Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - Eski ca concerne toi ki traverser dans to tizil?
Afficher un message
  #44 (permalink)  
Vieux 05/12/2007, 13h03
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Citation:
Posté par Noodle Voir le message
Comment pou enan affection pou nou ti pays? Mina2005
ine fini dire comment!
Li ti capav aussi mentione lenvironment qui ban mauriciens comment dire
in oublier completement. Nou ban zenfants ek ti zenfants pou maudi nou ene jour!

Mina2005 ine ecrire:

>....hélas que de fléaux dans cette ile que j'adore : la prostitution, la drogue, >le sida, les agressions, cela me rend tres triste pourtant tant de gens >admirables >luttent contre ces fleaux et auxquels je rends ici hommage...

Nou bizin montrer les doit ce qui pe ronge nou pays sans frayeur. Sa bizin nou
premier prioriter. Apres nou capav cause sega, kiltir etc ek les autre pays. Se qui
mo trouver lor ban site ek forums mauriciens, sega, kiltir etc en tete de liste. Le reste vin second. Qui faire? Parcequi sega, kiltir etc rempli poche. Non? Dans Maurice pareil.

Quand nou trouver ou nou lire linjisttice, drogue etc bizin ena larme dans nou
lizier. Faut de pas nou reste tranquil. Ban mauriciens lor internet bizin leve
la voix bien fort pareil comma journaliste leve la voix dans Mauirice. Fauder pas
nou croire qui ban membres forums pas capav influence ban levenement dans
Maurice. Zotte tou ena famille laba qui voter! Bizin choisir - reste toujour ene
site 'fun' ou vin en site activiste ek militant....sans peur.

Oui, Mauriciens capav vin "revolutionaires deriere lecran." A cause sa meme qui ban pays censure linternet. Et Maurice pe appren sa bien vite. Excuse mo creole bancal.
Noodle , interessant ce qui to fine dire.Moi mo considere moi comme quelqu'un qui critique derriere en l'écran .Sur ce site fine met beaucoup l'idées pour fer ban radiomorisiens débattre, et malheureusement dés qui to cause politik et qui besoin fer pour pays ena beaucoup dimoune qui pas intéressé . Mo propose toi comme t'es un nouveau venu d'essayer de faire des discussions pour débattre avec zot tous
Réponse avec citation