Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - Eski ca concerne toi ki traverser dans to tizil?
Afficher un message
  #26 (permalink)  
Vieux 12/10/2007, 20h24
oly oly est déconnecté
Enflé

Smile

Citation:
Posté par bomli Voir le message
.../...Mo loin are mo pays, mo sel info ki mo éna lor li c'est lagazette. Lagazette ki vendé ? nek bad news, crime, augmentation, corruption, viol etc. Li ene réalité certes mais li pas sel réalité mo pays et c'est pa koum ca ki mo envi rapel li. Sak fois mo fer ene break et ki mo ale dan tizil mo émervéyé pareil par so dimoune, par so générosité, par so sourire. Mo amerdé par so prix ki augmenté, par so policiens couyonère, par misère mo bane frères. MAIS mo pays c'est aussi et surtout so lodere, so chaleur, so coulère, so valère, so joke, so lérire, mo fami, mo bane camarades, mo pié tamarin, mo briyani bef Mamod ine améner, mo boulettes dan coin larue, mo la foire QuatreBornes, mo la foire cité marchal OUAIS ca mo pays, coum ca mo envi continié trouve li ! Et ca mo trouve li kan mo laba, kan mo ici mo trouve zis so négatif dan lagazette et boukou négatif oussi dan bane thread.
.../...Eski mo pays ine amélioré dépi ca ? non ! mais ca recul la ine rappel moi kifère mo conten rétourne cot moi tous les ans !
salut bomli
je suis bien d'accord avec toi et sur tout.
Bien stéril tout sa la...
To pié tamarin, lui, enkor la pour lontemp...
Amitié vers toi

Réponse avec citation