Big Merci a tout seki ine fer Deplacement pou le 9 - Page 3 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > RadioMoris.Com > Annonces RM

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #21 (permalink)  
Vieux 16/04/2005, 18h22
Manev

Probleme la ce qui dans sega la mo pas trouve beaucoup nation couma moi lek ziste ce qui pas conne danse sega.Tout ce qui are robe sega la mo mette zotte au defi.c'est vrai kaya ti ena raison mauricien so racine pe brile
Réponse avec citation
Google
  #22 (permalink)  
Vieux 16/04/2005, 18h43
Super Fan RM

Citation:
Posté par rasmelanze
Probleme la ce qui dans sega la mo pas trouve beaucoup nation couma moi lek ziste ce qui pas conne danse sega.Tout ce qui are robe sega la mo mette zotte au defi.c'est vrai kaya ti ena raison mauricien so racine pe brile
hey man rasmelanze

pas p trop comprend ki to p rode dire par to post la

to cpv explike toi 1 ti guitte plis bien stp

merci beaucoup
Réponse avec citation
  #23 (permalink)  
Vieux 16/04/2005, 21h07
Manev

Citation:
Posté par rasmelanze
Probleme la ce qui dans sega la mo pas trouve beaucoup nation couma moi
Salut mo frere,

I must disagree with this bro, I am mixed raced, what they used to call half-caste when I was growing up and milatre en Kreole. My father is a Kreole, a black mauritian of that there is no doubt, but his blood is far from pure... this is not unusual in Mauritius or for black people anywhere within the diaspora. My fathers siblings go from the darkest black to light brown but they all share the same blood! So is the darkest one a black mauritian and the lightest one not?

You may wonder why I am telling you all of this, well there is a reason. Black mauritians like many black people whose ancestors were kidnapped from Africa range from mixed heritge to almost pure African blood. I say almost because I know many black people who you would think were of 100% african ancestory but have chinese, indian, jewish, syrian etc mixed in somewhere so it is very difficult to judge racial purity purely by looks alone.

So were there any black mauritians at concert in belgium, yes there were if your criteria for a black mauritian is someone who clearly has african ancestory, I saw Africa in all its beautiful hues and all mixtures. But if you are looking for pure African liniage you ain't getting that anywhere outside of the motherland baby.

Brother its the ancestory that we have in common that makes us the black nation, everything in between is vanity.

No matter the country of origin, hue or mixture black people within the diaspora share a common history, displacement, but also a glorious past. A history as old as time itself.

PEACE
Réponse avec citation
  #24 (permalink)  
Vieux 17/04/2005, 06h36
Fan RM

Citation:
Posté par Mc Fab
Si mo resi coné cot sa!!! Avec plaisir mo danse ene coup pou toi ma puce!!

MC Fab
Mc Fab roule meme papa,roule couma to conne roule!!!!!Dans sa soiree Belgique sa ine fer moi bien plaisir danse avec toi e Priscilla,couma dire mo trouve zot devant moi
Réponse avec citation
  #25 (permalink)  
Vieux 17/04/2005, 08h30
Fan RM

Citation:
Posté par rasmelanze
Probleme la ce qui dans sega la mo pas trouve beaucoup nation couma moi
Rasmelanze mo pou pose toi éne question, moi mo éne nation couma toi mo marier ek éne européen, donc mo tifie métisse et li éna l'amour pou danse séga, es ce qui mo bizin dire li non to pas gagne droit danse séga à cause to pas 100% nation couma moi?
Filles des Iles sé bane zenfant ki éna éne parent mauricien ki marier ek européen.
Groupe "Filles des Iles" li ouvert à toutes de 16ans à plus si je ne me trompe pas donc péna preference.

Rasmelanze sans rancune mo frer, éne sel le peuple éne sel nation uni dan l'europe
Réponse avec citation
  #26 (permalink)  
Vieux 17/04/2005, 09h53
Fan RM

Probleme la ce qui dans sega la mo pas trouve beaucoup nation couma moi lek ziste ce qui pas conne danse sega

Enfin mo pa konner si sa éna 1 lien r sa fete belgik la,mais si sa éna 1 lien r sa ,mo kapow done Rasmelange raison,parski plis ki 1 mwa bane mam lor forum kuma lor chat tiapé fer pibilicité lor robe sega,kuma Jaysee ti poz 1 kestion ki robe zot ti envie ki mo meter,la plipar réponz c t 1 ti robe sega,meme Soleil62 ti cite simiz a fler pour 1 mam lor forum,lot tiapé koz robe volan,kitfwa Rasmelanz tiapé expekté pou trouve tou sa bane moricien ek moriciene demonstrative pou montrer zot indentité r zot ti robe ek zot simiz sega,et sa pa veu dire kan li mentione sa mot beaucoup nation kuma mwa,ki nou aster nou generaliz sa negative.
Mwa mo pensé kitfwa line décu ler li trouve 1 lot monde,sa mo pensé de vue et mersi pou zot positive et kome zot negative bemerkung.L.N.
Réponse avec citation
  #27 (permalink)  
Vieux 17/04/2005, 10h12
Labourer

Citation:
Posté par rasmelanze
Mo frere moi mo ti la bas en Belgik, mone trouve sa bane ti manzel la dansé live & direct et mo capave dire toi ki to ena ene possibilité fail are zot si to met zot au defi!!!! Mo meme mone impressioné kan mone trouve zot cadensé coumsa!!! To coné moi osi mo ene nation, mais mo fier kan mo trouve ban manzel dan l'europe p dansé coumsa!!! au moins zot reconnaitre zot racine !!! Nou racine pas p blier mo frere au contraire racine la p poussé p vine ene zoli pié!!!
Réponse avec citation
  #28 (permalink)  
Vieux 17/04/2005, 16h56
Fan RM

Citation:
Posté par Lewis Nadal
Probleme la ce qui dans sega la mo pas trouve beaucoup nation couma moi lek ziste ce qui pas conne danse sega

Enfin mo pa konner si sa éna 1 lien r sa fete belgik la,mais si sa éna 1 lien r sa ,mo kapow done Rasmelange raison,parski plis ki 1 mwa bane mam lor forum kuma lor chat tiapé fer pibilicité lor robe sega,kuma Jaysee ti poz 1 kestion ki robe zot ti envie ki mo meter,la plipar réponz c t 1 ti robe sega,meme Soleil62 ti cite simiz a fler pour 1 mam lor forum,lot tiapé koz robe volan,kitfwa Rasmelanz tiapé expekté pou trouve tou sa bane moricien ek moriciene demonstrative pou montrer zot indentité r zot ti robe ek zot simiz sega,et sa pa veu dire kan li mentione sa mot beaucoup nation kuma mwa,ki nou aster nou generaliz sa negative.
Mwa mo pensé kitfwa line décu ler li trouve 1 lot monde,sa mo pensé de vue et mersi pou zot positive et kome zot negative bemerkung.L.N.
Lewis,pas bizin defan li,rasmelanzé ine ecrire melanzé apré pas tan li.Mo ti a contan ecoute so propre explication.Mo mem mo ene so called nation.Who cares ki sanla pé dance sega et koma pé dance li.Moi mo contan ki zot ine fer tam tam dan belgik et koma mone dire la derniere foi plis nou RAS MELANZÉ sega la vine pli zoli.Rasine pou brilé selman si nou passe nou letan verifié outlook.Filles des iles zot ti mari zoli et pas aret leve nou kiltir dan belgik et ailleur ENE SEL NATION.
Réponse avec citation
  #29 (permalink)  
Vieux 17/04/2005, 19h31
Super Fan RM

RadioMorisien RadioMorisienne

zottte ti cpv mette tout commentaire concernant seki rasmelanze ine dire ici
http://radiomoris.com/rm/viewtopic.p...162&highlight=

sa thread la 1 zolie ti thread mo pas envie gate li narien...

a noter ki nimporte ki sanla ki mette banne ti commentaire ici lors coter rasmelanze mo pou copy paste li lors lotte coter la

merci beaucoup
Réponse avec citation
  #30 (permalink)  
Vieux 18/04/2005, 08h52
Manev

Yo RadioMoris,

Mo dir zot merci pou tou seki zot inne fer dans soirée. Li ti top mo dir!!!!!!!Monne gegne ene ti l'occazion koz are banne Filles des Zil= zot rémercié zot pou zot l'accueil et Sabrina (leader) dir coumsa ki li regrété li pa gegne loccazion coz are zot tou ene tigit (excepté "Shezou" briefly). Mé li pé attan zot avec impatience lé 8/10. Vini do! Banne photo la mari, li dir zot ene grand merci....

Bye 4 now

Pa blié casse dans ta!
Réponse avec citation
Réponse

Tags
big, deplacement, fer, ine, merci, pou, seki, tout

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages