|
|||||||
![]() |
|
|
|
Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
|||
|
ki zot meilleur la plaze moris?
moi mo content la plaze bellemare because ena moin dimoune et mo trouve li full beau ms seul défaut ena lombri '' espece de gros conconbre de mer kan to mete to li pied a coter li entouré coume ene serpent autour to la zame'' mone deza fèr plonzer la et deuxieme laplaze c'est flic en flac paski li mari zoli et li creu pé ena longue fil autour avec bouet et en plis ena ti tabazie a coté. vive belle mare qand mo pas lor la plaze mo dan caudan entrain drague dimoune mdr je rigole
|
|
||||
|
Définitivement la plage de La Cuvette en premier parski bien zoli et bien propre labas, baz la bien 30kil et pa bocou dimunn al labas...
En deuxieme la plage de L'ile Aux Cerfs... apres Mon Choisi, Belle Mare et Blue Bay... Flic en Flac aussi bon mais éna place éna oursin... Cote éna oursin, gaumont, la liann la liann ou bien roche roche... sorry mo pa pou mette li pied... |
|
|||
|
mone zamais alle civette mdr mo pas conné kot sa situer ms mo content l'ile au cerfs aussi waouwwwwwwwwwwww sirtout kan maré la haut mo fine chanze lidé
1)ile au cerf li marie seryé sirtout kan nu mette bato ah fond la vitesse 2)belle mare 3) flic en flac et blue bay je vais jamais dans les plage de grand baie et de cal malèrè trop boucoup dimoune la zot fèr pipi dans leau et en plis zot mal élevé zot fine ecout se ki nu raconter entre camouad |
![]() |
|
| Tags |
| meilleur, moris, plaze, zot |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| RECETTES DE MAURICE !!!! | kinsou | Discussions Générales | 353 | 03/11/2011 11h54 |
| ki zot meilleur moment a moris ? et zot mauvais moment? | Harlem | Discussions Générales | 45 | 23/08/2009 13h23 |
| Eski le vrai Mauricianisme existe a Moris??? | Rocco | Divers. Miscellaneous. | 10 | 15/09/2008 08h47 |
| Bane Nouvo Sega Moris?????? | Mauritiustyles 97... | Discussions Générales | 4 | 09/09/2008 12h04 |
| Fête de la Musique | RadioMoris | Discussions Générales | 12 | 22/06/2005 18h55 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 19h35.

Mode linéaire