Happy Birthday Radiomoris - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > RadioMoris.Com > Annonces RM

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 19/08/2006, 20h17
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Joyeux Anniversaire a Radiomoris, 3 ans de cela, to naissance fine reuni des miliers de morisiens a traver le globe. To fine facilite nou pou faire nous decouvert nou banne ilois dans 4 coins du monde, plusieurs amities fine former par to intermediere et beaucoup rencontres fine materialiser par to presence lor internet.

Parfois mo demanne moi, ki nou ti pe faire avant to apparition? to radio 24/24 donne nou ene sensation ki nou encore dans moris, to forum permette nou pou exprime nou pensee, ki li positive ou contradictoir, to chat room coma ene base de rencontre avec des dialogues a gogo.

To banne moderateurs inspire ene lacole terrible parmi banne membres et sans oublier to banne DJs ki faire nou bouger devant nou lecrans.

Sel reproche ki mo ena pou toi, C ki to na pa offert okene terapie pou nou addiction de RM.

Bonne continuation RMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.

Rocco
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 19/08/2006, 23h42
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Citation:
Posté par Rocco
Joyeux Anniversaire a Radiomoris, 3 ans de cela, to naissance fine reuni des miliers de morisiens a traver le globe. To fine facilite nou pou faire nous decouvert nou banne ilois dans 4 coins du monde, plusieurs amities fine former par to intermediere et beaucoup rencontres fine materialiser par to presence lor internet.

Parfois mo demanne moi, ki nou ti pe faire avant to apparition? to radio 24/24 donne nou ene sensation ki nou encore dans moris, to forum permette nou pou exprime nou pensee, ki li positive ou contradictoir, to chat room coma ene base de rencontre avec des dialogues a gogo.

To banne moderateurs inspire ene lacole terrible parmi banne membres et sans oublier to banne DJs ki faire nou bouger devant nou lecrans.

Sel reproche ki mo ena pou toi, C ki to na pa offert okene terapie pou nou addiction de RM.

Bonne continuation RMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.

Rocco
Rocco to fine dire ce qui mo ti envie dire
RM to ena ene defi pour faire :vine meilleur ki to été car to pas besoin contente to position mais to bizin toujours ameliorer reste en pole position car c'est la vie azordi.
Happy Birthday RM
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 20/08/2006, 00h55
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
Citation:
Posté par Dev
Rocco to fine dire ce qui mo ti envie dire
RM to ena ene defi pour faire :vine meilleur ki to été car to pas besoin contente to position mais to bizin toujours ameliorer reste en pole position car c'est la vie azordi.
Happy Birthday RM
dev....pran contact r moi coco...et moi personne pas couhaite moi bon anni..mo ti la depi coumanceman do..et ene bout gato mo pa gagne
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 20/08/2006, 07h33
oly oly est déconnecté
Enflé

Thumbs up birdy

Happy love Radio Moriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissss
la mizik c'est un médicament pour le monde entier
fly fly fly always home...
Réponse avec citation
  #15 (permalink)  
Vieux 20/08/2006, 09h02
mtv mtv est déconnecté
Foreman

Thumbs up

Citation:
Posté par zanana
Salut! c moi ca fé lontemp mo pane trouve zot paski mo éna ene virus den mo ordinateur ! Bonne anniversaire RADIOMORIS mo radio préféréééééééééééééééééééééééééééé!!!! Mo fer zot tou ène gros bisoux ;mo pé rapel l'année dernière ken nou ti fete sa a paris et j'esper ki nou pou remette ca ca l'anée la!Bye bizzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!
Moi ossi mo souhaite 1 Joyé Annif pour les 3 ans de RM.Ca fé déja 1 an ki ti féte la 2éme annif de RM.Ti fére connaissance boku membres RM ,mé wi fi mo pa ti ressi fére to connaissance ca zour la.C dommage pas fine éna féte sa l'année la.Merci pou tou banne dj ki ti fére live,p atane la rentrée pou live avec patience ou impatience ,resources bien tou banne lékip de RM ,profites bien zot vacances,pou la rentrée zot k-pav fére nou vibrer et met 1 full faya.
Gros bisous à tous banne membres RM ossi.
Réponse avec citation
  #16 (permalink)  
Vieux 20/08/2006, 09h31
Super Fan RM

Citation:
Posté par mtv
Moi ossi mo souhaite 1 Joyé Annif pour les 3 ans de RM.Ca fé déja 1 an ki ti féte la 2éme annif de RM.Ti fére connaissance boku membres RM ,mé wi fi mo pa ti ressi fére to connaissance ca zour la.C dommage pas fine éna féte sa l'année la.Merci pou tou banne dj ki ti fére live,p atane la rentrée pou live avec patience ou impatience ,resources bien tou banne lékip de RM ,profites bien zot vacances,pou la rentrée zot k-pav fére nou vibrer et met 1 full faya.
Gros bisous à tous banne membres RM ossi.
Oui 1 an déjà c t enn sacré soirée sa finn permet nou zoine bcp radiomorisien c t la premiére fois mo rencontre fifidouuuuuu,oritrsec,zanana,mtv,marjo,migel,Rovy, zotsa,Tina,et le lendemain vanessa gater doux,kinsou,priscilla et depuis finn ena bcp rencontre et des liens d'amitié ki finn créer et tous ça grace a Radiomoris.mo espéré ki pou ena plein d'autres soirée et rencontre et plus de live a la rentré et ki nou kontinié promovoir RM a travers tous banne rencontre,live et soirée et pourquoi pas en RM FM pou fer profite bann ki perna internet.
Je suis fiére d'être une radiomoricienne.
Réponse avec citation
  #17 (permalink)  
Vieux 20/08/2006, 09h31
Fan RM

bonne annif nou radio é RESPECT tou ban ki fine fer nou trouve nou sourire mari souvant(ZAHOOL,NATHALIA,MRJ,SHEZU,ELVIS)é tou ban lezot mam!
Réponse avec citation
  #18 (permalink)  
Vieux 20/08/2006, 18h48
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Citation:
Posté par Dev
RM vine meilleur ki to été car to pas besoin contente to position mais to bizin toujours ameliorer reste en pole position car c'est la vie azordi.
Dev, par hazard, to pa fine fouille mo banne ti livres par la, non? ca C ene mari croyance ca.

Rocco
Réponse avec citation
  #19 (permalink)  
Vieux 20/08/2006, 18h54
Fan RM

moi mo rappel 1er fois mo vine lor RM c'était en Juin 2004, mo ti conne Za en 1er
li ti bien fer moi riyer, li dire moi ki li bosse dans ene l'hotel dithé
couma moris cotte mountaza là, et li essuye essuye la table là bas ek li fer dithé tte la journée
ziska zordi mo mazine sa lépok là mo encore gg riyé
to rappel sa lépok là Za...
Réponse avec citation
  #20 (permalink)  
Vieux 20/08/2006, 19h34
Couper Cannes

Joyeux Anniversaire à Radio Moris.com et un grand merci à toute l'equipe.

Bravo!
Réponse avec citation
Réponse

Tags
birthday, happy, radiomoris

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages