Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - Eski sabres besoin etre ene zarme controller a moris?
Afficher un message
  #2 (permalink)  
Vieux 01/02/2008, 16h24
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Citation:
Posté par Rocco Voir le message
Eski sabres besoin ene zarme controller a moris?

Pendant mes vacances a moris, tous les jours mo lire dans les journeaux ou tanne par la radio ki dimoune fine attaker par sabres.
Pa fine arrive l’heure pou ki la police control kifere dimoune besoin ena sabres kande meme zote la vie kodidien na pa necessite ca zarme la?
Kifere la police na pa mette ene control lor l’inportation sabres a moris?
Juska kand dimounes pou perdi zote la vie avec ene zarme pareil?
Tous malfaiteurs servi sabres asstere pou intimide zote victimes.

Si sabres vine ene zarme controller, zote besoin ena ene numero de reference imprimer pou trace le proprietaire.
Si ene dimoune fine trouver en possession d’un sabre illegalement, li besoin purge ene minimum de 2 ans de prison.
Moi mo trouver ki dimounes besoin ena ene license pou possede ene sabre a moris, ki to penser lor la?

Rocco
Content qui to fine retourné de Moris et mo sure vacancesfine bien passé. Pour ban zarmes par exemple Sabre , l'année derniere ban dimounes ti attack moi mais mo fine gagne chance qui lezot dimoune ti finne defende moi.Frero désolé pour dire toi qui c'est pas possible ce qui to fine dire car ene dimoune moris si li besoin ene sabre li alle gette en forgeron et li fer so sabre , tous bans sabres morisiens c'est artisanal et pas pou capave trace aucun la dans.
Réponse avec citation