Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - Eski ca concerne toi ki traverser dans to tizil?
Afficher un message
  #12 (permalink)  
Vieux 01/10/2007, 08h06
Tabalou Tabalou est déconnecté
Enflé

L'avenir de nou ti zile

Excuse moi mo pas fine réponne. Mo fec trouve sa l'article la. Ces temps derniers mo ti très occupée. Cé qui croire qui ça pas touche moi tout cé qui apé passer dans l'île, zot gagne tout faux.
Toutes les semaines mo prend les nouvelles nou tizile et mo très touchée par la violence là-bas et tellement sa ranne moi malade mo croire qui mo pou arrête lire les journaux (mo pou continuer, quand même)parcequi
dire ec faire ,éna ène marge.
Dimoune apé mort comment lichien lors la route et ça continue de plus belle.
La loi pas assez sévère pou banne chauffards.
Banne femmes qui apé mort assassinées. C'est devenu un jeu. Sirtout quand éna éne ti bébé à côté de sa maman dans le lit. L'horreur! Dans n'importe qui situation, pas éne solution sa.
Les touristes agressés dépouillés. bientôt pou népli éna la plage publique etc etc. Autant sujets qui conserne moi mais mo senti moi impuissante. Ena éne banne dimoune pli compétent qui éne zour mo espérer pou faire tout pou change sa situation la.

Mo croire bizin éduque banne zenfants depuis la maternelle.
Banne riche là-bas capave aussi aide ein pé plus banne pauvres.
Quant à la France ,le pays kot mo vivre ,mo pas critiquer li parcequi personne pas fine invite moi pou vine ici. Malgré que la vie n'est pas toujours rose, mo remercie li au contraire. L'intégration au début assez dûre. Avec le temps on s'y fait.
Quand ou pas content ou retourne akot ou ti vini.

Malgré mo l'idée in pé décousue, mo fine réponne.
Mo remercie aussi Radiomoris parcequi li éne lien formidable pou tou banne déracinés.
Vraiment nou éne grand famille.
Bonne continuation.
Réponse avec citation