Friday Fiva spéciale disque de l'année radiomoris.com 2004 - Page 5 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #41 (permalink)  
Vieux 09/12/2004, 12h17
Fan RM

Looking forward to listening to Nathalia

People of the Free World, People of IRCLand,

Please join in me in welcoming beautiful Nathalia and the not so handsome other DJ (keep on forgetting his name duhhhh ) on their live show.

I am looking forward sipping my beer listening to them and having fun on the irc chat program.

To Nathalia,

You make my heart rock faster every time you go live. Am really forward to our live date on irc. Cheerz mamzelle. Your ardent, number 1 admirer - Homer Simpson (who hopes that nathalia == marge)

regards,
phi / root / TheOne / Homer_Simpson
Réponse avec citation
Google
  #42 (permalink)  
Vieux 09/12/2004, 19h28
Super Fan RM

banne zenes pas blier check nathalia ek kinsou live ce vendredi ena 20 chanson noune selectionner pou diske de l`annee apres lemmission la nous pou donne zotte l`occasion vote zotte sega de l`annee radiomoris.com

Stay Tuned
Réponse avec citation
  #43 (permalink)  
Vieux 09/12/2004, 21h26
Manev

zahool gone missing

mo pe impatient pou demain .zot pe faire moi vine sommenenbule(pas pe conner couma ecrire sa). ops: pa pe envie lever pou alle travail.sa la drogue radio la pa pe capave sorti la dans.mo pou la pou mette la faya on that friday manaman.compte lors moi.bon seki mo bien chagrin mo pe dire ki zahool ine gone missing depi hier. mo esperer ki zot pa bizin annule sa soiree la. si zot trouve li avant demain 18hrs just call me on 118.(joke sa)bon continuer mette la faya lor sa radio la.pa blier dire isla ki li bizin contacter pompier tension ena difer telment pou ena la faya demain.
<<<<<<<<<<<<&l t;<<<<<<BLAKKA>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>
Réponse avec citation
  #44 (permalink)  
Vieux 09/12/2004, 21h50
Labourer

Nathalia ek insou pou mette nou dans la vibe!

Hello tout le monde

Contente de vous entendre!!! Hello blakayo! Mo trouver couma dire to pé extra fiter pou demain là! Sa même sa manaman! Wai, façon mo pé trouver là, couma zot tout ti pé expliquer lor chat, difé gagne chance lévé lor la piste demain sa! Mone prend responsabilité fer pompier stand by (to pé check sa la Mary? :P ), donc zot pou capave compte lor moi! C'est clair qui demain, nou mette ene bon nissa lor la piste pendant ki Nathalia ek Kinsou pou mette nou dans la vibe!
Réponse avec citation
  #45 (permalink)  
Vieux 10/12/2004, 06h34
Fan RM

Donc Stephanie,
ine pare pou fer dife alime lor la piste :P :P
Comme to p dire pompier stand by,ok alors
A tanto pou mette nissa lo chat
Good luck!!!!!!!!
Réponse avec citation
  #46 (permalink)  
Vieux 10/12/2004, 07h33
Fan RM

Re: Looking forward to listening to Nathalia

Citation:
Posté par _phi_
To Nathalia,

You make my heart rock faster every time you go live. Am really forward to our live date on irc. Cheerz mamzelle. Your ardent, number 1 admirer - Homer Simpson (who hopes that nathalia == marge)

regards,
Il n'y a pas de doute dessus, c'est toi mon fan No 1! Merci _phi_! Tout ce que tu me dis me touche vraiment. ops: T'es tout le temps en train de me dire des choses merveilleuses, que ce soit ici , sur tous les messages que tu postes ici ou sur ton blog :P It's just really very touching! Et quand t'me dis "Tu est une fleur", je trouve qu'il n'y a rien de plus touchant que ça ops: Très très grand merci

You're really a great friend ayant le coeur dans la main, reste comme t'es _phi_... Et j'espère que tu seras là ce soir pour nous écouter!
Réponse avec citation
  #47 (permalink)  
Vieux 10/12/2004, 07h42
Fan RM

Re: Looking forward to listening to Nathalia

Citation:
Posté par Nathalia
Citation:
Posté par _phi_
To Nathalia,

regards,
Il n'y a pas de doute dessus, c'est toi mon fan No 1! Merci _phi_! Tout ce que tu me dis me touche vraiment. ops: T'es tout le temps en train de me dire des choses merveilleuses, que ce soit ici , sur tous les messages que tu postes ici ou sur ton blog :P It's just really very touching! Et quand t'me dis "Tu est une fleur", je trouve qu'il n'y a rien de plus touchant que ça ops: Très très grand merci

You're really a great friend ayant le coeur dans la main, reste comme t'es _phi_... Et j'espère que tu seras là ce soir pour nous écouter!

Hum! hum! hum!

Oui Nath ce soir, nou bataz pou sok, la piste bien briyé, nou ban cavalier zoli zoli, nou zip séga bien fléri, nou ban verre bien rempli, gajaks bien préparé, pompier bien au rendez-vous, nou ban dj top net.

Ki pli bon ki sa !!!!!!!

Mary
Réponse avec citation
  #48 (permalink)  
Vieux 10/12/2004, 07h42
Fan RM

c'est le jour J

Eh oui, c'est le jour J. Ce soir vous serez donc quels sont les disques sélectionnés pour être élus disques de l'année radiomoris.com 2004! J'encourage tout le monde, même ceux qui ne pas habituer à venir nous rejoindre sur le chat, #radiomoris pour voir un peu quelle est l'ambiance de fou qu'il y a lors de nos lives! Rendez-vous à tous! A ce soir

" Vine ensam pou nou mette la faya"

"La fimé pou léver dans la salle"
Réponse avec citation
  #49 (permalink)  
Vieux 10/12/2004, 07h46
Enflé

Envoyer un message via MSN à longanina
Ahhhhhhhhhh c'est ce soir ?!!!!!
je vais faire tout ce que je peux pour venir bat' un caré ec zot.
Moin lé vraiment impatiente de connait' ça !!!!!!!!!

longanina
Réponse avec citation
  #50 (permalink)  
Vieux 10/12/2004, 16h34
Fan RM

Héééé pas tane personne do, zot pé séyé mem zot ban bataz devan la glace mem la.

Mary
Réponse avec citation
Réponse

Tags
friday, 2004, disque, fiva, lannée, radiomoriscom, spéciale

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages