Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - Les touristes vont-ils déserter Maurice?
Afficher un message
  #11 (permalink)  
Vieux 21/08/2007, 08h14
NetRunner NetRunner est déconnecté
Foreman

Thumbs up Enfin des résultats

Alala inpé bon nouvelles quand ban Missié la fine fer bon travail là aussi nous bizin dire ...
Bon mo penser qui si la population en général senti li de plus en plus concerné par ce soucis d'insécurité alors là pou éna inpé changement positif aussi dans sa direction là. Bizin garde confians ek na pas arrêter d'interpéler les responsables politiques ... Continié ek perséverer...
Bizin continier développe sa l'idée de Neighbourhood watch là ek aussi ban commerçant centreville bizin continuer à être informé de la façon dont zot capav contribuer positivement à sa démarche là. Mo rappel qui dans Port Louis certains commerçant ti fine prend l'habitude garde aine l'oeil lors sé qui apé dérouler dans larue devant zot commerce. Même des fois zot appel certains passants pou discretement signaler qui pickpocket apé suivre zotte, ça fine arrive moi personnellement akot bazaar port louis près akot lagare le Nord. Madame la sorti dans so magasin ek fer coumadire li conne moi bien li vine dire moi bonjour lors trottoir ek discretement li dire moi fer attention ou sacoche parcequi aina aine pickpocket qui derrière ou... En se comportant comme celà li empêche ban pickpocket la opérer ek sa rassure ban public ek nous senti nous inpé plus en sécurité. Mem des fois certains marchand ambulants fruits tout ça dire ou de fer attention ou sac ou bien ou portefeuille ler li apé rende ou ou cash ... Mo penser qui bizin conscientise lépep commerçant maurice continuer dans sa sens la. Donc le commerce pou plus conviviale ek ban pickpockets là pou décourager ...
Réponse avec citation
Google