Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice - Afficher un message - Best Moments in your life
Afficher un message
  #21 (permalink)  
Vieux 01/08/2004, 14h00
majo majo est déconnecté
Enflé

moi lecole mo ti bien faire bane prof la gagne crise are moi mo ti mari ene diable dans classe

mo pas ti content faire maths alors mo amene roman photo mo lire enbas latable et kan faire science aussi mo toujours enbas latable pé manger alors souvent prof met moi dehors et moi ki mo faire mo ale faire ene letour dans la cour ou bien ale dans librairie ale faire semblant lire heureusement ki mo fine passe kan meme mo bane classe kouma bizin

diable to the square

apres ler ena recreation nu ale zouer couke casiet dans cimetiere nu casiette derriere tombe dimoune mort

mo ti ale college dans Pamplemousses (merton college)

ene fois pé zouer koute casiette telment pé concentrer dans zouer pas fine tane la cloche sonner encore pé grand jouer meme. ene camouad ine ale casiette pret are miraille college ler li check dans la cour pena aukene zenfants dehors li vine signal nu ayo bel probleme dire ou tout zenfants reste auzaré dans college, a genou devant bureau manager ziska 17hrs lapremidi
Réponse avec citation
Google