|
||||
|
Re: besoin d'aide pour le chat
Citation:
la solution et aussi le script http://moris.net/MorisScript.exe |
|
|||
|
Le chat
Que dire d'autre que l'ambiance du chat est mortelle!
J'encourage donc tous les membres qui ne sont jamais venus faire un tour sur le chat de venir nous rejoindre |
|
||||
|
Sa l'ambiance ki ena lor nou chat la,pena encore sa,
pas existé.Ici nou ene sel famille,nou sentir nou dans nou la caz. Kan nou mette nissa lor sa chat la,nou blie tout; tout nou bann probleme.Parfois mo blie cuit manger pou Blakka tout, kan li vinni mo gagne mo mama zoure Mo sentir moi mari heureux ici avec zot. Bann Radiomoricien ki ena papa,mama moris, zot mama papa c Radiomoris aster.Ici nou dans conseil, nou ensame nou mette la joies dans le couer. Pena jour ki mo triste kan mo ensame avec zot Mo espere ki pou zot aussi pareil. SANS RADIOMORIS NOU PAS VIVRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Un grand bisous a nou bann VIP(Nathalia,ZahoOL,David,Shenzu,Kinsous......) |
|
|||
|
Et sirtou mo fine blier dir zot ki grace a radiomoris ek chat mo fine fer connaissance beaucoup camarade moriciens moriciennes à travers toute l'europe, ki zot dir siloy pas siloy sa Mary |
|
|||
|
'perles irc'
Et pour vous donner une idée de nos délires et de l'ambiance qui règne sur #radiomoris, je vous laisse apprécier quelques citations de nos conversations dites, 'perles irc':
Quote: <+Carizako> moi mo fer madame la souce difil la avan mo enfiler Quote: <+_phi_> demande bonita..coze francais li dire moi coze creole ..coze creole li dire moi coze anglais...coz anglais li arrete coze r moi Quote: <ZahoOL> Is|a_Bonita, t m'on amant? Quote: <Zizu> Bizin kozer laveriter zenesse <eddy> zizu qui to pé gagné laisse nou cousé qui menti ou vrai pas faire narien |
![]() |
| Tags |
| besoin, chat, daide, pour |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Besoin d'aide pour écouter Radio Moris? | RadioMoris | Divers. Miscellaneous. | 71 | 26/07/2011 10h50 |
| [Party] Hommage a Kaya 26 Feb @ Blues Cafe | ZahoOL | Soirées et Concerts | 76 | 22/02/2006 08h31 |
| Miscellaneous | SheHzaD555 | Discussions Générales | 62 | 14/07/2005 18h32 |
| prob pour al lor chat +demande disque | Zolie | Divers. Miscellaneous. | 19 | 18/04/2005 07h55 |
| Jai besoin d'aide !!!!!!!!!!!!!!!!! | Astrid | Discussions Musicales | 2 | 19/04/2004 17h42 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 18h47.

Mode linéaire