
MERCI POU TOU RESERVATION
  #4 (permalink)  
Vieux 02/02/2005, 09h38
Enflé

eddy tamby

merci pou tou ce qui pé reservé et mo promettre zot ses pou ene soirée inoubliable zot pas pou regreté d'avoir vine en belgique merci encore
  #5 (permalink)  
Vieux 05/02/2005, 16h25
Enflé

eddy mo dire merci pou tou reservation

merci pou tou seki pé reservé mo remerci zot tou mo pas pou decevoir zot difé pou levé sa jour la mo promettre zot ene lambiance extra surtou avec radiomoris
  #6 (permalink)  
Vieux 05/02/2005, 21h29
Super Fan RM

Citation:
Posté par eddytamby
bonne nouvelle pou ce qui oulé vini le 9 avri mo vine reussi gagne ene gites cot zot capave met soit 2 ou 3 ou 4 ou 6 personnes dans ene chambre alors soit zot reserve 15 euro places avec petit dejeuné et mo dire zot zis ene quichose seulement mo pou bizin servi zot petit dejeuné dans tasse en plastique et assiete et couteau oussi allez mo vine gagne ziska le 14 fevrier pou payez alors degage zot faire ene zefort au moi n paye moi pou la chambre merci 50 places disponilble merci et zot logement est a 2 km de la salle et pou ceux qui vinne par trai
alla traget
bruxelles liege
liege village la appelle SY EST LOR LA GARE ZOT TELEPHONE MOI MO AVOY TRANSPORT POU CHERCHE ZOT ET TRANSPORT ALLEZ RETOUR DE SY -LOGEMENT-LASALLE-LOGEMENT ET LENDEMAIN RETOUR LAGARE SY COUT ZOT 5 EURO OK MERCI ALORS POU 1 PERSONNE TRANSPORT SOIR2E MANGEZ PETIT DEJEUNER POU COUTE ZOT
15 EURO LOGEMENT PAR JOUR + 25 EURO SOIR2E ET MANGEZ+ 5 EURO TRANSPORT
SA FAIRE 45 EURO PAR PERSONNE ALORS POU QUETTE CHANTEZ ALAIN RAMANISUM ET ECOUTE RADIOMORIS MO CROIRE QUI MO P2 FAIRE TOU POU SATISFAIRE ZOT A ENE PRIX COREK CONTACTEZ MOI ASTERE
  #7 (permalink)  
Vieux 05/02/2005, 21h30
Super Fan RM

Citation:
Posté par eddytamby
bonjour
je vous pris de donnez votre vrai nom sur mon email eddytamby@yahoo.fr pour les reservtion merci pour moi ne pas confondre lor du control a la porte d'entrée merci et pour le versement
veuillez precisez le nombre de personnes et les jour du logement en communication
et pour ceux qui pay par exemple pour 3 pesonnes veuillez communiquez le nom des autres personnes sur mon email
merci
  #8 (permalink)  
Vieux 05/02/2005, 21h38
Super Fan RM

Citation:
Posté par eddytamby
bonjour
Desolé pour ceux qui n'as pas trouvé place pou la soirée du 9 AVRIL avec ALAIN RAMANISUM ET RADIOMORIS
ICI il me reste que 59 places a ce jour du 31 janvier étant donné que OMTIZIL journal des morisien en belgique va apparaitre en debut FEVRIER je crois fort que d'ici la fin semaine il n'y aura pas place
vraiement desolé mes compatriotes je m'attendais pas une telle succués et croyé moi que la prochaine soirée je trouverez une grande salle pour au moins 500 personnes il a eu des reservation toute l'europes et pour ce qui sont toujours fideles a ma soirée je leur demande de me contactez leur places est reservé en attente jusqu'au 15 fevrier
merci avous tous qui ma fait confaince et pour ce qui n'aurai pas place la soiré sera en direct sur radiomoris merci de votre comprension et vraiemenr désolé pour les personnes qui n'ai pas su voir le tout grand chanteur de notre île ALAIN RAMANISUM MERCI 086401036 OU 0496151269 OU eddytamby@yahoo.fr
  #9 (permalink)  
Vieux 05/02/2005, 21h39
Super Fan RM

Citation:
Posté par eddytamby
bonjour
pou ce qui oulé vine dans mo soirée le 9 avril et qui habite en dehors belgique contactez moi alors sa pou coute zote 25 euro pou entrée +mangé zot pou mange ene assiette 5 pieces gajack + soit diriz frire special ou carripoisson ek dhollpourri
enplis mùo donne zotte facilité pou logement sur place sa pou coute zot 10euro par personnes petit dejeuné compris merci
attention reservé parcequi avec animation radiomoris et alain ramanisum tou place pou vite rempli contactez moi eddytamby@yahoo.fr la mo pou dire zot comment bizin reservé et façon pou paiement
  #10 (permalink)  
Vieux 05/02/2005, 21h43
Super Fan RM

Citation:
Posté par Nathalia
Ah hier, couma mo ti dire zot hier pendant live ZahoOL, NaThalia pou dans la plaçaï le 9 aussi! Le rendez-vous des radiomoriciens est pris à l'occasion de ce concert, soyez nombeux à y aller, pou éna panik panik dans base et La FaYa pou high, pas vrai ça Mary, Bisous, Tina, sab? Na pas "chanze" l'opinion là hein! :P Je compte aussi sur SegaMan, Carizako et tous les autres metteurs nissa pour qu'il puissent y être! La gamma assuré en avance mana!
Discussion fermée

Tags
april, belgique, eddy, ferriere, par, party, samedi, tamby

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages