|
moi mo lexperience lor chat radiomoris est ki mo fier mo ine faire connaissance tout sa bane compatriotes ki dans le monde la et apres cest ene bel plaisir pou chat are zot et pou met la faya ek faire tam tam kan ena live
mo content ki mo ine ressi koner ki sa radio la exister et mo esperer ki sa pou durer parceki sans sa mo pa vivre moi tous les jours meme ene minute mo bizin vine faire ene ti letour lor sa site la, radio la allimer couma mo pose mo lipié enba ziska mo ferme mo lizié a soir sa meme ki donne moi courage sirtout loin are mo fami ki mo mari attacher grace a sa radio la zot dans mo pensé tous les jours pena minute pena seconde ki mo pas pense zot et surtout a chaque fois ki mo tane ene sega ki mo papa mari content mo faire semblant ki mo moris ensame are zot
mo fiere mo tizil et mo fiere pou bane ki fine creer sa site la et ki donne tout dimoune loccasion exprime nu meme dans nu probleme meme dans nu la peine dans nu la joie nu toujours la pou ecoute zot et pou chat are zot tout
|