Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - visa pour la france cest du vol
Afficher un message
  #9 (permalink)  
Vieux 07/09/2004, 10h04
majo majo est déconnecté
Enflé

ayo ca cest bien vrai moi aussi mo ine bien traumatisé are sa lambassade de france la mo ti faire demarche pou ale en vacances en norvege kot mo tonton pas ti facile pou moi lambassade demane moi ki mo bizin ena 65,000 roupies lor mo compte pou mo pocket money mo ale prend ene pret la banque pou mo ressi ena sa largent la lor mo compte meme ki mo tonton ine avoye moi ene prise en charge sa aussi pas assez pu lambassade mo obliger ena sa somme la lor mo compte, korek mo ine ressi gagne sa pret la are la banque tout mo bane papiers en regle mo dossier ine epais dire zot mo ale lambassade de france pou present mo dossier zot donne moi ene rendez vous pou repasse lambassade dans 5 jours zot demande moi 1500 roupies pou visa mo ine payer ler mo ale lor rendez vous zot pas pose moi aukene kestion zot dire moi mo visa ine rejeter et mo fine perdi 1500 roupies dans vide alors mo demande missié lambassade mais mo ti envie koner ki faire mo visa ine rejeter eski ena kit probleme are mo dossier zot dire moi pas gagne droit dire ki faire nu rejet visa cest confidentiel

mo dire zot mo ti envie calotte sa boug la mo ine bien decu mo ti bien preparer pou ale en vacances

labas lambassade mo ine truv dimoune plorer a koze visa ene zenes de 19ans ine gagne tout so papier pou li ale luniversité en france bane la rejette so visa sans donne li ene explikation li ti bien plorer sa jour la guet so lavenir couma dans délo ene sel cou a koze sa bane bouffon lambassade la zot zot kapav rentre partout couma dire nu moricien ine ecrire voler, profitere ek malhonnete lor nu front couma nu paraite dans lambassade la bizin fini met dans nu la tete ene gaspillage sa pas pou gagner sa visa la zot bien dans baize en tout kas cest vrai ti bizin faire ene maniere pou faire change sa mentalité la parceki cest nous moricien ki pé souffert ek penalisé
Réponse avec citation