MISS OCEAN INDIEN 2005 (FRANCE) - Page 4 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > RadioMoris.Com > Annonces RM

Discussion fermée

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #31 (permalink)  
Vieux 14/05/2005, 20h48
Jaz Jaz est déconnecté
Foreman

Citation:
Posté par danny
Pena zes MTV ena toute afé réson Sa trwa 35 la morisienne sa guété trouvé sa papa,et zoli ti mazelles en plus.Kajol,si mo ti encore ene zenes mo pas ti pou encoler si mo copine ti pou ressemblé a sa trois visages quelconques coma to dire la
Danny Coco...pa gg tracas twa..meme si to copine pa ressembler sa bane mamzel la to pane perdi naryen croir mwa....nimporte ki fam si envie paret pli zoli ki sa 3 mamzeel la.capave fer sa....parski bane mamzell la fransement pa extraextraextraordinaire

met make-up fer cv tousala........ek fer 1 tiper zesse li marser sa
Google
  #32 (permalink)  
Vieux 14/05/2005, 21h01
Fan RM

Citation:
Posté par Jaz
Citation:
Posté par danny
Pena zes MTV ena toute afé réson Sa trwa 35 la morisienne sa guété trouvé sa papa,et zoli ti mazelles en plus.Kajol,si mo ti encore ene zenes mo pas ti pou encoler si mo copine ti pou ressemblé a sa trois visages quelconques coma to dire la
Danny Coco...pa gg tracas twa..meme si to copine pa ressembler sa bane mamzel la to pane dir naryen croir mwa....nimporte ki fam si envie paret pli zoli ki sa 3 mamzeel la.capave fer sa....

met make-up fer cv tousala........ek fer 1 tiper zesse li marser sa
Jaz, li pé declare ine gagne sommeil a coté mwa la.Mo croire mo reveille li pou fer li koné ki manier li kapave gagne look"miss" .Demain zot pran nouvel kiler mo lenterman
  #33 (permalink)  
Vieux 14/05/2005, 22h33
Manev

MTV les mauriciennes ne ressemblent pas à des antillaises qui ne ressemblent pas à des françaises etc

Les mauriciennes comme chaque personne de chaque pays à des traits plus ou moins spécifiques

Et la miss ressemble plus à une antillaise, qu'à une mauricienne, ce qui, selon moi, est une mauvaise raison de la choisir pour représenter notre île

Regarder des photos et voir en vrai, ce n'est pas les même chose du tout !
  #34 (permalink)  
Vieux 14/05/2005, 22h37
Manev

De plus, MTV, des visages "quelconques" ne n'est pas déplacé, c'est juste une manière de dire que des filles leur ressemblant, j'en vois tous les jours dans les rues, je voulais dire qu'elles n'ont rien de plus que les autres

Beaucoup de personnes ont été déçues ce soir-là, mais c'était surtout les gens qui étaient au fond de la salle et qui n'ont donc pas pu s'exprimer !
  #35 (permalink)  
Vieux 14/05/2005, 23h01
Manev

Envoyer un message via MSN à AlienMind
EN TOUS CAS POUR METTRE TOU LE MONDE DACCORD FO JUSTE DIRE KE C 3 FILLES SONT LES MISS d'ICI. A PARIS !
Rien a avoir avec les Miss du bled ! La bas elles sont grave mieux !
Donc voila, si vous voulez THE BEST MISS MAURITIUS fo aller o bled !!!!!!!!!

#36 (permalink)  
Vieux 14/05/2005, 23h31
Jaz Jaz est déconnecté
Foreman

[quote="dannyJaz, li pé declare ine gagne sommeil a coté mwa la.Mo croire mo reveille li pou fer li koné ki manier li kapave gagne look"miss" .Demain zot pran nouvel kiler mo lenterman [/quote]
Pa per twa .... prend couraz,,,,mo sire ti copine pli inetressant ki sa Miss Ocean Indien la
  #37 (permalink)  
Vieux 15/05/2005, 13h34
Fan RM

Demain zot pran nouvel kiler mo lenterman

Danny pa blyer mwa ,dire to nam avoye mwa so kol minuit.

Get sa mam Kayol,antille pa antille,nou tou ine gayne sa disan ek sa kiltire mixed la dan nou lékor,lor foto zot kapow pa zolie kuma twa mais kan to get zot en natir pire ,lerla meme to trouve zot vrai boté mam.
Mwa mo kapow dire ki mo ti poussin ki o milié pou kalifié et li pou leve loner nou tizil.L.N.
  #38 (permalink)  
Vieux 15/05/2005, 13h54
Manev

Tout ce que je voulais dire, c'est qu'ils auraient pu choisir des filles mieux qui auraient vraiment pu représenter l'île maurice (des filles qui participaient à l'élection)

Si je voyais ces filles-là qui ont été choisies dans la rue, je risque pas de me retourner sur mon passage, elles risquent plus de passer inaperçu !

Pour moi une fille devrait être cultivée, élégante, belle (vraiment !), et doit vraiment REPRESENTER son pays d'origine ! Il y en avait parmi les participantes qui étaient plus aptes à le faire !
Ce ne sont pas du tout les 3 "meilleures" qui été choisies !

C'est pour ça que je pense que le jury a mal jugé les participantes
  #39 (permalink)  
Vieux 15/05/2005, 14h06
Fan RM

Pour moi une fille devrait être cultivéeKayol nou pa kapow konpar nou bane ti poussin r bane poule éropéin,zot pérna osi sa sponsor la pou ki zot kapow kiltivé kuma to pé envie dire.

et doit vraiment REPRESENTER son pays d'origine
dire mwa Kayol ki kapow pli origine ki sa 3 la, rentre dan tizil pran sa 3 la le matin et get zot figire ek pran 3 éropéin ki kiltivé le matin get zot figire,apré to va dir mwa ki senla ena pli zolie boté:L.N.
  #40 (permalink)  
Vieux 15/05/2005, 15h44
Fan RM

Si zotte pé coz lor la beauté physique, éna beaucoup zoli zoli tifi mauricienne dan sa le monde là... Mais astère là, pa capav alle trappe tou zoli tifi ki éna pou mette dan enn concour... Peut-etre tifi la même ou bien so fami pa pou lé li participé...

Apré tou kan ou participe dan enn concour, pa zis beauté physique ki compté mais tou sa lézott bann zafère kinn fini déza mentioné avant dan bann postes la haut là... Sa trois mamzels en photo là zott zoli dan zott façon...

En tou cas, bann pli zoli tifi mauricienne ki ekzisté zamé pou parade lor enn podium... zotte reste lacaz ou bien zotte sorti en fami mama papa frère soeur...

Mais sinon Lewis Nadal éna rézon lor séki linn dire dan so dernier messaz...

Enn kikenn ti envoye mwa enn bann photo bann filles sans makiyaz et avec makiyaz... mo pa kwar sa sanzman là ditou... Ena faire gagne peur tou... Tanto mo pou posté bann photo la ici pou tou dimunn trouvé...
Discussion fermée

Tags
2005, france, indien, miss, ocean

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages