Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - probleme visa ambassade moris ar ambasade france tambyeddy
Afficher un message
  #3 (permalink)  
Vieux 22/10/2005, 01h52
SheHzaD555 SheHzaD555 est déconnecté
Super Fan RM

Citation:
Posté par eddytamby
bonjour
mo demande tous morisien qui zot famille gagne problème visa shegen faire zot remarque ici mo pé gagne contact avec ene groupe qui pé faire ene petition pou signal premier ministre moris
si zot en belgique faire moi conné et dans la soirée 9 acvril pou éna ambassade moris belgique mo demande zot avoy moi éné email eddytamby@yahoo.fr pou nou capave donne ene petition de tous camarade qui fine gagne problem visa avec ambassade france moris
li inpé exgageré qui ambassade de france donne zis 2 lor 10 demande visa et zot prend l'argent pou papier 1.100 roupis et si demande refusez zot pas remboursez et pas fini zot rentre dans la vie privé de ce qui pé avoy lettre hebergement zot bisin conné combien argent ou gagné par mois et tou detail privé et sa bisin arreté mo diman zot qui en europe faire zot conné qui c'est nou qui capave dibouté ene seul lepeuple pou contactez association de droit des hommes pou qui sa arreté merci pas possible qui mo mama et papa + 60 ans pas gagne visa pou fine quette so ti zenfant et qui mo frere 22 ans pas gagne droit fine assitez premier communion so niece bocou l'injustice sa ambassade de france la pé faire simo gagne zot appui zo nom et address mo capave commence faire bougé mo ena contact avec radioplus moris qui pé attande moi pou faire ene reportage lor visa et donne moi zot opinion et dire moi qui maniere capave faire zot compren merci ops:
eddy mo pou mette to commentaire lors 1 lotte ti site cotte mo conner 1 tas mauritien finne gagne probleme pou banne zaffaire visa tout
mo esperer ki pou ena 1 bonne response...
sinon seki mo pas gagne comprend c`est banne francais couma cpv rentre ma dire missier blanc dans tizil... kaver nous trop faille nous?
Réponse avec citation