MISS OCEAN INDIEN 2005 (FRANCE) - Page 7 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > RadioMoris.Com > Annonces RM

Discussion fermée

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #61 (permalink)  
Vieux 19/05/2005, 19h42
Fan RM

Sinon comment expliquez-vous qu'on arrive à distinguer un italien d'un français ou d'un autre européen
Non pa ditu Mlle Kayole,sa boule la mo pa kapow dizérer sa,éna dimun diman mwa si mo sorti sid ditalie,ena diman mwa si mo sorti korsika,ena dimun diman mwa si mo sorti algerie et en some zot pa krwar ki mo sorti lafrik dan pays tizil.
Sa osi pareil kuma bane nom ki to pé cité la dan to lartik,200 ans de cela lerope ine gayne sa mixaz les otes race la ki sorti la pologne ,la chec,et les otes pays ,li pa facile pou dire ki li 1 alleman,car kan to get so figire li paret kuma 1 francais , ubyen 1 tirk,ubyen polonais,ubyen 1 osiz,ubyen 1 kiwiz,enfin pou mwa li pa facile kuma to dir la Mlle Kayole
Enfin mo pa konner si to klaire,si to nwar,si to résemblé kuma 1 morisyene,u byen kuma 1 etre imain ki sorti dan sa tizil la.

kitfwa osi to népli morisyenne akoz sa meme ki tone perdi trace bane etre imain ki sorti dan tizil non Mlle Kayol,peut etre n'est pa.L.N.
Google
  #62 (permalink)  
Vieux 20/05/2005, 17h54
Manev

Je comprends bien que les français ou autres européens ne devinent pas d'où tu viens, mais je parle en tant que mauricien, on peut reconnaître un mauricien et ce que je disais: "un français est distingable d'un espagnol", c'est pareil, je pense qu'entre français, les gens se reconnaissent, entre espgnols aussi etc

Evidemment, combien de fois on m'a demandé mon origine sans pouvoir la deviner ! Mais je disais bien entre mauriciens, on se reconnaît (d'ailleurs je comprends pas pourquoi je dois le préciser, cela me paraît évident)

Enfin bref, tu peux ne pas être de mon avis, c'est pas grave, mais j'ai bien dit que mis à part le fait que, SELON MOI, deux des trois gagnantes avaient peu l'air de mauriciennes, JE pense que d'autres miss étaient mieux, et pas la peine d'argumenter car c'est juste MA façon de penser

Après, chacun ses opinions...
  #63 (permalink)  
Vieux 20/05/2005, 18h02
Manev

Envoyer un message via MSN à AlienMind
Quoi ???

Heiiiiin coume sa la ?????
Zis malbar la ki ti moricienne alors???
2 lezot la ki ti eter b ?
Tu c, rembal t connerie ! C peut-etre ta maniere de pensé etc , mais tu penses MAL et puis c tout !
C pas juste 1 kestion ke ce soi ton poin de vu, mais si c aussi marginale que cela pas la peine de le partager avec tout le monde !
  #64 (permalink)  
Vieux 20/05/2005, 18h30
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
Bon AlienMind et Kajol On n'arrete la . Sinois Malbar Lascar Creole tout morisien sa.. 2005 encore pense sa kaliter la? ... Mauritianism

Ene Sel le Pep Ene Sel Nation.
  #65 (permalink)  
Vieux 20/05/2005, 18h50
Fan RM

Bon mwa mo enn ti Rodriguais... Monn né et grandi dan Rodrigues... apré monn alle lékol segondair dan Moris... apré sa monn vinn viv dan UK ziska lèr...

Si 10 dimunn inn demande mwa ki nasyon mo été, 9 ladan ti pensé mo sorte dan bann pays West Indies pré kot lamérik labas... et mo pé compte morisyen tou parmi ladan...

Sinon enn morisyen pou rekonett enn lott morisyen lor accent ek manière cozé...

Mais kan mo dan Moris dimunn pa conné si mo enn rodriguais... Tandis kan mo dan Rodrigues dimunn nek éna pou guett mo figure pou dire mwa dan ki fami mo sorti ou meme ki sanla mo mama papa et lor ki sektèr mo bann fami habité labas...

En Octob 2003 mo ti alle faire enn létour Moris... mo pé viré dan Port-Louis, mo arette enn boug pou prend enn renseignement en kréol... Boug là bataz local nett... Li dire mwa: "I'm so sorry, I cannot understand or speak mauritian..." Lèr mo faire léventaire boug là enn Sri Lanké...

Enfin, astèr si pou al compare enn continent kuma lérop ek enn ti pey kuma Moris ben mo trouve sa pa lozik di tou... Si envi compare enn continent, compare li ek enn lott continent...

Et bien sure capav faire la diférans entt enn français ek enn italien ou enn espanyol ou enn allemand... mais mo pa trouvé ki sa éna à faire en comparézon à lil Moris...

Apré tou lil Moris li enn pey multiracial kot dé pli zan pli tou bann etnik ek kiltir pé mélanzé kuma enn potpouri... donc si zordi enn dimunn pa résemblé enn morisien dan façon ki nou nou pensé enn morisien sipozé résemblé sa pa vé dire ki dimunn là pa morisien...

Et mo précizé... Mo pa pé tire l'ail narnier la hein...

#66 (permalink)  
Vieux 20/05/2005, 22h31
DeeJay

Post la pe vine Vilain.
Mo remercier tout dimoune ine met zot mot de remerciement et encouragement.

Bonne Courage a Mamzelle Deborah ki pour represente nous tizil pour le titre de MISS OCEAN INDIEN 2005 (FRANCE) en juin prochain.

Cuma gagne photo d'organisateur soiree nu pou affiche li lor site.
  #67 (permalink)  
Vieux 24/05/2005, 10h14
DeeJay

Photos http://radiomoris.com/rm/viewtopic.php?t=2452
Discussion fermée

Tags
2005, france, indien, miss, ocean

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages