Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - Ki zott pensé lor situation à l'Ile Maurice?
Afficher un message
  #1 (permalink)  
Vieux 03/05/2006, 08h25
miaou miaou est déconnecté
Fan RM

Lightbulb Ki zott pensé lor situation à l'Ile Maurice?

salut à tous, mo ti envie conn zott opinion concernant situation de l'Ile Maurice...Monn coz ça souvent avc banne camarades ici et sincèrement monn inpé choké par séki zott inn répon...à mon avis la vie pé vinne de plus en plus chèr à Maurice...éna dir moi ki banne dimoune pa envie travail moris zott préfèr boire ki travail...éna lott ki dir ki c acoz nou faire comparaison avc l'argent du pays cott nou été en ce moment et c pr ça ki nou dir ki la vie moris chèr...etc...Vrément d fois monn trouve zéklèr avec zott parceki zott coz grand noir ziss acoz zott dan l'Europe et zott éna ènn la vie meilleur...Mé moi mo dir ki vrément la vie inn vinn bien chèr parceki éna dimoune pa capave permétt zott assté mangé d fois...C'est ènn grand problèm...Et touça c parceki zott pa bien payé ou bien éna pas gagne travaille!! é voilà ki éna tombe dan la boisson!! é pa fini, l'école aussi apparement pé dégradé...surtout banne l'école Primaires...et touça mopé dir parceki mo éna banne ti cousins ki encore l'école...Mo pensé ki touça banne problèm là c du au gouvernement...Gouvernement pa assé financé pou l'éducation et mém pou fèr pays là avancé zott pa donne zott mieu là-dans...Coté alimentation éna beaucoup pou dir...Astèr mo croir bien ki tou coné ki banne meilleur fruits, etc al dans l'hotel pou banne touriste...banne séki Moris coné ça et souvent passé banne réportages ki montré ça...Enfin kan mo ti moris monn trouvé et astèr pa coné...Ou bien zott préfèr exporte banne meilleur alimentation pou soidisant renforce l'économie...Banne gouvernement zott préfèr rempli zott poche plitot...Sinon voilà...mo espéré ki pou éna beaucoup dimoune ki pou vinn continié ça dialogue là...et si zott envi capave azouté, critiké aussi...Monn donn bann infos plutot en général et si éna envi approfondi pour meilleur encore...
kiss à tous
Réponse avec citation
Google