Eski ca concerne toi ki traverser dans to tizil? - Page 4 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > RadioMoris.Com > Annonces RM

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #31 (permalink)  
Vieux 24/10/2007, 21h02
Manev

manier, mo d'accodr avec toi, parcequimoti,marie avec un reunonnais, et so famille dire mo qui mo vine manger sotte dipain, offense , et ça faire 13 mo en france camarade ici pas couma nous ti île, mo pense bientôt retour
achete un ti la case là-bas pour profité de la famille, bisous
Réponse avec citation
Google
  #32 (permalink)  
Vieux 28/10/2007, 06h36
Foreman

Thumbs up Statut Etranger ou Zilois

Salut à tous , ban kamarad ek compatriotes de RadioMoris moi aussi couma zot mo bizin dire couma presque zot tous mo MamaLaterre manque moi terriblement. Surtout qui nous dans transition d'automme aktiuellement alors leciel gris fer frais, froid, humide ek sombre... Quand nous dans de tels saisons nous senti nous inpé triste, inpé dans sombre, nous moral inpé down .... Mo pensé qui pour ceux qui fine nés lors le sol mauricien ek qui fine passe zot l'enfans ek l'adolescence dans Tizile nous mémoire visuel ek biologique remind nous tous pendant de tels moment qui nous l'origine li sous les tropiques, sous le soleil, la lumière, le sourire, le rire, les senteurs, carreaux cannes , carreaux dithé, la flore fleuri, les bruits des vagues, le roulis, les chants des oiseaux, martins condé serein du cap etc. Ala kifer nous capav dire haut et fort ki nous ban zenfants Maurice ek ki nous l'esprit et lécorps liés à sa Tizile là qui nous disang réagir l'appel de nos origines de temps en temps. Dans nous latête quikchose remind nous qui mem si nous aina aine lotte papier d'identité ou nationalité adopté, nous léker ek nous l'esprit pou toujours liés à nous laterre Moris.
Mo fine lire plus bas qui certains fine koze lors naturalisation ...
Voilà mo témoignage lors là !!!
En 15 ans qui mo vivre ici chaque fois qui mo fine bizin voyager ek traverse frontières souvent des fois quand mo fine présente mo passport mauricien ça fine cause stress pou plus d'uns. Mo épouse tracasser kand mo traverse forntières parcequi à chaque fois tout mo ban documents controler des fois deux trois fois par les douaniers les services d'immigration par la police lors comptoir l'aéroports etc. A chaque fois mo perdi presque 1/2 heure lors controle ek mo épouse fine dire moi qui ça na pas kapav continié ainsi. Alors mo fine bizin pense à prend aine carte d'identité européenne. Mo fine alors contacter l'ambassade mauricienne à Bxl. et la mo fine gagne l'assurance qui mo na pas pou perdi mo nationalité mauricienne qui mo fier ek très fier . Alors seulement mo fine fer demande de naturalisation mais ici ça a été assez facile car dans nous mairie / commune ban employés là ti très cool avce moi ek nous fine sympatisé ek tout fine korek dans +/- 3 mois. Aster quand mo traverse ban check points aéroports mo présente ziss mo Carte d'identité européenne ek ban la fer moi signe continié avancer pas guette plis ki ça. Alors mo bizin avouer qui avant mo ti penser qui mo apé trahir mo l'origines ek mo Laterre si mo demande aine nationalité européenne. Mais mo capav assure zot ki ça na pas fine change ditout mo disang Mauricien mo sentiments li toujours pareil. Malgré qui mo gagne accès plus facilement certains places ek choses kan mo présente aster mo Id européen. Dans mo léker mo disang ek mo latête mo toujours Mauricien narnien na pas pou kapav change ça. Seki mo fine fer la c'est zis aine boute papier pou que les choses deviennent plus pratique et facile administrativement ici voilà... Mo na pas fine renonce à ma Nationalité Mauricienne à aucun moment. Mo fier mo Tizile mo fier mo Origines Mo fier mo couleur ek mo laterre. Mo pays manque moi autant qui mo la famille parceque c'est labas qui mo apartenir. Si aine zour lamort prend moi ici mo fine dire mo épouse faire mo lécorps incinéré... Mais si mo gagne ça chance mourir lors mo Laterre Maurice alors li ava fer moi enterrer pou ki mo kapav retourne à mo Laterre ...
Réponse avec citation
  #33 (permalink)  
Vieux 28/10/2007, 07h29
Super Fan RM

Citation:
Posté par NetRunner Voir le message
Salut à tous , ban kamarad ek compatriotes de RadioMoris moi aussi couma zot mo bizin dire couma presque zot tous mo MamaLaterre manque moi terriblement. Surtout qui nous dans transition d'automme aktiuellement alors leciel gris fer frais, froid, humide ek sombre... Quand nous dans de tels saisons nous senti nous inpé triste, inpé dans sombre, nous moral inpé down .... Mo pensé qui pour ceux qui fine nés lors le sol mauricien ek qui fine passe zot l'enfans ek l'adolescence dans Tizile nous mémoire visuel ek biologique remind nous tous pendant de tels moment qui nous l'origine li sous les tropiques, sous le soleil, la lumière, le sourire, le rire, les senteurs, carreaux cannes , carreaux dithé, la flore fleuri, les bruits des vagues, le roulis, les chants des oiseaux, martins condé serein du cap etc. Ala kifer nous capav dire haut et fort ki nous ban zenfants Maurice ek ki nous l'esprit et lécorps liés à sa Tizile là qui nous disang réagir l'appel de nos origines de temps en temps. Dans nous latête quikchose remind nous qui mem si nous aina aine lotte papier d'identité ou nationalité adopté, nous léker ek nous l'esprit pou toujours liés à nous laterre Moris.
Salut NetRunner ça fait tjrs plaisir de lire to bann poste,to finn bien resume c ki nou zenfants Maurice nés et grandi lors sol mauricien résenti quand nou loin de nou fami et nou tizile et merci pou to témoinage lors naturalisation.
Réponse avec citation
  #34 (permalink)  
Vieux 29/10/2007, 09h26
Fan RM

Je ne crois pas que le fait de s'expatrier et que le mariage ou la naturalisation puissent faire oublier vos origines.Si cela était le cas,cela serait une perte de soi même car un bout de papier ne change pas votre personnalité.Ceci n'est que mon propre point de vue ,peut-être que certains de vous voient la situation autrement.
Réponse avec citation
  #35 (permalink)  
Vieux 03/11/2007, 13h48
Supervisor

Yea its truuuuuuue!Enfin mon né ici la France mais bon...Tout le temp mo tan mo papa koz mem kozé n à force réflexion mo pense pareil...kan to éna sa dan to du sang to pa kpv renié...li cumsa zats all!
Réponse avec citation
  #36 (permalink)  
Vieux 04/11/2007, 13h21
Supervisor

Citation:
Posté par fergeo Voir le message
Je ne crois pas que le fait de s'expatrier et que le mariage ou la naturalisation puissent faire oublier vos origines.Si cela était le cas,cela serait une perte de soi même car un bout de papier ne change pas votre personnalité.Ceci n'est que mon propre point de vue ,peut-être que certains de vous voient la situation autrement.
Je suis tout à fait d'accord, quand t'as ça dans le sang, c'est pas un "bout de papier" qui changera tout ! Tu peux ignorer tes origines, mais dans le fond tu les auras toujours. T'es condamné (ou d'ailleurs y en a qui considèrent ça comme une fierté plus qu'une condamnation ! ) à faire avec jusqu'à la dernière des dernières générations !
Réponse avec citation
  #37 (permalink)  
Vieux 02/12/2007, 03h58
Enflé

Radiomoris pa fine faire juste pou segas ou paroles des chansons.....Rocco

RM ine declarer depi longtemp qui li ene 'fun' site - sega ek ene
ti pey sex dans so ban reclame lors so page d'accueil. Non? Alors li
pou reste pour toujour simplement ene radio internet comma les zotte
radios - sauter pillai en place! Dans qui direction li pou progresser?
Est-ce qui RM capav survire sans radio ek sega?

So banne forum ousi traite banne sujet 'fun', pas vraiement serieux.
Mauritiens ena ene frayeur pou exprime zotte, sepecialment en ce
moment quand pe ena pression lors liberte la presse dans Maurice.
Mo trouve ban journaliste et la gazette mauriciens ena plis courage
qui ban membres forum mauricien lors internet! Et ban journaliste
la pena opportunitay casiette deriere ene pseudonym! Zotte vraiment
mette zotte licou lor billot.

Si ene jour ena enn dictature comma Birmanie dans Maurice, mo croire
qui la plus part ban mauriciens lor internet pas pou leve la voix.
Zotte pou per. Nou pou asizez, ecoute sega et laisse pays couler. Mo
croire qui RM represente sa mentaliter la.....'fun', c'est tou sans
vrai affection pou nous tizil.

RM ena 10,000 membres? Lor page d'acceuil nombre membre a pe prey
8,841!Peut etre ena ene raison pou sa difference la. Mo pas connai.
Réponse avec citation
  #38 (permalink)  
Vieux 02/12/2007, 08h17
Super Fan RM

Citation:
Posté par Noodle Voir le message
Radiomoris pa fine faire juste pou segas ou paroles des chansons.....Rocco

Mo
croire qui RM represente sa mentaliter la.....'fun', c'est tou sans
vrai affection pou nous tizil.

RM ena 10,000 membres? Lor page d'acceuil nombre membre a pe prey
8,841!Peut etre ena ene raison pou sa difference la. Mo pas connai.
Bienvenue sur RadioMoris Noodle,merci de ton témoinage et to liberté d'expression pas tous dimoune ki casiete derriére pseudo ici et pas tous dimoune ki la ziste pou écoute séga,to a ta premiére post lor forum ça veut dire ki avant to ti la ziste pou "fun" parce ki to ena ler cone RM bien pou so "fun"si to trouver ki nou pas amene vraie affection pou nous tizil dire nou coma to fer twa pou amene ça l'affection la pou nou tizil !!!
Réponse avec citation
  #39 (permalink)  
Vieux 02/12/2007, 08h21
Manev

je ne suis pas mauricienne mais francaise toutefois je peux vous dire que dans mon coeur, je suis mauricienne, je ne sais pas pourquoi mais c'est ainsi, j'écoute tous les jours le journal télévisé et lis tous les journaux quotidiens pour savoir ce qui se passe dans ce pays dont je suis tombée follement amoureuse en 99 et ou je compte beaucoup d'amis, j'ai d'ailleurs l'impression d'y avoir vécu peut être dans une autre vie, car lorsque j'arrive la bas à chaque fois, je ressens l'impression que enfin je rentre à la maison, hélas que de fléaux dans cette ile que j'adore : la prostitution, la drogue, le sida, les agressions, cela me rend tres triste pourtant tant de gens admirables luttent contre ces fleaux et auxquels je rends ici hommage, je pense en particulier à l'ong pils que je frequente regulièrement
Réponse avec citation
  #40 (permalink)  
Vieux 03/12/2007, 10h00
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Citation:
Posté par monica__95 Voir le message
Bienvenue sur RadioMoris Noodle,merci de ton témoinage et to liberté d'expression pas tous dimoune ki casiete derriére pseudo ici et pas tous dimoune ki la ziste pou écoute séga,to a ta premiére post lor forum ça veut dire ki avant to ti la ziste pou "fun" parce ki to ena ler cone RM bien pou so "fun"si to trouver ki nou pas amene vraie affection pou nous tizil dire nou coma to fer twa pou amene ça l'affection la pou nou tizil !!!
Même refexion que toi Momo , bienvenue Noodle razoute ce qui to pensé lors forum
Réponse avec citation
Réponse

Tags
concerne, dans, eski, tizil, toi, traverser

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages