Friday Fiva spéciale disque de l'année radiomoris.com 2004 - Page 7 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #61 (permalink)  
Vieux 11/12/2004, 15h21
Supervisor

Salut a tous ,

eh wa ti mari serye comme d'hab lor chat lor de l'emission... biensure grace a vous tous, mo esperer qui zot ine mari apprecier maniere ki noune presente sa la liste ki sot ti pe attan la .

Ene mari plaisir pou nous pou faire ban emission la surtout ki nous pe trouve ban auditeur RM augmenter de jour en jour ... dc mo pou dde zot accueille ban nouveau chatteurs comme il se doit pou ki zot senti zot ds zot ti zil .

Encore ene grand bravo a vous tous,

KinSou
Réponse avec citation
Google
  #62 (permalink)  
Vieux 11/12/2004, 15h28
Supervisor

Ene merci a Nathalia et Kinsou pou encore un autre succes. Merci aussi a banne dimun ki ti lor chat nou ti bien mette nissa.Dernieremen mo remercier banne pompiers ki finne assire zot ki nou en sekiriter.
Réponse avec citation
  #63 (permalink)  
Vieux 11/12/2004, 16h37
sab sab est déconnecté
Foreman

Bisous,

Nu naviguer dans mem bato, nu tou ensam nu fer la faya
Réponse avec citation
  #64 (permalink)  
Vieux 11/12/2004, 19h34
Sirdar

Envoyer un message via MSN à blakka
Hey sab,enfin zot tou ki pou lire sa msg la,Monn mari soulé hier,seki pa ti la mo bien chagrin,moi monn mari amuzé,tellement ti ena l'ambiance ek sa 2 dj's la ti mari nissa,dommaz ki ena dimounn pa conné ki veut dir 'RADIMORIS:COM',enfin mersi bocou pou zot progré ki p fair et specialement a """"DJ kinsou et MIss Radiomoris Nathalie""""
Réponse avec citation
  #65 (permalink)  
Vieux 11/12/2004, 20h47
sab sab est déconnecté
Foreman

blakka pou mo premier nite ti mari nissa c vrai ki li dommage ena dimoune pas kone sa site la et ena seki coner et ki pas cone apprecier nu ti radio p tire lail. beize sa tou le temps bisin ene ki bisin ki fer so vilain mo croire dans l'histoire tout le temps pou bisin ena ene parmi....

nissa net hier....
Réponse avec citation
  #66 (permalink)  
Vieux 12/12/2004, 09h32
Enflé

sorry pou retard mais mo faire zot koner ki moi aussi mo ine mari amizer et mo encore pé amizer meme moi hier mo ti dans ene lanniversaire kot ene camouad mo mari et zordi inviter encore kot frere mo mari mo pé faire la noel avant noel moi enfin ki pu faire apres pas pu gagne letemps

bon en tout ka felicitation a nath ek kin pou zot live de vendredi ti mari seryier comme dhab mais zot koner ki mo fine gagne infection are coulou beton carizako sa fine pik mo tonkin ayo bel douler sa mo fine ressi faire li gueri selma

carizako faire en sorte ki vendredi prochain to pa amene to coulou beton lor la piste parceki faire gagne mari dimal sa gueter kot to pou kit sa.

heureusement mo séri tibo ti la mem pu ocupe moi

Réponse avec citation
  #67 (permalink)  
Vieux 12/12/2004, 12h38
Supervisor

Sorry Majo si mo finne pik toi are mo koulou. Pas traka letemps mo rentre lacaz mo femme finne cabosse mo koulou ek marto. Li dire moi letemps mo ti kit lacaz mo ti ena coulou brocket comment mo finne retourne ek koulou beton. Mo dire li pas mo faute si mo finne bien amizer lor Friday Fiva. mo dire li Blame Nathalia ek kinsou. Ayo mo dire toi li sans compren li dire moi ki sa Nathalia ki fine sou la(kinsou). Pas facile mo dire toi
Réponse avec citation
  #68 (permalink)  
Vieux 12/12/2004, 13h00
Fan RM

Oui terible sa ti soirée la ti éna coulou béton dan tou coté cot bouzé éne coulou au garde à vous . Resma pompier ti la.
Mais pas fine éna blaiser grave.
Donne zot rendez vous vendredi prochain pou fer sa la salle la explozé, ki zot dir.
Moi mo ti bien contan kan Carizako ti pé danse devan ventilateur are so écosais, ban mamzelle fine bien contan to bizin avoy sa bataz la souvent carizako.
Tou lé vendredi nou tou contan passe éne bon moment ensam, c vraimen super, mersi tou ban organisateurs et sirtou Nath ek Kinsou.

Mary
Réponse avec citation
  #69 (permalink)  
Vieux 12/12/2004, 13h01
Fan RM

merciiiiiiiiiii

Comme d'hab, moi mo panne trop capave suivre seki ti p passer lor la piste car mo ti pé occupé avec l'animation mais mo bien contente apres quand mo trouver ki zot bien amuser lors la piste! Ena fois, mo sagrin mo pas capave 100% lor la piste ek zot! Mais l'importance pour moi, c'est qui zot bien amusé!

C'est grâce à zot qui nous radio aussi vivante que ça, merciiiiiiiiiii

Hey Carizako, pas moi kine sou, KinSou ki ti sou!
Réponse avec citation
  #70 (permalink)  
Vieux 12/12/2004, 13h05
Fan RM

Citation:
Posté par Nathalia
Comme d'hab, moi mo panne trop capave suivre seki ti p passer lor la piste car mo ti pé occupé avec l'animation mais mo bien contente apres quand mo trouver ki zot bien amuser lors la piste! Ena fois, mo sagrin mo pas capave 100% lor la piste ek zot! Mais l'importance pour moi, c'est qui zot bien amusé!

Pas fer nanier Nath mais éna beaucoup admirateur ki kan tan zis to la voix zot contan, to conné toi example: _Phil_

Mary
Réponse avec citation
Réponse

Tags
friday, 2004, disque, fiva, lannée, radiomoriscom, spéciale

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages