Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - visa pour la france cest du vol
Afficher un message
  #14 (permalink)  
Vieux 07/09/2004, 16h09
SheHzaD555 SheHzaD555 est déconnecté
Super Fan RM

Citation:
Posté par zazaluv
To éna raison Shezad... deuxième fois mo tombe lors ene sujet comme ça et net pé maltraite banne cé qui travail là bas. sirtout cé qui éna détrois figures qui nous tou conné. Si zot lire ça vine explique zot parski, sorry mo dire ça, mais mo éna touzour figure ça boug derrière so vitre à l'acceuil là... Mo démane moi ki zot sentiment si zot ti conné couma dimoune pas content zot!???? Mo pas cauze banne français là car zot, zot cahngé tout lé temps...
seki mo ti p rode dire c ki pas a cause 2 3 francais zingo reputation francais alle gater.mo ti a content ki ma dire 1 staff depuis lambassade la vini vinne dire ki finne arriver coumsa et SURTOUT

banne dimoune raconte nous en detaille ki finne arrive zotte...

ambassade de france pareille couma ambassade anglais meme la sauce sa...mais moi mone trouver ki ici dans langleterre kan to alle home offfice mamzelle la rie r toi...demande papier avec grande politesse enfin zolie mamzelle tout rien a dire....Vive les anglaises
Réponse avec citation