Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - Jeux Olympiques
Discussion: Jeux Olympiques
Afficher un message
  #81 (permalink)  
Vieux 06/09/2004, 07h04
zazaluv zazaluv est déconnecté
Fan RM

Citation:
Posté par Lewis Nadal
Alo mo ban kamouad.
E Carizako ,Zazaluv in dire ki line gain 1 lipupule,mai li pa dir ki li fair sa lelvage lipupul la dan so la tet,si bien géter limem pé stress so ban lipupule,é 1 kok ki ena lipupule pa servi narrien,kok la bizin prope,so ban plime noir bizin bien glacé,aprés lerla to kapav fair 1 bon luvrage man.L.N.
Lewis ki laz to éna? Mo fine coquin kik chose pou toi? Ki li poupoul dans mo la tête, to fine vinne guetté? To pas compran joke? Si mo présence lors sa site là zène toi dire moi. Nous tou vinne ici dans restect lézot dimoune. Mo fine rémarqué ki cé pas la première fois to faire banne rémarque déplacé. Beaucoup lors ça forum là fine déjà dire toi calmé dans to banne l'expression. To pas capav restecté ene fam? Sa dailogue là entre moi et Carizako et tou banne dimoune ki là pou fun et pas dire banne bétise lors lézot camarad ok!!! Alors bliyé moi et quand to trouve moi écrire pas réponne s'il te plait si to pas capav reste poli. To pas conne moi et mo pas pou accepté ki to dire tou ça lors moi. Mo dimane moi si pas toi ki éna lipoupoul dans so latet. Pass loin are moi, ok. Merci.

P.S En passant mo ene fam marié avec 2 zenfants alors, attention respecté moi Lewis. Lézot ava juge to l'attitude!
Google