#1 (permalink)  
Vieux 06/01/2005, 17h19
Labourer

Comment zot ine conne Radio Moris????

Moi c grace a DJ Kinsou ki ma di de me connecter sur ce site il y a environ 8 mois et depuis je ne peu plus m'en passé et vous???? Cmt avez vous connu radiomoris????

Faire nou conné?

MC Fab
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 06/01/2005, 17h29
Labourer

Disque de l'année 2004 Radio moris

Salut a tous!!!!

Je suis tres ravie d' etre la gagnante du 1er jeu concours disque de l'année sur radio moris... ene mari surprise!!!
Mo mari content ki sega "trapé trapé" ine sorti premier car pour moi c'est le meilleur sega kine sorti en 2004... ene sega ki mette mari lambiance et faire tt dimoune envi danse sega ha ha ha!!!!

Thanks to Radio moris et DJ El-Syd for the CD.

Grand merci a Dj Kinsou et Nathalia pou sa l'émission dics de l'année la -- grace a zot, tt bane mauriciens ki a létranger srtt bane étudiants senti zot plis proche are nou zoli ti lile Maurice.

Thx also to Bisous, Carizoko, Mary, laplage18, Patrice92 pou zot bane message bien sympa!!!!

Gros bisous a vous tous

MC Fab
:P
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 06/01/2005, 17h35
Labourer

pour ma part j ai connu radiomoris ily a 1an un copain m avez dit qu il y avait une radio ou on passait de la musique mauricienne mais n avait pas donner le bon non il m avait donner le nom d une radio inconnue j ai été sur servihoo et j ai parvenu a trouver je l ai de suite programmé sur l ordi voila comment j ai connu la meilleur radio
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 06/01/2005, 18h40
Fan RM

Moi mone conne Radiomoris grace a Blakka

depuis sa tout le jour mo connecter ici lor Radio

ensame avec nous bann camarade,Djs........
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 06/01/2005, 18h48
Foreman

J'ai connu radiomoris.com grâce à mo gaté (royjn). Et depuis qu'il est parti à Maurice, c'est un espace de plus pour être à Maurice avec lui ou pour penser à lui... voilà!!
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 06/01/2005, 18h49
Fan RM

Citation:
Posté par Mc Fab
Salut a tous!!!!

Je suis tres ravie d' etre la gagnante du 1er jeu concours disque de l'année sur radio moris... ene mari surprise!!!
Mo mari content ki sega "trapé trapé" ine sorti premier car pour moi c'est le meilleur sega kine sorti en 2004... ene sega ki mette mari lambiance et faire tt dimoune envi danse sega ha ha ha!!!!

Thanks to Radio moris et DJ El-Syd for the CD.

Grand merci a Dj Kinsou et Nathalia pou sa l'émission dics de l'année la -- grace a zot, tt bane mauriciens ki a létranger srtt bane étudiants senti zot plis proche are nou zoli ti lile Maurice.

Thx also to Bisous, Carizoko, Mary, laplage18, Patrice92 pou zot bane message bien sympa!!!!

Gros bisous a vous tous

MC Fab
Merci toi aussi Mc Fab,bien content fer to connaissance lor sa ti Radio la Nous travail ici c metter la faya lor forum,lor chat,lor live....Ki to dire seryer pas seryer
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 06/01/2005, 19h26
Fan RM

ZahoOL

NaThalia à découvert Radio Moris grâce à ZahoOL et elle lui en est très reconnaissante! Merci du fond du coeur ZahoOL! Et si aujoud'hui NaThalia est sur vos ondes, c'est également grâce à ZahoOL qui l'a beaucoup encouragé :P

Merci aussi à David grâce à qui nous sommes tous ici aujourd'hui et gros bisous spéciale à mon DJ préféré qui se reconnaitra!
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 06/01/2005, 19h31
Supervisor

Mac Fab bienvenue lor nou site.Mo esperer ca coffre fort kot to fine mette banne cds la solide.To conner ki mo pe coser.To rapel lor chat.lol.Felicitations encore une fois.
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 06/01/2005, 22h18
Fan RM

Wai moi mo so associer, bienvenue à toi et bravo.

Mary
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 06/01/2005, 22h30
Fan RM

Moi mo fine conne RadioMoris en mem temps ki Majo en surfan comme sa à deux, zot fine bien accueillir nou dépi sa nou pas kit sa zamais

Mary
Réponse avec citation
Réponse

Tags
comment, conne, ine, moris, radio, zot

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages