|
|||||||
![]() |
|
|
|
Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
|||
|
ki zot meilleur moment a moris ? et zot mauvais moment?
moi mo bon moment c'est kan mo ti lor la plaze avec mo copine et mo mauvais moment c'est kan mone tombe sec coume ene poisson dan aeroport londre ayoooo fèr trop saud la do zot bizin assète climatisèr et en plis mone pas fine manzer pdt 12h dans avion
|
|
|||
|
expdr mo trop mort dé rire ayoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lol moi mo bon moment sé kan mo ti la plaze bellemare avec mofamille et mo mauvais moment sé kan mone fine gagne mo premier regle lor la plaze
|
|
||||
|
Kan mo ti moris mo passe un bann bon moment avec mo famille,mone bien amuser,kan to alle en vacance la bas,tout le jour ki passe plir zolie.Mo mauvais moment c'est r 1987 kan mo ti guitte mo pays et mo ine vinni la
|
|
|||
|
moi mo pli bon moment se qunad mo moris et mo retrouve mo ban famille a chaque fois ki mo alle moris mo guette autour de moi et respire ene bon coup et penser:BACK HOME!!!
mo pli mauvais moment c'est quand mo dan avion mo trouve l'ile moris vine de pli en pli piti et finalement disparaitre. |
|
||||
|
Bon ek Mauvais moments ...
Pli bon moment quand ou guette par hublo ek qui ou trouve ça couleur vert nous ti zile là apparaitre. Ou léker gonflé de joie ek sentiments, ou pensé, ici mo akot moi , ici mo dan mo pays ! Ici c'est mo banne. Ici mo nombril fine enterré, l'odeur nous laterre au ptit matin dan larosé, kan carreau cannes fine pran difé pendant la coupe. L'odeur lamer à marée basse. Tapaz palab couma bazaar Port louis, mariaze langaz ek mariaz couleur, avec mariaz lamizik différents kiltir. Sa li pou nous ça, ça li nou vrai lavie. Le moment le plus dur pou pas dire mauvais moment, c'est quand ou apé wave aine dernier byebye ou ban fami ek ou ti zil, pou tourne ou lédos ek traverse chek-in aéroport. Aurevoir mo ti zil, mo leker serré Zot pou manque moi ....
|
![]() |
|
| Tags |
| mauvais, meilleur, moment, moris, zot |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| RECETTES DE MAURICE !!!! | kinsou | Discussions Générales | 353 | 03/11/2011 11h54 |
| Eski le vrai Mauricianisme existe a Moris??? | Rocco | Divers. Miscellaneous. | 10 | 15/09/2008 08h47 |
| Happy Birthday Mauritius | RadioMoris | Annonces RM | 51 | 23/03/2006 09h21 |
| ki zot meilleur la plaze moris? | jennifer_girl | Discussions Générales | 65 | 10/07/2005 10h25 |
| Fête de la Musique | RadioMoris | Discussions Générales | 12 | 22/06/2005 18h55 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 23h49.

Mode linéaire